ΒΙΝΤΕΟ-Τίτλοι τέλους στον αέρα για την Έλλη"Ευχαριστώ" είπε σε όλους τους συναδέλφους της η Έλλη Στάη αντί για αποφώνηση στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ.
Κάλεσε μάλιστα τους συναδέλφους της δημοσιογράφους στους οποίους έδωσε τη σκυτάλη για να συνεχίσουν το πρόγραμμα, να αλλάξουν θέση στον αέρα.
Παύλος ο καλός ο μαθητής…….
Με αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας
και πριν
λίγο η κυβερνητική χουντική
λαίλαπα με νομοθετική
ρύθμιση κλείνει την κρατική ΕΡΤ και
της θυγατρικές
της Ραδιόφωνο και τηλεόραση και
όλα αυτά για να
βρούνε 2.500 Έλληνες εργαζόμενους για να
τους
απολύσουν κατά εντολή
της άθλιας
και άνθρωπο φάγας....τρόικας!!
Προφανώς και
θέλουν αίμα για να στέλνουν κλούβες
και ΜΑΤ γύρο από
το Ράδιο μέγαρο της ΕΡΤ μόλις
τελειώσει το πρόγραμμα
έχει δοθεί διορία να
βγάλουν τους εργαζόμενους και τους
δημοσιογράφους.
Από το 2008 μέχρι σήμερα μας τα έχουν
πρήξει κυριολεκτικός αλλά ακόμα αντέχουμε.
Η ξενόφερτη πλέον κυβέρνηση είναι πλέον και
με
το νυστέρι ευνουχισμένη πολιτικά
και δημοκρατικά
και πρέπει να παραιτηθεί τώρα.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου