Φυγαδεύστε τώρα το ιστορικό ηχητικό σήμα του “Τσομπανάκου” στο BBC, όπως έκαναν οι Έλληνες πατριώτες, όταν είχαν μπει στην χώρα οι Ναζί.
Οταν εισέβαλαν στη χώρα οι Γερμανοί κατακτητές, οι τότε συνάδελφοι μας στην ΕΡΤ φυγάδεψαν στην Αγγλία αυτό το ιστορικό ηχητικό σήμα, γιά να μην πέσει στα χέρια των ΝΑΖΙ και παραπλανηθεί ο πληθυσμός της υπαίθρου οτι ακούει το Ελληνικό εθνικό δίκτυο. Μετά το τέλος του πολέμου, το ΒΒC παρέδωσε το ηχητικό σήμα με ειδική τελετή στην ΕΡΤ.
Πριν 3 χρόνια, επιστρέφοντας στην ΕΡΤ, επανέφερα αυτό το ιστορικό ηχητικό σήμα στην καθημερινή ραδιοφωνική εκπομπή μου στην ΝΕΤ 105,8 με τίτλο “Τσομπανάκος ήμουνα προβατάκια φύλαγα”. Στις 6/2/2013 έληξε η σύμβασή μου και με απομάκρυναν παρά τις διαμαρτυρίες των ακροατών.
Πουθενά, ούτε στην Ουγκάντα, δεν έχουν κλείσει τη δημόσια ραδιοτηλεόραση! Πατριώτες της ΕΡΤ φυγαδεύστε τώρα τον “Τσομπανάκο” στο BBC.
Read more: http://rizopoulospost.com/o-dimosiografos-andreas-roumeliotis-gia-to-kleisimo-tis-ert/#ixzz2VwRWfTb9
Follow us: @RizopoulosPost on Twitter | RizopoulosPost on Facebook
Παύλος ο καλός ο μαθητής…….
Με αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας
και πριν
λίγο η κυβερνητική χουντική
λαίλαπα με νομοθετική
ρύθμιση κλείνει την κρατική ΕΡΤ και
της θυγατρικές
της Ραδιόφωνο και τηλεόραση και
όλα αυτά για να
βρούνε 2.500 Έλληνες εργαζόμενους για να
τους
απολύσουν κατά εντολή
της άθλιας
και άνθρωπο φάγας....τρόικας!!
Προφανώς και
θέλουν αίμα για να στέλνουν κλούβες
και ΜΑΤ γύρο από
το Ράδιο μέγαρο της ΕΡΤ μόλις
τελειώσει το πρόγραμμα
έχει δοθεί διορία να
βγάλουν τους εργαζόμενους και τους
δημοσιογράφους.
Από το 2008 μέχρι σήμερα μας τα έχουν
πρήξει κυριολεκτικός αλλά ακόμα αντέχουμε.
Η ξενόφερτη πλέον κυβέρνηση είναι πλέον και
με
το νυστέρι ευνουχισμένη πολιτικά
και δημοκρατικά
και πρέπει να παραιτηθεί τώρα.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου