ΠΕΤ-ΟΤΕ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Θεσσαλονίκη
25/10/2013
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι
Επειδή το
τελευταίο διάστημα ακούγονται και λέγονται πολλές ανακρίβειες , θέλουμε να
βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους και στη συνέχεια , ο καθένας ας αναλάβει τις
ευθύνες του.
Η ενοποίηση των σωματείων έχει
υπερψηφισθεί και εγκριθεί όχι μόνο από τοπικά σωματεία . αλλά και από τα
κεντρικά διοικητικά συμβούλια , όπως και από την Ο.Μ.Ε. – Ο.Τ.Ε.
Το σωματείο
που έχει καταθέσει ξεκάθαρα την θέση του και δεν
επιθυμεί την ενοποίηση , είναι το σωματείο της ΠΑΣΕ OTE , ασχέτως του ότι είχε αντίθετη άποψη το
προηγούμενο διάστημα.
Από την άλλη , το μόνο σωματείο που έχει αποδείξει έμπρακτα, και με
αποφασιστικότητα την διάθεση του για την
υλοποίηση της επιθυμίας των εργαζομένων , «ένα σωματείο στον ΟΤΕ» είναι η ΠΕΤ- ΟΤΕ.
Όσον αφορά
το σωματείο της ΕΕΤΕ , σε κεντρικό επίπεδο περί άλλων τυρβάζουν .
Αλλά και σε τοπικό επίπεδο, προσπαθούν να παραπλανήσουν με τον γνωστό και
απαξιωμένο τρόπο:
« Η μπάλα στην
εξέδρα»
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι
Η ενοποίηση
των σωματείων , περνά μέσα από αποφάσεις και τροποποιήσεις καταστατικών των σωματείων, και όχι μέσα από τα περιφερειακά τοπικά
τμήματα και ανούσιες κουβεντούλες .
Σας γνωρίζουμε για άλλη μια φορά ότι : απαιτούνται σύννομες τροποποιήσεις καταστατικών
Όλα όσα επικαλείται η ηγεσία της Τ.Δ. ΕΕΤΕ ΟΤΕ Κ.Μ. είναι προφάσεις εν αμαρτίες , και τίποτε παραπάνω.
Εμείς στην ΠΕΤ – ΟΤΕ, το μεγαλύτερο
σωματείο στον χώρο, θα συνεχίσουμε με το ίδιο πείσμα να κυνηγούμε εργολάβους που προσπαθούν να μας
πάρουν το έργο , να ελέγχουμε προϊσταμένους για κακοδιοίκηση ,
να καταθέτουμε
προτάσεις για επίλυση υπηρεσιακών προβλημάτων, να επικοινωνούμε την αλήθεια στους συναδέλφους , μέσα από
Υπουργικές Αποφάσεις και Βασικές Εγκυκλίους να
παρεμβαίνουμε σε όποια αδικία, να επαγρυπνούμε με σοβαρότητα για τα
προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι της OTE - PLUS
και τέλος , θα συνεχίσουμε να κάνουμε « … πράξη , τις αποφάσεις ….» που τα υπόλοιπα σωματεία κατά τα άλλα
υπερψηφίζουν , και στην πράξη τις απαξιώνουν.
Όσο
για εσάς στην ηγεσία της ΕΕΤΕ ΟΤΕ μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε το χόμπι σας μέσω των υπόγειων διαβουλεύσεων: της διγλωσσίας, της απραξίας, της κινδυνολογίας, της υπεκφυγής και της
κρυφής επικοινωνίας.
Η ΠΕΤ- ΟΤΕ , εδώ και χρόνια έχει ανοίξει το καταστατικό
και έχει συμπεριλάβει όλες τις
στάθμες εκπαίδευσης ,
μια και το
μόνο που δεν μπορεί να μας διαχωρίσει , είναι το πτυχίο της τριτοβάθμιας
εκπαίδευσης .
Αντιθέτως , οι γνώσεις όλων των πτυχιούχων ανεξαρτήτου στάθμης συνθέτουν και προσφέρουν
Ακόμη όμως
και σε αυτό το κομμάτι , αν και πρόσφατα η ΕΕΤΕ άνοιξε το καταστατικό της , το
άνοιξε στρεβλά.
Αλήθεια , μέχρι
τελευταία γνωρίζαμε ότι ο λόγος ίδρυσης και
ύπαρξης του σωματείου σας ήταν η
αναγνώριση των πτυχίων της τριτοβάθμιας
και μεταπτυχιακών τίτλων.
Σήμερα τι άλλαξε ? μήπως τρίζουν οι καρέκλες της απαλλαγής από
την εργασία ?
Οι μάσκες έπεσαν
, και φάνηκε η γύμνια των επιχειρημάτων σας .
Αφήστε κατά μέρους
τις προφάσεις , γιατί τις δικές σας αμαρτίες , θα τις πληρώσουν οι συνάδελφοι .
Παραδεχθείτε ότι δεν
σας ενδιαφέρουν οι θεσούλες σας και πριν
να είναι αργά , ελάτε να δουλέψουμε όλοι μαζί κάτω από σύγχρονους
κανόνες, με αρχές υπευθυνότητας και αλληλεγγύης, για τα συμφέροντα των
εργαζομένων , για το παρόν και το
μέλλον της επιχείρησης.
Μόνοι
σας , δεν μπορείτε - Μόνο
όλοι μαζί μπορούμε.
Ο Πρόεδρος
Ο Γ.Γραμματέας
Σιδηρόπουλος Κυριάκος
Κουκουρίκος Βαγγέλης

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου