Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Φορτώθηκα το σταυρό για τιμωρία επειδή έβαλα τα παιδιά μου να ψηφίζουν τα μεγάλα κόμματα












Για δεύτερη φορά βγήκε χθες ξυπόλυτος στους δρόμους της 
Θεσσαλονίκης ένας συνταξιούχος του ΙΚΑ, προκειμένου να 
διαμαρτυρηθεί για τη σημερινή κατάσταση που αντιμετωπίζει η χώρα.
-->
"Ο σταυρός είναι η Ελλάδα. Οι αλυσίδες είναι αυτές με τις οποίες μας 
έχουν δέσει" δήλωσε στην κάμερα του thousandnews.gr.

Όπως είπε, κουβαλά το "σταυρό του μνημονίου" καθώς τιμωρεί τον εαυτό του
 επειδή πίεσε τα παιδιά του τόσα χρόνια να ψηφίζουν τα δύο μεγάλα κόμματα.

Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που πραγματοποιεί αυτής της μορφής τη 
διαμαρτυρία καθώς ο συνταξιούχος διέσχισε κεντρικούς δρόμους της
 Θεσσαλονίκης κουβαλώντας το σταυρό που γράφει 
Ξύπνα Ελλάς και τον περασμένο Οκτώβριο. 



Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg