Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Αφού λύθηκαν τα προβλήματα των εργαζομένων κύριε Κοτζαμπασίδη έμεινε το θέμα του ΟΠΑΚΕ-ΟΤΕ ασφαλώς γνωρίζετε για πάνω από 20 χρόνια εργαζόμενοι στον όμιλο ΟΤΕ κάθε χρόνο κάνουν αιτήσεις και δεν έχουν κληρωθεί ούτε μία φορά!!!!
Κάθε καλοκαίρι και χωρίς κλήρωση εκλεγμένα μέλη των Δ.Σ
των σωματίων των εργαζομένων απολαμβάνουν της διακοπές τους στην Τεμένη ή στο Φανάρι.
Μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό;



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου