Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

ΠΕΤ-ΟΤΕ Θεσσαλονίκης:....Αλήθειες και Προφάσεις

   ΠΕΤ-ΟΤΕ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                                                                                               



                                                                                                                      Θεσσαλονίκη 25/10/2013

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι
Επειδή το τελευταίο διάστημα ακούγονται και λέγονται πολλές ανακρίβειες , θέλουμε να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους και στη συνέχεια , ο καθένας  ας αναλάβει τις ευθύνες του.
Η ενοποίηση των σωματείων έχει υπερψηφισθεί και εγκριθεί όχι μόνο από τοπικά σωματεία . αλλά και από τα κεντρικά διοικητικά συμβούλια , όπως και από την Ο.Μ.Ε. – Ο.Τ.Ε.
Το σωματείο που έχει καταθέσει ξεκάθαρα την θέση του και  δεν επιθυμεί την ενοποίηση , είναι το σωματείο της ΠΑΣΕ OTE  , ασχέτως του ότι είχε αντίθετη άποψη το προηγούμενο διάστημα.
Από την άλλη , το μόνο σωματείο που έχει αποδείξει έμπρακτα, και με αποφασιστικότητα  την διάθεση του για την υλοποίηση της επιθυμίας των εργαζομένων  , «ένα σωματείο στον ΟΤΕ»  είναι η ΠΕΤ- ΟΤΕ.
Όσον αφορά το σωματείο της ΕΕΤΕ , σε κεντρικό επίπεδο περί άλλων τυρβάζουν  .
Αλλά και σε τοπικό επίπεδο,  προσπαθούν να παραπλανήσουν με τον γνωστό και απαξιωμένο τρόπο:   
« Η μπάλα στην εξέδρα»
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι
Η ενοποίηση των σωματείων , περνά μέσα από αποφάσεις και τροποποιήσεις καταστατικών των σωματείων, και όχι μέσα από τα περιφερειακά τοπικά τμήματα και ανούσιες κουβεντούλες .
Σας γνωρίζουμε για άλλη μια φορά  ότι :  απαιτούνται σύννομες τροποποιήσεις καταστατικών
για σύσταση ή διάλυση  Τοπικών Διοικουσών και όχι δήθεν τοπικιστικές πρωτοβουλίες.
Όλα όσα επικαλείται η ηγεσία της Τ.Δ. ΕΕΤΕ  ΟΤΕ Κ.Μ. είναι προφάσεις εν αμαρτίες , και τίποτε παραπάνω.
Εμείς στην ΠΕΤ – ΟΤΕ, το μεγαλύτερο σωματείο στον χώρο,   θα συνεχίσουμε με το ίδιο πείσμα να κυνηγούμε εργολάβους που προσπαθούν να μας πάρουν  το έργο , να ελέγχουμε προϊσταμένους για κακοδιοίκηση ,
να καταθέτουμε προτάσεις για επίλυση υπηρεσιακών προβλημάτων, να επικοινωνούμε την αλήθεια στους συναδέλφους , μέσα από Υπουργικές Αποφάσεις και Βασικές Εγκυκλίους  να παρεμβαίνουμε σε όποια αδικία, να επαγρυπνούμε με σοβαρότητα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι της   OTE - PLUS
και τέλος , θα συνεχίσουμε να κάνουμε   « … πράξη ,   τις     αποφάσεις ….»   που τα υπόλοιπα σωματεία κατά τα άλλα υπερψηφίζουν , και στην πράξη τις απαξιώνουν.
 Όσο για εσάς στην ηγεσία της ΕΕΤΕ ΟΤΕ μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε το χόμπι σας μέσω των υπόγειων διαβουλεύσεων: της διγλωσσίας, της απραξίας, της κινδυνολογίας, της υπεκφυγής και της κρυφής επικοινωνίας.
Η ΠΕΤ- ΟΤΕ  , εδώ και χρόνια έχει ανοίξει το καταστατικό και έχει συμπεριλάβει όλες τις στάθμες εκπαίδευσης ,
 μια και το μόνο που δεν μπορεί να μας διαχωρίσει , είναι το πτυχίο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης .
Αντιθέτως ,  οι γνώσεις όλων των πτυχιούχων  ανεξαρτήτου στάθμης συνθέτουν και προσφέρουν
Ακόμη όμως και σε αυτό το κομμάτι , αν και πρόσφατα η ΕΕΤΕ άνοιξε το καταστατικό της , το άνοιξε στρεβλά.
Αλήθεια , μέχρι τελευταία  γνωρίζαμε ότι ο λόγος ίδρυσης και ύπαρξης του σωματείου σας ήταν  η αναγνώριση  των πτυχίων της τριτοβάθμιας και μεταπτυχιακών τίτλων.
Σήμερα τι άλλαξε ?  μήπως τρίζουν οι καρέκλες της απαλλαγής από την εργασία ?
Οι μάσκες έπεσαν , και φάνηκε η γύμνια των επιχειρημάτων σας .
Αφήστε κατά μέρους τις προφάσεις  ,  γιατί τις δικές σας αμαρτίες  , θα τις πληρώσουν οι συνάδελφοι .
Παραδεχθείτε ότι δεν σας ενδιαφέρουν οι θεσούλες σας και πριν  να είναι αργά , ελάτε να δουλέψουμε όλοι μαζί κάτω από σύγχρονους κανόνες, με αρχές υπευθυνότητας και αλληλεγγύης, για τα συμφέροντα των εργαζομένων ,   για το παρόν και το μέλλον της επιχείρησης.
 Μόνοι σας , δεν μπορείτε                 -            Μόνο όλοι μαζί μπορούμε.

Ο Πρόεδρος                                                                                   Ο Γ.Γραμματέας

     Σιδηρόπουλος Κυριάκος                                                                   Κουκουρίκος Βαγγέλης

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg