Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Σφοδρές αντιδράσεις για το κλείσιμο της ΕΡΤ - Στάση εργασίας στα ιδιωτικά





Η πρωτοφανής απόφαση της κυβέρνησης να «στραγγαλίσει» τον ιστορικό θεσμό της ΕΡΤ έχει αφήσει εμβρόντητη την ελληνική κοινωνία. Η απόφαση της να τιμωρήσει 2656 εργαζόμενους οδηγώντας τους εν μια νυκτί στην ανεργία, χρεωνοντάς τους «αδιαφάνεια και κακοδιαχείριση» ετών, την οποία οι ίδιοι οι εργαζόμενοι καταγγέλουν εδώ και 1,5 χρόνο και για την οποία δεν φέρουν ουδεμία ευθύνη.
Η ΠΟΕΣΥ και η ΕΣΗΕΑ αποφάσισαν να κηρύξουν στάση εργασίας από τις 19:00 έως τη 01:00 μετά τα μεσάνυχτα, σε όλα τα ιδιωτικά μέσα της χώρας. Αύριο θα γίνει συνέλευση της ΠΟΕΣΥ, με θέμα την προκήρυξη απεργίας σε όλα τα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα.
Οι εργαζόμενοι καλούν πολίτες, κοινωνικούς και πολιτικούς φορείς, επιστήμονες, ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, απόψε στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής, για να ενώσουν τις φωνές τους με αυτές των εργαζομένων.

Η ανταπόκριση είναι ήδη συγκινητική. Εκατοντάδες άνθρωποι έχουν συρρεύσει στο προαύλιο του ραδιομεγάρου εκφράζοντας τη συμπαράσταση τους, ενώ τα μηνύματα αλληλεγγύης φτάνουν βροχή από κάθε γωνία του πλανήτη, γιατί το κλείσιμο της ΕΡΤ ισοδυναμεί με φίμωση της φωνής του ίδιου του Έλληνα, όπου κι αν βρίσκεται.

«Δεν θα αφήσουμε να κλείσει η ΕΡΤ. Θα ζητήσουμε αύριο γενίκευση της απεργίας σε όλα τα μέσα, σκοτάδι παντού το πραξικόπημα δεν θα περάσει» είπε ο πρόεδρος της ΠΟΕΣΥ, κ. Σαββίδης.

Ηδη το ΡΙΚ ανακοίνωσε πως αύριο θα κατέλθει σε 24ωρη απεργία σε ένδειξη συμπαράστασης. Αυτή την ώρα η EBU μεταδίδει σε όλον τον κόσμο την εικόνα από το προαύλιο της ΕΡΤ.

Ο Πάνος Σκουρλέτης εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για μια ακραίου αυταρχισμού δήλωση εκ μέρους του κ. Κεδίκογλου, ο οποίος υιοθετώντας τη λογική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», μας ανακοίνωσε το κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης». Προφανώς, τονίζει, «πρόκειται για μία δημόσια αυτοκριτική του πολιτικού προϊστάμενου της δημόσιας τηλεόρασης, του ίδιου και των προκατόχων του, διότι αυτοί ευθύνονται για όλα αυτά τα οποία ο ίδιος χρέωσε στους εργαζόμενους».

«Η τρικομματική κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ ανακοίνωσε σήμερα το κλείσιμο της ΕΡΤ βάζοντας λουκέτο στην ίδια τη δημόσια ενημέρωση και πετώντας χιλιάδες εργαζόμενους στο δρόμο. Είναι διαδικασία που οδηγεί στο να ρίξει στα χέρια των ιδιωτών όλη την περιουσία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης» δήλωσε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.

Ο Μανώλης Γλέζος έκανε λόγο για ιερή υποχρέωση όλων να σταθούν στο πλευρό της ΕΡΤ. «Η κυβέρνηση έρχεται να καταλύσει το ιερό δικαίωμα της ενημέρωση. Ως εδώ».

Τη λύπη του εξέφρασε για τις εξελίξεις ο κ. Απόστολος Κακλαμάνης κάνοντας λόγο για αποφράδα ημέρα για τη χώρα, ενώ χαρακτήρισε το νομοθέτημα αντισυνταγματικό.

Η Λίνα Αλεξίου αντιπρόεδρος του ΕΣΡ ζήτησε την έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου. «Δεν έχουμε αρμοδιότητα, αλλά έχουμε λόγο για το δημόσιο αγαθό της πληροφόρησης» είπε και δήλωσε εμβρόντητη από την απόφαση καθώς ενώ είναι ανοιχτή η Βουλή δεν έγινε καμία συζήτηση.

Ο κ. Πελεγρίνης πρύτανης πανεπιστημίου Αθηνών καταλόγισε υποκρισία σε ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ. Λυπούμαι που η κυβέρνηση οδηγεί το ένα μετά το άλλο στην εξαθλίωση τα προπύργια της επικοινωνίας, δήλωσε .


Παύλος ο καλός ο μαθητής…….
Με αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας και πριν
λίγο η κυβερνητική χουντική λαίλαπα με νομοθετική
ρύθμιση κλείνει την κρατική ΕΡΤ και της θυγατρικές 
της Ραδιόφωνο και τηλεόραση και όλα αυτά για να 
βρούνε 2.500 Έλληνες εργαζόμενους για να τους
απολύσουν κατά εντολή 
της άθλιας και άνθρωπο φάγας....τρόικας!!  

Προφανώς και θέλουν αίμα για να στέλνουν κλούβες 
και ΜΑΤ γύρο από το Ράδιο μέγαρο της ΕΡΤ μόλις 
τελειώσει το πρόγραμμα έχει δοθεί διορία να
 βγάλουν τους εργαζόμενους και τους 
δημοσιογράφους.

Από το 2008 μέχρι σήμερα μας τα έχουν
πρήξει κυριολεκτικός αλλά ακόμα αντέχουμε.

Η ξενόφερτη πλέον κυβέρνηση είναι πλέον και με
το νυστέρι ευνουχισμένη πολιτικά και δημοκρατικά 
και πρέπει να παραιτηθεί τώρα.





 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg