Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013
Αφού τη χρησιμοποίησαν ως τον επίσημο προπαγανδιστικό
μηχανισμό υπέρ των μνημονίων και την έστρεψαν εναντίων
όλων των κοινωνικών τάξεων κάνοντας τη δουλειά τους…
Τώρα την κλείνουν…
Αυτή είναι η μοίρα του προδότη…
Παύλος ο καλός ο μαθητής…….
Με αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας
και πριν
λίγο η κυβερνητική χουντική
λαίλαπα με νομοθετική
ρύθμιση κλείνει την κρατική ΕΡΤ και
της θυγατρικές
της Ραδιόφωνο και τηλεόραση και
όλα αυτά για να
βρούνε 2.500 Έλληνες εργαζόμενους για να
τους
απολύσουν κατά εντολή
της άθλιας
και άνθρωπο φάγας....τρόικας!!
Προφανώς και
θέλουν αίμα για να στέλνουν κλούβες
και ΜΑΤ γύρο από
το Ράδιο μέγαρο της ΕΡΤ μόλις
τελειώσει το πρόγραμμα
έχει δοθεί διορία να
βγάλουν τους εργαζόμενους και τους
δημοσιογράφους.
Από το 2008 μέχρι σήμερα μας τα έχουν
πρήξει κυριολεκτικός αλλά ακόμα αντέχουμε.
Η ξενόφερτη πλέον κυβέρνηση είναι πλέον και
με
το νυστέρι ευνουχισμένη πολιτικά
και δημοκρατικά
και πρέπει να παραιτηθεί τώρα.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου