
Την φίλη μας Νίκη με τα
όμορφα χειροτεχνήματα της
που αξίζει να επισκεφτείτε
την blogoσελίδα της

http://nikiad.blogspot.gr/
Tήν φίλη μας Δέσποινα ή Deppy11
όπως την ξέρουν οι φίλοι στο Διαδίκτυο.
από την όμορφη πόλη μας Καβάλα
Tή φίλη μας Λαμπρινή
στο....
Lamprini T.

Λαμπρινή καλή μας φίλη
Χρόνια πολλά με υγεία
και δύναμη...
Συγχαρητήρια για της..
όμορφες ποιητικές σου σκέψεις
και πραγματικά μας συγκινείς
πάρα πολύ με αυτή σου την
αφιέρωση!!!
Με εκτίμηση
Παύλος & Μαριέτα




1 σχόλια:
καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους! <3
Δημοσίευση σχολίου