Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

....οι νέες φίλες της blogo-παρέας μας

Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας
Σήμερα σας παρουσιάζω της
νέες φίλες στην
όλο και μεγαλύτερη 
blogo-παρέα μας
Αξίζει να επισκεφτείτε τα
καταπληκτικά blog τους










































Την φίλη μας Νίκη με τα
όμορφα χειροτεχνήματα της
που αξίζει να επισκεφτείτε
την blogoσελίδα της

Η Φωτό Μου

http://nikiad.blogspot.gr/


Tήν φίλη μας Δέσποινα ή Deppy11 
όπως την ξέρουν οι φίλοι  στο Διαδίκτυο.
από την όμορφη πόλη μας Καβάλα













Tή φίλη μας Λαμπρινή
στο....

Lamprini T.

Η Φωτό Μου


Λαμπρινή καλή μας φίλη
Χρόνια πολλά με υγεία
και δύναμη...
Συγχαρητήρια για της..
όμορφες ποιητικές σου σκέψεις
και πραγματικά μας συγκινείς
πάρα πολύ με αυτή σου την
αφιέρωση!!!
Με εκτίμηση
Παύλος & Μαριέτα


Ταξειδεύαμε... αφιερωμένο στους νέους φίλους 

Dimiourgia Epikinonia και Σχολικές Αταξίες.

 Καλώς τους!


Ταξειδεύαμε...

 Ταξείδι στα σύννεφα...

στα σύννεφα...

δεν ήτανε μακρινό το ταξείδι...

απλώς...

κινδυνεύαμε απ΄τον άνεμο...

μην σπάσουμε και ...

χαθούμε...

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

1 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους! <3