Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2015.....Και η δική μου χαρά για την Θεοδώρα μου!




ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2015
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΩΔ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
1506....
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΝΟΥΝΗ
ΟΝΟΜΑ
ΘΕΟΔΩΡΑ
ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ
ΠΑΥΛΟΣ
ΜΗΤΡΩΝΥΜΟ
ΣΤΥΛΙΑΝΗ


ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΓΕΛ 90%

ΚΩΔ. ΣΧΟΛΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
ΕΙΔΟΣ ΘΕΣΗΣ
ΣΕΙΡΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
335
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΠΑΝ ΜΑΚ/ΝΙΑΣ
90% ΓΕΛ/ΕΠΑΛΒ ΓΕΝ.ΣΕΙΡΑ ΗΜ.
104
ΕΠΙΛΟΓΗ 90% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ




Και η δική μου χαρά για την Θεοδώρα μου!




Πολλά μπράβο και συγχαρητήρια στην Θεοδώρα μου, για τον αγώνα και την προσπάθεια της. Μπράβο κορίτσι μου, σου εύχομαι τα καλύτερα στη ζωή σου. Να είσαι γερή και το χαμόγελο να σε συντροφεύει στην πορεία σου. Ο μπαμπάς σου που πάντα σε καμαρώνει και χαίρεται που ήρθες στη ζωή του.




 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια και πάντα να έχετε υγεία και χαρές!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Θερμά συγχαρητήρια !!!! Να έχει πολλές -πολλές επιτυχίες στη ζωή της !!!!

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες ευχαριστώ θερμά και
εσείς ότι επιθυμείτε στα παιδιά σας πάντα με υγεία.
Παύλος

Kate'sCakeBox είπε...

Είμαι πάλι πίσω φιλαράκια μου,είμαι πολύ συγκινημένη που σας γράφω,πέρασα πολλά σε ψυχολογία μηδέν..συγχαρητήρια πρώτα απόλα για το κοριτσάκι να έχει κάθε επιτυχία στη ζωή του!!χαθήκαμε το ξέρω,δεν είχα όμως δυνάμεις για υπολογιστή..αγκαλιά μεγάλη Παύλο μου και Μαριέττα μου!

Marie-Anne είπε...

Συγχαρητηρια! Να την χαιρεσαι, Παυλο! Καλες σπουδες να εχει το κοριτσακι σου!

Panagiota είπε...

Συγχαρητηρια αδελφουλααα <3 !!!

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Αγαπημένη μας Καίτη και Πάνο καλώς ήλθατε
Και πάλι στο blogoσπιτό μας η χαρά μου μεγάλη
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές θα τα πούμε
Προσωπικά.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι
Παύλος & Μαριέτα

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Αγαπημένη μας φίλη Marie-Anne καλώς ήλθες
Και πάλι στο blogoσπιτό μας η χαρά μου μεγάλη
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές,
Με εκτίμηση
Παύλος