Νέα Επώνυμα έρχονται στην Ελλάδα μετά τον Covid-19……..! Συνηθίζονταν και συνηθίζεται , Όπου Γης αυτό, τα περισσότερα επίθετα να έχουν ρίζα από το επάγγελμα του κάθε ανθρώπου. Αυτά Προ Κορονοιού Covid-19. Έφεραν δε καταλήξεις : ογλου (Ανατολική Μακεδονία, Θράκη, Κωνσταντινούπολη, ) ίδης (Κεντρική Δυτική Μακεδονία, Πόντος, Κωνσταντινούπολη), άκης (Κρήτη), όπουλος (Πελοπόννησος, Αττική, Στερεά Ελλάδα) ΑΠΟ ΤΟ 2020 και πέρα θα προστεθούν και άλλα επίθετα (επώνυμα) τα οποία θα έχουν ρίζα στην Covid-19 εποχή. !!!!!!!!! Τέτοια θα είναι ανάλογα με τον τόπο καταγωγής: Ανεργόγλου,
Ανεργίδης, Ανεργάκης, Ανεργόπουλος (εκ της ανεργίας) Καραντίνογλου,
Καραντινίδης , Καραντινάκης, Καραντινόπουλος (εκ του Καραντίνα μου
πλανεύτρα) ! Πενταμηνόγλου , Πενταμηνίδης, Πενταμηνάκης, Πενταμηνόπουλος (πεντάμηνες συμβάσεις εργασίας) Οαέδογλου, Οαεδίδης, Οαεδάκης, Οαεδόπουλος (με ρίζες βαθιές στο ΟΑΕΔ) !! Καφενόγλου, Καφενίδης, Καφενάκης, Καφενόπουλος (τόπος γέννησις, καφενές)!! Καναπεδόγλου, Καναπεδίδης, Καναπεδάκης, Καναπεδόπουλος ( εκ της άπλας του καναπέως)!! Μασκοφόρογλου, Μασκοφορίδης, Μασκοφοράκης,,Μασκοφορόπουλος, (εκ του μάσκα φορώ, μάσκα πουλώ)!! Λαντζαράκης, Λαντζαρίδης, Λαντζαρόγλου (εκ της λάντζας )!! Φεισμπούκογλου, Φεισμπουκίδης, Φεϊσμπουκάκης, Φεϊσμπουκόπουλος ( εκ του …FB) !!! Ινσταγκραμόγλου, Ινσταγκραμίδης , Ινσταγκραμάκης , Ινσταγκραμόπουλος (εκ του ….Instagram)!! Προστιματάκη, Προστιματόπουλος (από πού άραγε;;; ) Μασκόγλου, Μασκίδης, Μασκάκης, Μασκόπουλος αλλά και σε ισπανική διάλεκτο Della Maskoforel !!!!!!!!! Μεθεντακόγλου, Μεθεντακίδης, Μεθεντακάκης, Μεθεντακόπουλος (εκ της ελλειμματικής ΜΕΘ) !! Αντισυπτόγλου, Αντισυπτίδης, Αντισυπτάκης, Αντισυπτικόπουλος Θετικόβογλου, Θετικοβίδης, Θετικοβάκης, Θετικοβόγλου ( θετικοί μου άνθρωποι COVID 19)!!!! Λοκνταούνογλου, Λοκνταουνίδης, Λοκνταουνάκης, Λοκτανουνόπουλος (Lock Down ΌΛΕ!!) Κλειστομαγαζέλος (το αυτό σε όλη την Ελλάδα) !!!!!!!!!!!!
Αν δεν έχετε χρήματα και θέλετε να πιείτε ένα καφέ ή… ένα ποτό τότε
μπορείτε να τα πάτε στο παρακάτω καφενείο που βρίσκεται στην Πτολεμαΐδα. Στο εν λόγω καφενείο μπορείτε να πάρετε έναν καφέ ή ένα ποτό και αντί για χρήματα να δώσετε τρόφιμα. Αν θέλετε να πείτε καφέ θα το ανταλλάξετε με ένα αυγό. Αν θέλετε ένα
τσίπουρο θα το ανταλλάξετε με ραδίκια. Αν θέλετε κάποιο ποτό που είναι
πιο ακριβό θα το ανταλλάξετε με μία κότα! Βέβαια …οι τιμέςείναι ανάλογα με τι ψηφίζεις!!!
Σχόλιο του blog: Θα χρησιμοποιήσω μια φράση του φίλου Παναγιώτη σε ανάλογη φώτο χθες. ..το. .....κοσκο/χωριό! !!
Τώρα με αυτή την έξυπνη φτιαγμένη φώτο απλώς θα πω το. ..λετσοχωριό
στην Κίνα και όχι στην Αθήνα μιας άλλης εποχής. ...Χατζηχρήστου με τις
κότες τα καλάθια και τους τενεκέδες λάδι!!!! Εικόνα πλήρη γελιοποίηση της χώρας με την εμφάνιση τους!!
ΓΥΜΝΙΣΤΗΣ.! ~~~~~~~~~~~ Είπα να Πάω Γυμνιστής να Πάρω Εμπειρίες, να Μάθω αν «Ξεβράκωτο», Με Θέλουν οι Κυρίες. Πήγα τους Βρήκα σε Νησί, σ' ένα Τοπίο Γκρίζο, να μη Λέμε Ονόματα και πούνε, Διαφημίζω.; Μα ούτε Φύλο Πράσινο δεν Είχε, μόνο Άμμο, ξεβράκωτοι ξεβράκωτες, κι Εγώ, αυτό θα Κάμω. Κατάφερα τα Πέταξα, και Μένω, ως… η Φύση, Φυσάει και λίγο Σήμερα, καλό, θα με Δροσίσει.! Δεν Είμαι βέβαια Άδωνις, αν και πολύ το Θέλω, δε Μοιάζω όμως στον Πάγκαλο, ούτε στο Βενιζέλο. Περίεργα Με κοίταζαν Πολλές, και Απορούσα, κάτι που δε Συνέβαινε, με Ρούχα που Φορούσα. Ξεθάρρεψα και Ρώτησα Μία, «Γιατί Κοιτάζεις», μου λέει μα… Σου Φαίνεται, Καινούργιος, το «Φωνάζεις».! Κατάλαβα, και Γέλασα κι Εγώ με την Καρδιά Μου, μετά που το Συνήθισα, ούτε Κοιτώ Μπροστά Μου. Γυναίκες Περισσότερες, Αρσενικά Ολίγα, Μικρές, Ξανθιές-Μελαχρινές, κι Εγώ, για ‘Κείνες Πήγα. Κορμιά Φιδίσια Ζηλευτά, «Και Τώρα Μια Να Είχα», Στήθη Πανέμορφα Στητά, και Κάποιες… ούτε Τρίχα.! Ήτανε Όλες «Ξενικές», Αλλοδαπές που Λέμε, μα, Τρυφερά Ορμητικές, που… Μόνο Εμείς δε Φταίμε. Μου Ζήτησαν με Ευγένεια Κάποιες, να τις Βοηθήσω, και Πρόθυμα τους Έβαλα, την Κρέμα, Μπρος και Πίσω.! Ντροπή Μου Άμα Δεν Το ‘κανα, Μου Άρεσε Δε Λέω.! Μπορεί Κι Εγώ Να Το ‘θελα, «Τραβάτε Με Κι Ας Κλαίω». Όμορφο Το Τριήμερο Να Ξαναπάω Θέλω.! Μόνο Για Την Ηλίαση, Θα Βρω… Κάνα Καπέλο..; Τάκης Σταυριανάκος