Τελευταία ενημέρωση: 11.06.2013 | 23:22
Πάνω από 5.000 άτομα έχουν συγκεντρωθεί στο προαύλιο της ΕΡΤ ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης και τις απολύσεις τω εργαζομένων.
Η τηλεόραση της ΝΕΤ μεταδίδει έκτακτη ενημερωτική εκπομπή, ενώ οι σταθμοί της Ελληνικής Ραδιοφωνίας έχουν δικτυωθεί στη συχνότητα του πρώτου προγράμματος που επίσης μεταδίδει ενημερωτική εκπομπή.Στη Μεσογείων ο κόσμος... έκλεισε η λεωφόρος και στην άνοδο και στην κάθοδο.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου με δηλώσεις του ανακοίνωσε πως η ΕΡΤ θα σταματήσει να εκπέμπει και στη θέση της θα δημιουργηθεί από Σεπτέμβριο ένα νέο κανάλι με πολύ λιγότερο προσωπικό το οποίο θα προσληφθεί με κριτήρια ΑΣΕΠ.
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΚΑΜΕΡΑΜΑΝ ΤΗΣ ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Παύλος ο καλός ο μαθητής…….
Με αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας
και πριν
λίγο η κυβερνητική χουντική
λαίλαπα με νομοθετική
ρύθμιση κλείνει την κρατική ΕΡΤ και
της θυγατρικές
της Ραδιόφωνο και τηλεόραση και
όλα αυτά για να
βρούνε 2.500 Έλληνες εργαζόμενους για να
τους
απολύσουν κατά εντολή
της άθλιας
και άνθρωπο φάγας....τρόικας!!
Προφανώς και
θέλουν αίμα για να στέλνουν κλούβες
και ΜΑΤ γύρο από
το Ράδιο μέγαρο της ΕΡΤ μόλις
τελειώσει το πρόγραμμα
έχει δοθεί διορία να
βγάλουν τους εργαζόμενους και τους
δημοσιογράφους.
Από το 2008 μέχρι σήμερα μας τα έχουν
πρήξει κυριολεκτικός αλλά ακόμα αντέχουμε.
Η ξενόφερτη πλέον κυβέρνηση είναι πλέον και
με
το νυστέρι ευνουχισμένη πολιτικά
και δημοκρατικά
και πρέπει να παραιτηθεί τώρα.
Ανάρτηση από:http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

2 σχόλια:
Δεν είναι ωραίο πράγμα οι απολύσεις, αλλά για όλους αυτούς που διορίζονταν με μέσον, παίρναν παχυλούς μισθούς, χωρίς να προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες, τι έχετε να πείτε? Ειδικά στην ΕΡΤ τόσα χρόνια γινόταν το σώσε. Από που τα παίρναν όλοι αυτοί τα χρήματα; Από τους υπόλοιπους τους οποίους τους θεωρούσαν και ανίκανους και ανάξιους. Η Ελληνική οικονομία δεν μπορεί να προχωρήσει με διογκωμένο δημόσιο τομέα ο οποίος να λειτουργεί παρασιτικά. Λυπάμαι για αυτή την κατάσταση στη χώρα μου. Είναι ντροπή μας.
Καλημέρα και ευχαριστούμε για το σχόλιο Δέσποινα
και καλό μεσημέρι.
μερικοί μισθοί που παίρνανε στην ΕΡΤ
ΛΥΡΙΤΖΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ- ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 324.000 -Δ/ΝΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΤΟΣ 324.000
ΧΟΥΚΛΗ ΜΑΡΙΑ -ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 218.976
ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΜΠΗΛΙΩ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 176.400
ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ – 143.514
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ – 136.800
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ -ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 126.000
Διάβασε την ανάρτηση με όλα τα ονόματα
Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Δημοσίευση σχολίου