Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Με το θάρρος της γνώμης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Με το θάρρος της γνώμης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 26 Μαΐου 2023

Εκλογές 25 Ιουνίου 2023 ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ : Δεν πρέπει να ξεχνάμε εμείς οι παλαιότεροι ..!

 






Ένα μιντιακό σύστημα που 

κάνει πλύση εγκεφάλου καταστρέφοντας συνειδήσεις και διαμορφώνοντας,χειραγωγώντας την κοινή γνώμη και τον μέσο τηλεθεατή ..

Το τότε Μεγκάλο και 

πασόκοκρατούμενο μέσο της διαπλοκής ..!!!

Με τους γνωστούς τις πάσι στο χώρο του συστήματος της διαπλοκής Δημήτρης Δανίκας κατά δήλωση του !!!!!  και λίγο ποιο πίσω….(Όλγα Τρέμη ) ζήτησαν συγχωροχάρτι και άφεση αμαρτιών τον Οκτώβριο του 2018  !!! Από τον π.ΠΘ της χώρας 

Κώστα Καραμανλή .

Αξίζει να διαβάστε με προσοχή !!

Π.Π.Ν. (Με το θάρρος της γνώμης )


Όλοι αθώοι


Έναν χρόνο μετά τον θάνατο του Γιάννη Αγγέλου, στις 22 Μαρτίου 2017, το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων έκρινε ότι  "δεν υπήρξε δόλος και ζημία για το δημόσιο ταμείο" από την υπόθεση του Βατοπεδίου και έκρινε αθώους όλους τους κατηγορουμένους, μεταξύ των οποίων:


- Τους μοναχούς Εφραίμ και Αρσένιο. Για τον Εφραίμ ήταν η απόλυτη δικαίωση, καθώς από τον Δεκέμβριο του 2011 έως τον Μάρτιο του 2012 παρέμεινε προφυλακισμένος στις φυλακές Κορυδαλλού με απόφαση της ανακρίτριας Ειρήνης Καλού.


- Τον πρώην πρόεδρο της ΚΕΔ Κωνσταντίνο Γκράτσιο, έξω από τα γραφεία της οποίας η οργάνωση "Λαϊκή Θέληση" τοποθέτησε βόμβα τον Μάρτιο του 2009.


- Τη σύζυγο του Γιώργου Βουλγαράκη, συμβολαιογράφο Κατερίνα Πελέκη.


Με την απόφαση αυτή έκλεισε ο δικαστικός κύκλος που άνοιξε το 2008 ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γιώργος Σανιδάς με την περίφημη εντολή για έρευνα λόγω " παραπλανηθέντων υπουργών".


Το φως νικάει το σκοτάδι


Αμέσως μετά την έκδοση της απόφασης ο Κώστας Καραμανλής έκανε την εξής δήλωση:


" Η σημερινή απόφαση της ελληνικής δικαιοσύνης αποκαλύπτει το μέγεθος της αθλιότητας στην υπόθεση του Βατοπεδίου. Αποκαλύπτει τις μεθοδεύσεις που μετήλθαν ύποπτα και ταπεινά συμφέροντα, ιδιωτικά και μικροπολιτικά, για να σκηνοθετήσουν τη σκευωρία. Ο στόχος προφανής: να πληγεί με κάθε τρόπο η τότε κυβέρνηση. Συκοφαντώντας, σπιλώνοντας, ταλαιπωρώντας για χρόνια αθώους ανθρώπους και τις οικογένειές τους. Η σημερινή ετυμηγορία κλείνει μια μεγάλη πληγή. Αποκαθιστά την αλήθεια και την τιμή των προσώπων που τόσο άδικα κατηγορήθηκαν. Αφήνει βαρύτατα εκτεθειμένους όσους εμπνεύστηκαν και εκτέλεσαν το ανέντιμο εγχείρημα.  Έστω και αργά, το φως στο τέλος πάντα νικά το σκοτάδι".


Η δικαστική απόφαση δικαίωσε εξάλλου αναδρομικά μια προειδοποίηση που είχε απευθύνει ο πρώην πρωθυπουργός στις 29 Σεπτεμβρίου του 2010 προς τα μέλη της προανακριτικής επιτροπής για το Βατοπέδι με επιστολή προς τον πρόεδρο αυτής, βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κύριο Τσιρώνη. Κατέληγε ο Καραμανλής:

" Εύχομαι και ελπίζω η υπό την προεδρία σας επιτροπή να αναζητήσει την αλήθεια. Και πάντως να αποφύγει μικροκομματικές σκοπιμότητες και την απόπειρα κατασκευής επικοινωνιακών τεχνασμάτων. Δηλαδή παθογόνων φαινομένων που δυστυχώς, καθόλου σπάνια , επαναλαμβάνονται στο δημόσιο βίο μας ".


Δανίκας: Μετείχα στον πόλεμο του ΜEGA με στόχο τον κανιβαλισμό του Καραμανλή


Τις καταγγελίες Καραμανλή επιβεβαίωσε προς τιμήν του στις 28 Οκτωβρίου 2018 ο δημοσιογράφος Δημήτρης Δανίκας. Στο πλαίσιο συνέντευξης με τη δημοσιογράφο Όλγα Τρέμη για αίτια του λουκέτου στον σταθμό, ανέφερε και τα εξής αποκαλυπτικά:


" Δεν θα ξεχάσω τον πόλεμο του ΜEGA εναντίον του Κώστα Καραμανλή για το σκάνδαλο στο Βατοπέδι. Έναν πόλεμο στον οποίο συμμετείχα και εγώ . Η αλήθεια να λέγεται. Δεν βγάζω την ουρά μου από αυτόν τον ορυμαγδό(...) Θυμάμαι ότι η επίθεση εναντίον του Καραμανλή είχε αγγίξει, μην πω ξεπεράσει, τα όρια του κανιβαλισμού ".


Η συνομιλητριά του απέρριψε το σχόλιο περί κανιβαλισμού και απέδωσε την οξύτητα στον  " ασυγκράτητο τηλεοπτικό ανταγωνισμό '.

Αν και ο συγκεκριμένος σταθμός ακολούθησε τον τηλεοπτικό σταθμό Αlpha, που πυροδότησε τις εξελίξεις, εντούτοις δεν μπορούμε παρά να επισημάνουμε το εξής:

Τελςο Νοεμβρίου του 2008 επισκέφτηκε την Ελλάδα ο πρόεδρος της Κίνας Ζιντάο με την ευκαιρία της επένδυσης της COSCO. Η επίσκεψη του έπαιξε προτελευταίο θέμα στο δελτίο ειδήσεων του Mega, πριν από θα αθλητικά. Πρώτο θέμα ήταν το Βατοπέδι!


Ο Μπασιάκος δεν άντεξε τον διασυρμό


Την αθωωτική απόφαση για το Βατοπέδι δεν πρόλαβε να μάθει ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Ευάγγελος Μπασιάκος, τον οποίο το ΠΑΣΟΚ, εν γνώσει του ότι τα  "αδικήματα" ήταν παραγεγραμμένα, παρέπεμψε στο Δικαστικό Συμβούλιο μαζί με τον Αλέξανδρο Κοντό και Πέτρο Δούκα. Έναν μήνα πριν από την έκδοση της απόφασης του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων που δίκαζε τα μη πολιτικά πρόσωπα, στις 17 Φεβρουαρίου 2017, ο Μπασιάκος έφυγε πρόωρα από τη ζωή σε ηλικία 63 ετών. Υπέστη ανακοπή καρδιάς. Η αθλιότητα του ΠΑΣΟΚ να του κολλήσει τη "ρετσινιά" με τη μέθοδο της παραγραφής είχε πλήξει την υπερηφάνεια του. Υπερήφανος άνθρωπος όπως ήταν, το κουβαλούσε μέσα του.

Από Σύνδεσμος : ΦΙΛΟΙ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ  

Τρίτη 9 Αυγούστου 2022

Δεν ήξερα !δεν γνώριζα ! …Αν ήξερα όμως …!!!!

 


Ψήνω έναν καφέ, να πιω να ξεχαστώ, ανοίγω air-condition και τηλεόραση να δω τον καιρό και πέφτω επάνω στην μορφή...εν μέσο καύσωνα και ο  Κυριακούλης Μητσοτάκης-Πρωθυπουργός της Ελλάδος, επι της οθόνης, με 40 βαθμούς ζέστη , Αύγουστος 2022 (με την ΕΥΠ να υπάγεται στον ίδιο) " Δεν γνώριζα για τις παρακολουθήσεις. Αν το ήξερα δεν θα το επέτρεπα"

"Κρανιωνομαι" εντελώς,  κάνω πίσω τον σκληρό δίσκο συνειρμικά και ενθυμούμαι (ακόμη θυμάμαι ) 

Γωγούλης Παπανδρέου, Πρωθουπουργός της Ελλάδος, Απρίλιος 2010: "Δεν γνώριζα την τραγική οικονομική κατάσταση της Ελλάδας πριν παραλάβω την εξουσία"... Θεούλης ο Γώγος, καημενο παιδί.

Αλεκουλης Τσίπρας,Πρωθυπουργός της Ελλάδος,  Ιούλιος 2019: " Δεν γνώριζα πως υπήρχαν νεκροί στο Μάτι, όταν κάναμε τη σύσκεψη μπροστά στις κάμερες"... Άλλο ανήξερο, αθώο πλάσμα.

Η madam Mendonis, Υπουργός Πολιτισμού επι κυβερνήσεως Μητσοτάκη, Φεβρουάριος 2021, " Δεν γνώριζα καλά το Δημήτρη Λινγάδη, μας εξαπάτησε"... Γλυκούλα μου, ταπεινή και άβγαλτη. 

Τι έγινε ρε παιδιά; γιατί κατέχουν εξουσία και πληρώνονται αδρά και αυτοί και οι σύμβουλοι επι των τιμών, αν σε κάθε κρίσιμη στιγμή, το παίζουν" δεν γνωρίζω - δεν απαντώ - θα κάνω EΔΕ"

Αν αυτό συνέβαινε σε υπαλληλο (γιατί και αυτοί χρέη υπαλλήλου, πρωτοκλασάτου μεγέθους και κρατικοί θεσμικοί υπάλληλοι ειναι) αν το έκανε ατυτό και το έλεγε ο υπάλληλος οποιαδήποτε εταιρείας,  η φράση "δεν γνώριζα" σημαίνει απόλυση, όταν είναι υποχρωμένος λόγω της θέσης του , να γνωρίζει...

Αυτοί είναι οι άνθρωποι που ο Ελληνικός Λαός τίμησε με την ψήφο του για να ηγούνται  της χώρας μας; ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ; Φυσικά και δε μας ΑΞΊΖΟΥΝ.  Σε κανέναν λαό όπου Γης αυτοί δεν αξίζουν τέτοιοι πολιτικοί. Είναι ο πάτος του βαρελιού και ο απόπατος μαζί.

Όμως ο Ελληνικός Λαός είναι πολύ λίγος για ν' αντιδράσει δυναμικά, δείχνει αδύναμος, ανήμπορος φοβισμένος, τρομαγμένος, απογοητευμένος, και χωρίς όραμα και ελπίδα.

Μου θυμίζει κατάθλιψη που  τα επιδόματα, τα power...., κανένας ψεύτο διορισμός ορισμένου χρόνου πιστεύουν ότι λειτουργούν τα ως αντικαταθλιπτικά.

Γι αυτό και μετά βίας, η χώρα μας δυστυχώς έχει αφεθεί στο "εδώ και τώρα" όπως δίδαξαν στον λαό της οι "μεγάλοι πολιτικοί  άνδρες" που την κυβερνούσαν "...Αποτέλεσμα να μας χουφτώνει ο καθείς και η κάθε μία. Δυστυχώς😢

Με το Θάρρος της γνώμης 

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

"ΠΡΩΤΗ είδηση" (ηλεκτρονική εφημερίδα) : "ΟΙ ΝΤΟΝΜΕΔΕΣ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ Κυριακή 7 Ιούλη 2019

Η εικόνα ίσως περιέχει: τον Paul P Nounis, χαμογελάει, κείμενο
Δημοκρατική έκφραση του λαού...
Εικόνες ντροπής της «πρώτης φοράς αριστερά» και βέβαια τελευταίας.
Δεν αντέχουν στην λογική που τους στέλνει ο λαός στον πάνθεον της μαύρης, κατάμαυρης σελίδας της ιστορίας που κατάφεραν να γράψουν μόνοι τους με τον αριθμό 144...
Αλλά τι έχω θυμηθεί τώρα......
2014 παρέα... από ζαίους και ζαίες!!!! μου έλεγαν ότι ζούνε το όνειρο της ζωής τους, απολαμβάνοντας το θαλάσσιο μπάνιο τους....!!!!!!!!
Σκέφτομαι.... λέω θα κέρδισαν χρήμα.....
Αλλά να μην το έχω μάθει;;;;;
Ρώτησα κάπως δειλά ποιο το όνειρο της ζωής....
Έχω βγει στα 42 μου στην σύνταξη!!!! και 180 Χιλ. εφάπαξ....
Όλα αυτά που σας περιγράφω αληθινά και υπαρκτά.
Σύνταξη με Οικουμενική και με Σαμαρά!!! Τώρα έχουν χάσει κάθε έλεγχο και αξιοπρέπεια με το «πας μη Ζεος εφιάλτης και φασίστας»....
Θεριά έτοιμα να σε κατασπαράξουν...
Και κυρίως δεν έχουν επαφή ότι ζούνε και φέρονται στα ιερά χώματα της Μακεδονίας μας.....
Και κάτι άλλο σημαντικό..... χάνουν την κουτάλα και την ελπίδα πως θα τακτοποιήσουν τα βλαστάρια τους...
Εγώ απλώς απαντώ ντροπή ντονμεδες!!!!!! Κάποτε... .. ΚΚΕσωτερικού... μετά Ενωμένη Αριστερά...... μετά ΠΑΣΟΚ .... όπου και διορίστηκαν με πολλά σπρωξίματα από τους γονείς τους, όλοι αυτοί έγιναν το κατεστημένο του Δημόσιου Τομέα και του βαθέως ΠΑΣΟΚ... Δάσκαλοι, Καθηγητές, Υπάλληλοι Τραπέζης, διορισμοί σε ΠΑΣΕΓΕΣ και ΟΣΕ κλπ... Τα χρόνια πέρασαν και τα τακτοποιημένα παιδιά της Αριστεράς, βγήκαν στην σύνταξη.... στα 42... 49...51.... Το ΠΑΣΟΚ, ο λαός το έστειλε εκεί που έπρεπε να ανήκει..... βούλιαξε το Σαπιοκάραβο ΠΑΣΟΚ... Άμεσα και με περίσσια υποκρισία προχώρησαν στις μεταγραφές, μια και είναι της μόδας.ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ποιες οι διορισμένες στη πιο ισχυρή εξουσία το Δημόσιο .... Φωνές.... καυγάδες.... με κάθε τι και κυρίως στην αντίθετη πολιτική άποψη... Έχουν ξεπεράσει ακόμα και τους υποψήφιους του ΣΥΡΙΖΑ βουλευτές σε αγώνα!!!!!!! Σήμερα παρακολουθούν την αποκαθήλωση και την ματαιοδοξία τους να μην έχουν που να την χωρέσουν. Βλέπουν να γλιστράει η εξουσία από τα χέρια τους τρώγοντας από τον δημόσιο κουρβανα...... Βέβαια μη...... σκιάζεστε!!!! Μπορεί να σας δούμε και κατά... ΝΔούλα μεριά......!!!!!!! Σε αυτή την διάτρητη Δημοκρατία... που είναι όπως το επαγγελματικό ποδόσφαιρο... πολλές οι μεταγραφές.... Μπλέ... πράσινοι...ροζ.. κλπ..... Εσείς οι βαριά..... λαβωμένοι από το σημερινό σοκ της συντριβής.... Θα έχετε καιρό να σκεφτείτε........ Η πεθερά και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!!!!!
Το μήνυμα μου προς εσάς η Δημοκρατία δεν μπαίνει σε χρωματιστά καλούπια.
Είναι δικαίωμα όλων των Ελλήνων. Και τα Προβλήματα του τόπου Δεν έχουν Χρώμα. 


"Με το θάρρος της γνώμης"

"ΠΡΩΤΗ είδηση" (ηλεκτρονική εφημερίδα)  

"ΠΡΩΤΗ είδηση" (ηλεκτρονική εφημερίδα) : Με το θάρρος της γνώμης : "Η επομένη μέρα."

Η εικόνα ίσως περιέχει: τον Paul P Nounis, χαμογελάει
Ο πρώτος στόχος των Ελλήνων
Έχει επιτευχθεί με επιτυχία.

Ψήφισε εναντίον του διχαστικού λόγου ,του λαϊκισμού, της επίθεσης στις μεσαίες κοινωνικές ομάδες, τον διασυρμό της χώρας μας με την εμφάνιση όλων αυτών των διεθνιστών, και κυρίως για την ύποπτη και προδοτική συμφωνία των Πρεσπών, που την καθιστούν στα διεθνή forum μη αναστρέψιμη.
Ο κυρίαρχος λαός, μέσα από το την εκλογική διαδικασία της 7ης Ιουλίου 2019, στέλνει ένα μήνυμα μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες. Η 10χρονη εμπειρία του λαού από κυβερνήσεις που προέκυπταν από συγκυβέρνηση κομμάτων έφεραν μεγάλα προβλήματα στην χώρα, και κυρίως μια χαμένη τετραετία με το πολιτικό πείραμα (πρώτη φορά αριστερά).
Η απόφαση της εντολής του λαού στην κάλπη έκανε πράξη αυτό που η πλειοψηφία του δεν επιθυμεί:
1ον : το ναζιστικό κόμμα εκτός βουλής. Μία μεγάλη νίκη της Δημοκρατίας και όχι του (δημοκρατικού τόξου).
2ον: Έδιωξε με την ψήφο του τα κόμματα του λαϊκισμού που έκτισαν καριέρα οι αρχηγοί τους, ΑΝΕΛ, ΠΟΤΆΜΙ, ΕΝ. ΚΕΝΤΡΟΥ.
3ον : Επέλεξε ο λαός, δύο νέα κόμματα (κατά την άποψή μου διαμαρτυρίας και λαϊκισμού), γνωρίζουμε τις θέσεις και τις απόψεις των δύο αρχηγών τους.
Το ένα αριστερά του Σύριζα πού κράτησε τα ποσοστά του, ήταν μία έκπληξη και το άλλο στα δεξιά της ΝΔ.
Έτσι υπάρχει μία νέα εικόνα και ισορροπία στο νέο πολιτικό σκηνικό της χώρας.
Πολλοί επιμένουν ότι στην Β. Ελλάδα και την Μακεδονία τα ποσοστά του Σύριζα είναι μεγάλα, και βέβαια αγνοούν γενικά ότι σε όλη την Β ΕΛΛΑΔΑ εκτός Ξάνθης ψήφισε ο κόσμος να φύγει ο Τσίπρας... και αυτό έγινε πράξη..
Αυτός υπέγραψε και ψήφισε την άθλια προδοτική συμφωνία, άλλωστε αυτό είχαν ως όραμα από το 1947 το είπε στην Βουλή η Σία Αναγνωστοπούλου αναπληρώτρια υπουργός εξωτερικών ως χθες.
Ο Μητσοτάκης δεν μπορεί να αλλάξει αυτή την διεθνή συμφωνία.
Όμως μπορεί να διαπραγματευτεί με τους Ευρωπαίους όλα τα εδάφια για την ένταξη των Σκοπιανών στην Ε. Ε.
Θα τον κρίνουμε από την πρακτική του θέματος.
Έχει μία ισχυρή κυβέρνηση και αυτοδύναμη, έτσι θα μπορεί χωρίς προσχήματα και δικαιολογίες να κάνει έργο υπέρ του λαού και της αξιοπρέπειας την χώρας μέσα και έξω...


'ΠΡΩΤΗ είδηση' νεα ηλεκτρονικη εφημεριδα μας...

Η εικόνα ίσως περιέχει: τον Paul P Nounis, χαμογελάει, κείμενο και υπαίθριες δραστηριότητες

                                Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
 
Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019
«Αγαπητά μέλη της ομάδας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύντομα  η 'ΠΡΏΤΗ Είδηση' θα έχει τη δική της σελίδα στο Facebook. Μείνετε συντονισμένοι

 και κάντε Like για να μαθαίνετε πρώτοι νέα και ανακοινώσεις του τόπου μας»
Παύλος Π.Νούνης

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Πρώτη Σερρων :Δημοτικές εκλογές Δήμος Αμφίπολης-Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΊΠΟΛΗΣ

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Πιστεύω χωρίς καμία... κομματική χροιά η σκοπιμότητα... Πως το χωριό μας πρέπει να προσανατολιστεί προς την υποψηφιότητα του χωριανού μας, που με την εμπειρία και την ωριμότητα στα κοινά, το ήθος της προσωπικότητας του και το βάρος των σπουδών του, έχει γνώση και εμπειρία στο χώρο.
Μπορεί να οργανώσει και να ανασυνθέσει τον Δήμο Αμφίπολης με νέες δυνατότητες.... Για το κοινωνικό σύνολο του χωριού αλλά και τα τοπικά Συμβούλια που θα προκύψουν από τις εκλογές...
Πιστεύω ότι οι χωριανοί πρέπει να πράξουν συναινετικά για την ευημερία του χωριού μας και όχι με προσωπικά θέλω....
Είναι επίκαιρη η ώρα και όλα αυτά μπορούν να συμβούν με την επίσημη πλέον υποψηφιότητα του Γιώργου Γάλλου....
Άλλωστε δεν έχει να ζηλέψει σε κάτι ο Γιώργος ως Δήμαρχος Αμφίπολης από άλλους επώνυμους εργαζόμενους Δημάρχους αγαπητούς από τους Δημότες τους....
Με λίγα λόγια έχει την δυνατότητα και μπορεί...
Ας μη χαθεί ακόμα μία ευκαιρία, μια χαμένη 4ετια...
Ας απαλλαγούμε από την προσωπική εσωστρέφεια.
Για να δούμε επιτέλους το χωριό μας να κάνει γοργά βήματα προς το καλύτερο...


Παύλος Π Νούνης

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Με το θάρρος της γνώμης : Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι!!!!



Καμίνης: Ο Μπουτάρης είναι πραγματικός πατριώτης
Δυστυχώς  έχετε μπερδέψει το ρόλο σας!!!!
Εκτός και αν ετοιμάζεστε να μπείτε σε ψηφοδέλτια….
Η μήπως είστε η ιδικοί διαπραγματευτές των Σκοπίων;
Απέναντι σ την χώρα μας…..;
Αποτέλεσμα εικόνας για Γελοιογραφίες Μπουτάρη
Ντροπή και μόνο ντροπή να αγνοείτε την απόφαση του
Βόρειου Ελλαδικού  λαού και του συλλαλητηρίου της Αθήνας.
Η Ανθελληνική στάση σας είναι περισσότερο από εξόφθαλμη…
Χωρίς να σας το ζητήσει κανείς παίρνεται  θέση που προκαλεί  το συναίσθημα του Ηρωικού Μακεδονικού λαού..
Δεν έχετε καμία αρμοδιότητα.
Και βέβαια δεν σας έδωσε καμιά  εντολή, ούτε οι τραγικοί της εξουσίας που σιωπούν διότι έτσι τους βολεύει…..
Θα είσαστε συνένοχοι στο εθνικό έγκλημα που διαφαίνεται…

Η Μακεδονία είναι ΕΛΗΝΙΚΗ.



"Με το θάρρος της γνώμης"