Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Πέντε κανάλια, ραδιόφωνα, έντυπα, ορχήστρες – Η ΕΡΤ σε αριθμούς


Πέντε κανάλια, ραδιόφωνα, έντυπα, ορχήστρες – Η ΕΡΤ σε αριθμούς









Κανάλια, ραδιοφωνικοί σταθμοί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και περιφέρεια, ορχήστρες, έντυπα 
μέσα, ιστοσελίδες και περίπου 3.000 εργαζόμενοι συνθέτουν το οικοδόμημα της Δημόσιας 
Τηλεόρασης.
 Σε περίπου 3.000 εργαζόμενους ανέρχεται αυτή τη στιγμή το ανθρώπινο δυναμικό της Δημόσιας 
Τηλεόρασης, με κόστος μισθοδοσίας που κυμαίνεται για φέτος σε 92 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο 
του εγκεκριμένου προϋπολογισμού για το 2013 φθάνει τα 205,4 εκατ. ευρώ.
Το ανταποδοτικό τέλος, που εισπράττει η δημόσια τηλεόραση είναι 290 εκατ. ευρώ ετησίως,
 αναλογικά δηλαδή αντιστοιχούν σε 50 ευρώ από κάθε νοικοκυριό.
Η ακτινογραφία της ΕΡΤ
• Πέντε κανάλια: ΕΤ1, ΝΕΤ, ΕΤ3, ERT WORLD (δορυφορικό), ΕΡΤ HD (Ψηφιακό)
• Επτά ραδιοφωνικοί σταθμοί με έδρα την Αθήνα: 91,6 Πρώτο Πρόγραμμα, 103,7 
Δεύτερο Πρόγραμμα, 90,9 Τρίτο Πρόγραμμα, 93,6 Kosmos, 101,8 ΕΡΑ Σπορ, 106,7 Φιλία, 
Πέμπτο Πρόγραμμα-Φωνή της Ελλάδας [στα βραχέα σε όλο τον κόσμο]).
• Τρεις ραδιοφωνικοί σταθμοί με έδρα τη Θεσσαλονίκη (95,8, 102 και Τρίτο)
• 19 περιφερειακοί ραδιοφωνικοί σταθμοί ανά την Ελλάδα
• Δυο μουσικά σύνολα (Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα, Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής, 
Χορωδία)
• Μια έντυπη έκδοση, η «Ραδιοτηλεόραση», ένας διαδικτυακός τόπος το www.ert.gr, 
το ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ, archives.ert.gr. 

Πηγή Real


Το διαβάσαμε από το: Πέντε κανάλια, ραδιόφωνα, έντυπα, ορχήστρες – 

Η ΕΡΤ σε αριθμούς http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/06/blog-post_1063.html#ixzz2VwVr5U3z

Παύλος ο καλός ο μαθητής…….
Με αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας και πριν
λίγο η κυβερνητική χουντική λαίλαπα με νομοθετική
ρύθμιση κλείνει την κρατική ΕΡΤ και της θυγατρικές 
της Ραδιόφωνο και τηλεόραση και όλα αυτά για να 
βρούνε 2.500 Έλληνες εργαζόμενους για να τους
απολύσουν κατά εντολή 
της άθλιας και άνθρωπο φάγας....τρόικας!!  

Προφανώς και θέλουν αίμα για να στέλνουν κλούβες 
και ΜΑΤ γύρο από το Ράδιο μέγαρο της ΕΡΤ μόλις 
τελειώσει το πρόγραμμα έχει δοθεί διορία να
 βγάλουν τους εργαζόμενους και τους 
δημοσιογράφους.

Από το 2008 μέχρι σήμερα μας τα έχουν
πρήξει κυριολεκτικός αλλά ακόμα αντέχουμε.

Η ξενόφερτη πλέον κυβέρνηση είναι πλέον και με
το νυστέρι ευνουχισμένη πολιτικά και δημοκρατικά 
και πρέπει να παραιτηθεί τώρα.




 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg