Με συγκινήσατε αφάνταστα νέα μου φιλαράκια με το κομμάτι αυτό..μοναδικοί οι στίχοι!δεν το είχα ακούσει γιατι ακούω ξένη μουσική..ε και λίγο ένεχνο!!τα τραύματα του κόσμου όλα δικά μου λένε οι στίχοι...άραγε θα γιατρευτούν ποτέ οι πληγές σάυτή τη χώρα τη ρημαγμένη που την έχουν κατασπαράξει και βουλιάζει όλο και πιο πολύ...δεν την λυπήθηκαν ποτέ..δεν σεβάστηκαν ούτε τους ένδοξους προγόνους μας!!σας στέλνω την αγάπη μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο καλοί μου φίλοι!!
καλή μας φίλη πολύ καλησπέρα από Θεσσαλονίκη. Αν και δεν γνωριζόμαστε σε εκτιμάμε απεριόριστα και στην απλότητα σου αυτή είναι σαν να γνωριζόμαστε χρόνια. Αυτό το τραγούδι με τους εκπληκτικούς στοίχους είναι της Αφροδίτης Μάνου. Δηλαδή τρεις φωτιές : Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου Μουσική: Αφροδίτη Μάνου Πρώτη εκτέλεση: Αφροδίτη Μάνου μέσα σε ένα κεραυνό. Υποκλίνομαι στο μεγάλο της ταλέντο. Η Ρίτα Αντωνοπούλου το ερμηνεύει με πάθος και καταπληκτικά Με εκτίμηση Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
2 σχόλια:
Με συγκινήσατε αφάνταστα νέα μου φιλαράκια με το κομμάτι αυτό..μοναδικοί οι στίχοι!δεν το είχα ακούσει γιατι ακούω ξένη μουσική..ε και λίγο ένεχνο!!τα τραύματα του κόσμου όλα δικά μου λένε οι στίχοι...άραγε θα γιατρευτούν ποτέ οι πληγές σάυτή τη χώρα τη ρημαγμένη που την έχουν κατασπαράξει και βουλιάζει όλο και πιο πολύ...δεν την λυπήθηκαν ποτέ..δεν σεβάστηκαν ούτε τους ένδοξους προγόνους μας!!σας στέλνω την αγάπη μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο καλοί μου φίλοι!!
καλή μας φίλη πολύ καλησπέρα από Θεσσαλονίκη.
Αν και δεν γνωριζόμαστε σε εκτιμάμε απεριόριστα
και στην απλότητα σου αυτή είναι σαν να γνωριζόμαστε
χρόνια.
Αυτό το τραγούδι με τους εκπληκτικούς στοίχους
είναι της Αφροδίτης Μάνου.
Δηλαδή τρεις φωτιές :
Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Αφροδίτη Μάνου
Πρώτη εκτέλεση: Αφροδίτη Μάνου
μέσα σε ένα κεραυνό.
Υποκλίνομαι στο μεγάλο της ταλέντο.
Η Ρίτα Αντωνοπούλου το ερμηνεύει
με πάθος και καταπληκτικά
Με εκτίμηση
Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Δημοσίευση σχολίου