Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Άντε Μαρία μας να σας ζήση η Αγγελικούλα και τώρα
το νέο μέλος της οικογένειας έτοιμη για να γίνει
Χριστιανή και σιδεροκέφαλη και πάντα με υγεία.
.......Γιαγιά Δέσποινα μ'ακούς; !!!!!!!
Κυριακή των Βαΐων όλοι οι καλεσμένοι εκεί.
Έντεκα το πρωί
Μη ξεχάσετε γιατί ....θα χάσετε.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου