Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Κάλεσμα εργαζομένων στην ΕΤ3

Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ 3 απευθύνουν κάλεσμα σε όσους θέλουν να στηρίξουν την ΕΡΤ,
 σήμερα (Τρίτη 11 Ιουνίου) στις 11:30 το βράδυ, έξω από τις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ 3 
στη Λεωφόρο Στρατού.


Με την παράκληση της κοινοποίησης - μετάδοσης - ανάρτησης - δημοσίευσης.

Σας ευχαριστούμε.

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg