Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση της Περιβαλλοντικής Κίνησης Θάσου.



Πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση της Περιβαλλοντικής Κίνησης Θάσου.

 Πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση της Περιβαλλοντικής Κίνησης Θάσου.Την Κυριακή 27 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση της Περιβαλλοντικής Κίνησης Θάσου, στην αίθουσα της Βιβλιοθήκης του Πρίνου, με θέμα:  απολογισμός του απερχόμενου Δ.Σ.  Συζητήθηκαν επίσης, προτάσεις φίλων και μελών της Π.Κ.Θ. και στο τέλος ακολούθησε η διαδικασία ανάδειξης του νέου Δ.Σ.
Με  την συγκρότηση του νέου Δ.Σ. εκλέχτηκαν:  Πρόεδρος: Κάλτσας Ευάγγελος, γραμματέας: Νίκος Καΐδης, ταμίας: Μπάμπης Κανατσούλης  μέλη: Χατζής Κων/νος, Τυρολόγος Γιώργος, Πλατής Διαμαντής και Γιάννης Μαρκιανός.
Η Π.Κ.Θ. θα συνεχίσει τις δράσεις της, με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των πολιτών, καταθέτοντας  προτάσεις για την επίλυση των περιβαλλοντικών προβλημάτων του νησιού και προάγοντας την συνεργασία με άλλους συλλόγους.
Πιστεύουμε ότι, η διατήρηση και ορθή διαχείριση του φυσικού πλούτου και της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής συμβάλλει στην ανάδειξη του τόπου μας,  πράγμα που αποτελεί σοβαρό κριτήριο για την επισκεψιμότητα του.  Επιλέγουμε έναν προορισμό, έχοντας ως βασικό κριτήριο τι ξεχωριστό διαθέτει και τι διαφορετικό θα δει ή θα βιώσει κατά την επίσκεψή του.
Το περιβάλλον είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο για την βιώσιμότητα μιας περιοχής και ιδιαίτερα της Θάσου που εξαρτάται κυρίως από τον τουρισμό.
Ένα εργαλείο της Π.Κ.Θ.για την ενημέρωση, την  επικοινωνία, τη συνεργασία, την ανταλλαγή απόψεων  και  την συμμετοχή των πολιτών αποτελεί η ιστοσελίδα που ήδη βρίσκεται σε λειτουργία στη διεύθυνση  http://www.thassos-nature.gr  καθώς και στην ομάδα του facebook  (Περιβαλλοντική Κίνηση Θάσου).
Περιμένουμε τις προτάσεις και την συμμετοχή σας, για ένα απλό αλλά σημαντικό σκοπό: να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο.

από το Δ.Σ.

Εκλογές του Συλλόγου Επαγγελματιών Λιμεναρίων Θάσου.

Τοποθεσία: Στην αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου Λιμεναρίων – Ημερομηνία & Ώρα: 03/02/2013 – 17.00

Εκλογές του Συλλόγου Επαγγελματιών Λιμεναρίων Θάσου.

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ-ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ ΘΑΣΟΥ

Ο Σύλλογος Επαγγελματιών Λιμεναρίων Θάσου σας καλεί στις 03/02/2013 και ώρα 5-6 μ.μ στην αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου Λιμεναρίων για τα παρακάτω θέματα:
α) Οικονομικός Απολογισμός του συλλόγου για τα έτη 2011-2012
β) Εκλογές προς ανάδειξη νέου Δ.Σ. Υποβολές υποψηφιοτήτων: Βάσω Πιστέλα (τηλ.6948056638)
Σε περίπτωση μη απαρτίας οι εκλογές θα επαναληφθούν στις 10/02/2013.

Εκλογές στην Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Θάσου.

Εκλογές στην Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Θάσου.
Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΘΑΣΟΥ θα πραγματοποιήσει τις εκλογές για την ανάδειξη των μελών του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της. Οι εκλογές θα διεξαχθούν την Κυριακή 17-02-2013 και ώρα 18:00-21:00 στα γραφεία της λέσχης.

Παρακαλούνται όλα τα μέλη να συμμετάσχουν στην εκλογική διαδικασία!!!!
Τα μέλη θα πρέπει να έχουν τακτοποιήσει όλες τις οικονομικές τους εκκρεμότητες προς τη Λέσχη για το 2013 προκειμένου να έχουν δικαίωμα υποψηφιότητας και ψήφου στις εκλογές.
ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 15/2 ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Δ.Σ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ (ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΣ 19:00) ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ!!!!!

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Αφιέρωμα στον λαϊκό τραγουδιστή Χρηστάκη Σύρπο (1924-1981)


 Χρηστάκης
Λαϊκός τραγουδιστής και συνθέτης, που άφησε εποχή τα χρόνια της δικτατορίας για το ερμηνευτικό του ταμπεραμέντο και τις φιγούρες του στην «πίστα». Αποκλήθηκε «Τζόνι Χάλιντεϊ» της Ελλάδας. Μεγάλες του επιτυχίες τα τραγούδια Παίζουν τα μπαγλαμαδάκια και Θα ζήσω ελεύθερο πουλί, που ακούγονται μέχρι σήμερα.
Ο Χρήστος Σύρπος, όπως ήταν το πλήρες όνομά του, γεννήθηκε το 1924 στην Κωνσταντινούπολη. Ήρθε οικογενειακώς στην Ελλάδα και εγκαταστάθηκε στη Δράμα, όπου δούλεψε αρχικά ως υδραυλικός. Στο τραγούδι μπήκε με την προτροπή και τη βοήθεια του ρεμπέτη Κώστα Καπλάνη.
Στο διάστημα 1950 - 1967 τραγουδούσε «σεκόντο» (δεύτερη φωνή) και έπαιζε κιθάρα και μπαγλαμαδάκι δίπλα στα μεγαλύτερα ονόματα του λαϊκού τραγουδιού (Πόλυ Πάνου, Γιώτα Λύδια κ.ά.), τόσο στη δισκογραφία, όσο και στο πάλκο. Από το 1967 ξεκίνησε σόλο καριέρα με μεγάλη επιτυχία. Ήταν το πρώτο όνομα στα μαγαζιά της παραλίας (Δειλινά κλπ.) και διασκέδαζε τους θαμώνες τους μέχρι πρωίας. Είχε τη συνήθεια να τραγουδάει ξαπλωμένος ανάσκελα στην «πίστα», ενώ τον σκέπαζαν οι σωροί από τα σπασμένα πιάτα.
Η πρώτη μεγάλη επιτυχία του ήρθε στα μέσα του 1960 με το τραγούδι των Ζαφειρίου/Γαβαλά Να χαρείς τα μάτια σου καλέ. Στη συνέχεια, με τη χαρακτηριστική «κοφτή» ερμηνεία του θα αναβιώσει το Έμαθα πως είσαι μάγκας, Η Γάτα και θα συνεχίσει δυναμικά με το Πουλί, Στις ταβέρνες τριγυρνάς και Παίζουν τα μπαγλαμαδάκια.
Μετά τη Μεταπολίτευση περιέπεσε σε αφάνεια, καθώς τα μουσικά γούστα είχαν αλλάξει. Κυρίαρχη θέση είχαν τώρα το πολιτικό τραγούδι και το ελαφρολαϊκό. Ο Χριστάκης ξεχασμένος τραγουδούσε για τα προς το ζην σε λαϊκό κέντρο της Καβάλας, όταν τον βρήκε το πρώτο εγκεφαλικό. Άφησε την τελευταία του πνοή την 1η Ιουνίου 1981 στο ΙΚΑ Θεσσαλονίκης. Η κηδεία του έγινε στην Καβάλα, με τη συνδρομή φίλων και θαυμαστών του.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sansimera.gr/biographies/375#ixzz2MUhMb8Ol

Ο Χρήστος Σύρπος ή γνωστότερος ως Χρηστάκης, γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1924 και μεγάλωσε στη Δράμα, όπου άσκησε το επάγγελμα του υδραυλικού.
Στο τραγούδι μπήκε με την προτροπή και τη βοήθεια του ρεμπέτη Κώστα Καπλάνη. Στο διάστημα 1950 – 1967 τραγουδούσε «σεκόντο» (δεύτερη φωνή) και έπαιζε κιθάρα και μπαγλαμαδάκι δίπλα στα μεγαλύτερα ονόματα του λαϊκού τραγουδιού όπως Πόλυ Πάνου, Γιώτα Λύδια κ.ά.
Ήταν το πρώτο όνομα στα μαγαζιά της παραλίας και διασκέδαζε τους θαμώνες μέχρι το πρωί! Είχε τη συνήθεια να τραγουδάει ξαπλωμένος στην πίστα, ενώ τον σκέπαζαν οι σωροί από τα σπασμένα πιάτα…! Η πρώτη μεγάλη επιτυχία του ήρθε στα μέσα του 1960 με το τραγούδι των Ζαφειρίου &Γαβαλά ”Να χαρείς τα μάτια σου καλέ”.

Στη συνέχεια, η επιτυχία συνεχίστηκε με τη χαρακτηριστική ερμηνεία του στα τραγούδια: ” Έμαθα πως είσαι μάγκας”, ”Η γάτα”, ”Πουλί”, ”Στις ταβέρνες τριγυρνάς” και ”Παίζουν τα μπαγλαμαδάκια”.

http://www.youtube.com/watch?v=uw41tW9eKbA







Μετά τη Μεταπολίτευση περιέπεσε σε αφάνεια, καθώς τα μουσικά γούστα είχαν αλλάξει. Κυρίαρχη θέση είχαν τώρα το πολιτικό τραγούδι και το ελαφρολαϊκό.

Ο Χρηστάκης ξεχασμένος τραγουδούσε για τα προς το ζην σε λαϊκό κέντρο της Καβάλας, όταν τον βρήκε το πρώτο εγκεφαλικό. Άφησε την τελευταία του πνοή την 1η Ιουνίου 1981 στο ΙΚΑ Θεσσαλονίκης. Η κηδεία του έγινε στην Καβάλα, με τη συνδρομή φίλων και θαυμαστών του.




















































































Δισκογραφία:

Πενιές καημοί και όνειρα (1968)
Τα κέφια του Χρηστάκη (1969)
Χρηστάκης 2 (1969)
Οι Επιτυχίες μου (1976)
Μάθημα πρώτον (1976)
Τα λαϊκά του Χρηστάκη (1985)
Παίζουν τα μπαγλαμαδάκια (1994)
Για πάντα (1995)
Μεγάλες επιτυχίες (1997)
Ομώνυμο (1997)
Ξενύχτη με φωνάζουνε (1998)
Greatest hits (2001)
Θα ζήσω ελεύθερο πουλί (2002)

Πηγές: www.wikipedia.org, www.sansimera.gr
Επιμέλεια-Προσαρμογή: Χριστίνα Κωσταβάρα
- See more at: http://www.tralala.gr/Mousikes-Biografies-Xrhstakhs-Xrhstos-Surpos/#sthash.gVjhx66O.dpuf

Σαν σήμερα "έφυγε" ο λαϊκός τραγουδιστής και συνθέτης Χρηστάκης (βίντεο)


Λαϊκός τραγουδιστής και συνθέτης, που άφησε εποχή τα χρόνια της δικτατορίας για το ερμηνευτικό του ταμπεραμέντο και τις φιγούρες του στην «πίστα». Αποκλήθηκε «Τζόνι Χάλιντεϊ» της Ελλάδας. Μεγάλες του επιτυχίες τα τραγούδια «Παίζουν τα μπαγλαμαδάκια» και «Θα ζήσω ελεύθερο πουλί», που ακούγονται μέχρι σήμερα.

Ο Χρήστος Σύρπος, όπως ήταν το πλήρες όνομά του, γεννήθηκε το...1924 στην Κωνσταντινούπολη. Ήρθε οικογενειακώς στην Ελλάδα και εγκαταστάθηκε στη Δράμα, όπου δούλεψε αρχικά ως υδραυλικός. Στο τραγούδι μπήκε με την προτροπή και τη βοήθεια του ρεμπέτη Κώστα Καπλάνη.

Στο διάστημα 1950 - 1967 τραγουδούσε «σεκόντο» (δεύτερη φωνή) και έπαιζε κιθάρα και μπαγλαμαδάκι δίπλα στα μεγαλύτερα ονόματα του λαϊκού τραγουδιού (Πόλυ Πάνου, Γιώτα Λύδια κ.ά.), τόσο στη δισκογραφία, όσο και στο πάλκο. Από το 1967 ξεκίνησε σόλο καριέρα με μεγάλη επιτυχία. Ήταν το πρώτο όνομα στα μαγαζιά της παραλίας («Δειλινά» κλπ) και διασκέδαζε τους θαμώνες τους μέχρι πρωίας. Είχε τη συνήθεια να τραγουδάει ξαπλωμένος ανάσκελα στην «πίστα», ενώ τον σκέπαζαν οι σωροί από τα σπασμένα πιάτα.



Η πρώτη μεγάλη επιτυχία του ήρθε στα μέσα του 1960 με το τραγούδι των Ζαφειρίου/Γαβαλά «Να χαρείς τα μάτια σου καλέ». Στη συνέχεια, με τη χαρακτηριστική «κοφτή» ερμηνεία του θα αναβιώσει το «Έμαθα πως είσαι μάγκας», «Η γάτα» και θα συνεχίσει δυναμικά με το «Πουλί», «Στις ταβέρνες τριγυρνάς» και «Παίζουν τα μπαγλαμαδάκια».



Μετά τη Μεταπολίτευση περιέπεσε σε αφάνεια, καθώς τα μουσικά γούστα είχαν αλλάξει. Κυρίαρχη θέση είχαν τώρα το πολιτικό τραγούδι και το ελαφρολαϊκό. Ο Χριστάκης ξεχασμένος τραγουδούσε για τα προς το ζην σε λαϊκό κέντρο της Καβάλας, όταν τον βρήκε το πρώτο εγκεφαλικό. Άφησε την τελευταία του πνοή την 1η Ιουνίου 1981 στο ΙΚΑ Θεσσαλονίκης. Η κηδεία του έγινε στην Καβάλα, με τη συνδρομή φίλων και θαυμαστών του
sansimera.gr



Χρηστάκης

Από retroDB

Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση


Ημερομηνία γέννησης: 1924
Ημερομηνία θανάτου: 1 Ιουνίου 1981

Ελληνικές τηλεοπτικές σειρές στις οποίες έχει παίξει:

Ελληνικές κινηματογραφικές ταινίες στις οποίες έχει παίξει:
Article↓Έτος↓
Ας με κρίνουν οι ένορκοι1969
Για ποιόν χτυπά η... κουδούνα1968
Γραφείο συνοικεσίων (1956)1956
Η προεδρίνα1972
Κατηγορούμενη απολογήσου1968
Ο Σταύρος είναι πονηρός1970
Ο απίθανος1970
Ο τυχεράκιας (1968)1968
Πήρε ο άνεμος τα όνειρά μου1968
Πικρή μου αγάπη1964
Το τελευταίο αντίο (1969)1969



Το πουλί

Στίχοι: Μιχάλης Γαβριηλίδης
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης


Δεν θέλω μόνιμη αγκαλιά δεν θέλω μόνιμα φιλιά
δεν θέλω έλεγχο τι κάνω και που πάω.
Τi ώρα γύρισα εχθές, με ποιες αλήτευα προχθές
τέτοια σκλαβιά δεν την μπορώ δεν τη βαστάω.

Θα ζήσω ελεύθερο πουλί κι όχι κορόιδο στο κλουβί
για μια μονάχα θηλυκιά να κελαηδάω.
Θα χτίσω είκοσι φωλιές κι άμα γουστάρω αγκαλιές
από κανάρα σε κανάρα θα πετάω.

Θέλει η ζωή μας αλλαγές και ας τσαντίζονται πολλές
δεν δίνω φράγκο κάθε μια τι θα μου σούρει.
Και το πουλί για να τραφεί πρέπει ν' αλλάζει τη τροφή
κι όχι σκέτο κανναβούρι, κανναβούρι.

Θα ζήσω ελεύθερο πουλί κι όχι κορόιδο στο κλουβί
για μια μονάχα θηλυκιά να κελαηδάω.
Θα χτίσω είκοσι φωλιές κι άμα γουστάρω αγκαλιές
από κανάρα σε κανάρα θα πετάω.


Στα μέσα του 1973 ο Άκης Πάνου συνεργάστηκε για πρώτη (και δυστυχώς τελευταία) φορά με τον Στέλιο Καζαντζίδη, γράφοντας έξι μοναδικά τραγούδια που έμειναν στην ιστορία και στις αρχές του 1974 κυκλοφόρησαν σε δίσκο 33 στροφών με τον τίτλο «Η ζωή μου όλη». Λίγο αργότερα, ο συνθέτης πήρε τα τέσσερα από τα έξι, έγραψε άλλα τέσσερα για τη Λίτσα Διαμάντη (καθώς είχε υπογράψει συμβόλαιο για να της δώσει κάποια τραγούδια), έδωσε από δύο στον Χρηστάκη και στον σχετικά άγνωστο Γιάννη Θυμάκη κι εξέδωσε ένα μεγάλο δίσκο με τίτλο «Αλήθειες».
Το να αναφερθώ στα τραγούδια που λέει ο Καζαντζίδης είναι εντελώς περιττό, αφού η ιστορία τα έχει κατατάξει στην κορυφή της λαϊκής μουσικής μας κι επιπλέον το είχα κάνει όταν παρουσίασα το άλμπουμ «Η ζωή μου όλη» μέσα από το blog. Θα ήθελα να σταθώ σε κάποια από τα υπόλοιπα και ιδιαίτερα σε δύο που λέει η Διαμάντη: «Και τότε» και «Εκείνα που δε λέγονται». Στην εποχή τους δεν ακούστηκαν ιδιαίτερα, όμως αρκετά χρόνια αργότερα άρχισαν να κερδίζουν έδαφος και ειδικά το πρώτο αποτελεί «εθνικό ύμνο» για τους φίλους του λαϊκού τραγουδιού. Δεν υστερεί βεβαίως και το δεύτερο, ένα εξαιρετικό ζεϊμπέκικο που φέρει τη σφραγίδα του δημιουργού του και τη μοναδική φωνή της Λίτσας Διαμάντη.
Από εκεί και πέρα, πολύ καλή είναι η ερμηνεία του Θυμάκη στα «Η ζωή πικροθάλασσα» (σπουδαίο και «αδικημένο» κομμάτι) και «Το γιατάκι μου», ενώ τη δική του πινελιά βάζει ο αείμνηστος Χρηστάκης (Χρήστος Σύρπος) με δυο «αλέγκρο» τραγούδια. Το ένα από αυτά - «Η Κικίτσα»- ηχογραφήθηκε με την ίδια μουσική αλλά με διαφορετικούς στίχους δυο χρόνια αργότερα με τον τίτλο «Ο παίχτης» στο δίσκο «Μάθημα πρώτον», όπου κι εκεί το ερμήνευσε ο Χρηστάκης.
Στο οπισθόφυλλο ο Άκης Πάνου αναφέρει όλους τους συντελεστές του δίσκου τους οποίου κι ευχαριστεί «δια την συνεργασία». Παραγωγός ήταν ο Αχιλλέας Θεοφίλου και η ηχογράφηση έγινε στα στούντιο της Columbia με ηχολήπτη τον Τάκη Φιλιππίδη.
Τα τραγούδια του δίσκου
  1. Μίσος (Στ. Καζαντζίδης)
  2. Με φιλιά μερώνει μόνο (Λ. Διαμάντη)
  3. Η ζωή μου όλη (Στ. Καζαντζίδης)
  4. Το γιατάκι μου (Γ. Θυμάκης)
  5. Εκείνα που δε λέγονται (Λ. Διαμάντη)
  6. Η Κικίτσα (Χρηστάκης)
  7. Οι μισοί καλοί (Στ. Καζαντζίδης)
  8. Και τότε (Λ. Διαμάντη)
  9. Τα όνειρα χτίζονται (Στ. Καζαντζίδης)
  10. Αυτός που πέρασε (Λ. Διαμάντη)
  11. Η ζωή πικροθάλασσα (Γ. Θυμάκης)
  12. Μη ξηγιέσαι έτσι (Χρηστάκης) 

Συγχαρητήρια κύριε Τσαμάζ !!!!!




Αγαπητοί συνεργάτες,
Χθες ανακοινώθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου μας για το
2012, μιας χρονιάς δύσκολης από όλες τις απόψεις.
Κόντρα στο περιβάλλον, τις πιέσεις από τη ρύθμιση σε σταθερή και κινητή,
και τον έντονο ανταγωνισμό σε όλες τις αγορές μας, όχι μόνο στεκόμαστε
στα πόδια μας, αλλά πετυχαίνουμε επιδόσεις που η αγορά αναγνωρίζει ως
εντυπωσιακές. Καταφέραμε να πετύχουμε όλους τους στόχους που είχαμε
θέσει για το 2012, μάλιστα νωρίτερα από το σχεδιασμό μας.
Διατηρήσαμε υγιείς τις λειτουργικές ταμειακές ροές μας, παρά τα
χαμηλότερα έσοδα. Μέσω του δυναμικού σχεδίου αναχρηματοδότησης, από
το καλοκαίρι μέχρι σήμερα, μειώσαμε κατά 1 δισ. ευρώ τον καθαρό
δανεισμό μας και επεκτείναμε τον ορίζοντα αποπληρωμής των δανειακών
μας υποχρεώσεων. Προχωρήσαμε σε επενδύσεις ύψους 500 εκ. ευρώ με
στόχο να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις και να βελτιώσουμε την εμπειρία
του πελάτη. Μειώσαμε, με επίδραση σε βάθος χρόνου, την κοστολογική
βάση του ΟΤΕ, κυρίως μέσω του προγράμματος οικειοθελούς αποχώρησης,
το οποίο έγινε αποδεκτό από περισσότερους από 1.500 εργαζόμενους. Σε
επίπεδο Ομίλου, μειώσαμε πάνω από 160 εκ. ευρώ το λειτουργικό μας
κόστος, εξαιρουμένων των εξόδων προσωπικού και των αποσβέσεων.
Όλα αυτά μας φέρνουν πιο κοντά στην ολοκλήρωση του σχεδίου
μετασχηματισμού του Ομίλου ΟΤΕ.
Τώρα πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Το μέλλον μας βασίζεται στην
ικανότητά μας να επενδύουμε και να προσφέρουμε άριστες υπηρεσίες
στους πελάτες μας. Εκεί θα στοχεύσουμε. Η μεγάλη αύξηση των
συνδρομητών τηλεόρασης, η ανάκαμψη των υπηρεσιών ευρυζωνικότητας
και η εκτεταμένη 4G κάλυψη καταδεικνύουν την έμφαση που δίνουμε και θα
συνεχίσουμε να δίνουμε σε επίπεδο επενδύσεων και υπηρεσιών που
ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας. Η αποφασιστικότητά μας
να διατηρήσουμε τη θέση μας, να κρατήσουμε ψηλά την κερδοφορία μας και
να ενισχύσουμε τη χρηματοοικονομική μας δομή, θα παραμείνει αμείωτη.
Πίσω από τους αριθμούς και τους δείκτες απόδοσης βρίσκεται η δική σας
σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Συνεχίστε με το ίδιο πάθος και την ίδια
θέληση, με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη.
Συγχαρητήρια σε όλους! Σε κάθε εργαζόμενο, κάθε εταιρείας του Ομίλου
ΟΤΕ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μιχάλης Τσαμάζ
Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος
Εσωτερική Ενημέρωση
Όμιλος Εταιρειών Μαρούσι, 1 Μαρτίου 2013__


 Σχόλιο του blog:

Της ευχαριστίες και τα συγχαρητήρια κύριε Τσαμάζ  στους εργαζόμενους του ομίλου ΟΤΕ τότε έχω να πω το εξής:
Οι εργαζόμενοι πάντα το γνώριζαν ότι ο ΟΤΕ είναι η μεγαλύτερη επιχείρηση.
Αλλά εσείς που είσαστε πολιτικές επιλογές κατά καιρούς από την εκάστοτε κυβέρνηση και τώρα εδώ και καιρό και από την D.T. και τους μετόχους.
Τον ΟΤΕ τον μικρύνεται με της αντεργατικές επιλογές 
σας χάρη του μεγάλου κόστους του ανθρώπινου δυναμικού.
Που εξακολουθείτε να το ισχυρίζεστε.
Προφανώς οι εργαζόμενοι έχουν μετατραπεί σε εργαλειομηχανές
τύπου ...RoboCop !!!
Με της πολιτικές σας επιλογές για τη μείωση του προσωπικού

και πανηγυρίζετε τώρα ότι πράξετε σωστά μειώνοντας το

κόστος εργασίας σε ανθρώπινο δυναμικό αυξήστε τα κέρδη

της εταιρίας μπράβο σας κύριε Γενικέ & Πρόεδρε του Ομίλου.

Που ευχαριστείτε  το προσωπικό !!!!

Τώρα με τη σειρά του και αυτό να εισηγηθεί προς την D.T.

Την .....αύξηση του μισθού σας!!!!!!

Είναι πολύ υποκριτικό να λέτε συγχαρητήρια σε όλους.

Αρκεί να σας θυμίσω την Ε.Σ.Σ.Ε της 2 Νοεμβρίου 2011 την μείωση που έχουν υποστεί όλοι οι εργαζόμενοι κλιμάκια κ.λ.π.

Την μείωση των μισθών των εργαζόμενων πέρυσι και
φέτος κατά 12% και 14% και πάει λέγοντας.
Φτάνει πια, δεν αντέχει άλλο ο εργαζόμενος.
Πρέπει όλοι εσείς  τα Διευθυντικά στελέχη που δεν
είστε και λίγοι. 
Να μειώσετε τους μισθούς σας και άλλο και να ενημερώσετε τους εργαζόμενους γι'αυτό με  σεβασμό και ειλικρίνεια.

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Η μαύρη βίβλος του ΠΑΣΟΚ!










Η μαύρη βίβλος του ΠΑΣΟΚ!


Προωθήστε το όλοι για να μην χαθεί!!!


Τα μεγάλα σκάνδαλα των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, σκάνδαλα πολλά εκ των οποίων παραμένουν χωρίς να έχουν διερευνηθεί και χωρίς βέβαια να αποδοθούν οι ευθύνες από τη Δικαιοσύνη σε εκείνους που πρωταγωνίστησαν σε αυτά έρχονται ξανά στο προσκήνιο μετά την καταδίκη σε ισόβια κάθειρξη για υπεξαίρεση δημοσίου χρήματος του πρώην βουλευτή της ΝΔ και δημάρχου Θεσσαλονίκης,  Βασίλη Παπαγεωργόπουλου.
Αυτό γιατί ο Β.Παπαγεωργόπουλος είναι ο πρώτος πολιτικός που καταδικάζεται με την ανώτατη των ποινών αυτή της ισόβιας κάθειρξης για την κατάχρηση δημόσιου χρήματος. Μοιραία επομένως οι σκέψεις οδηγούνται σε άλλα σκάνδαλα τα οποία απασχόλησαν την ελληνική κοινή γνώμη στο παρελθόν, αλλά που είτε «ξεχάστηκαν» είτε οι υπεύθυνοι για αυτά ουδέποτε λογοδότησαν στη Δικαιοσύνη.  
Τα σκάνδαλα εκτός από το προφανές δηλαδή την υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος καταδεικνύουν και κάτι ακόμη πιο σοβαρό: την εμπλοκή σε αυτά πολιτικών οι οποίοι στηρίζονταν και εδράζονταν σε κομματικούς μηχανισμούς και που σε συγκεκριμένες περιπτώσεις έφθαναν έως και το αξίωμα του Πρωθυπουργού (σκάνδαλο Κοσκωτά).
Το κοινό χαρακτηριστικό των περιπτώσεων που αναφέρονται στη συνέχεια είναι ότι προέρχονται από ένα πολιτικό κόμμα το ΠΑΣΟΚ το οποίο πολλοί θεωρούν ότι «εισήγαγε» στην πολιτική σκηνή της χώρας και σε ευρεία κλίμακα τη διασύνδεση της κατάχρησης δημόσιου χρήματος με αυτή του κομματικού κράτους, εξυπηρετώντας το στενό αλλά και ευρύτερο κομματικό καθεστώς.
Από τα σκάνδαλα αυτά οδηγηθήκαμε σε μια σταδιακή απαξίωση του πολιτικού συστήματος αλλά και από εκεί οδηγηθήκαμε στην κατάλυση κάθε έννοιας αξιοκρατίας - αφού οι ημέτεροι του καθεστώτος- είχαν προνομιακή μεταχείριση και ύποπτά κέρδη. Από την έλλειψη αξιοκρατίας επλήγη θανάσιμα ο δημόσιος φορέας και χαρακτήρας του κράτους και σε κάθε παραγωγική του δραστηριότητα και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εξάπλωση του ιού της διαφθοράς και της έλλειψης παραγωγής και στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος έτσι «διασυνδέθηκε» με το κράτος μέσω της διαφθοράς. Τα γνωστά διαπλεκόμενα.
Ένα από τα πρώτα σκάνδαλα των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ ήταν αυτό που έμεινε στην ιστορία γνωστό ως σκάνδαλο του Καλαμποκιού. Αφορά την  λαθραία εισαγωγή χιλιάδων τόνων γιουγκοσλαβικού καλαμποκιού από κρατική εταιρεία και την εξαγωγή του στη συνέχεια σε χώρες της Ευρώπης ως ελληνικό. Τα κέρδη από την «κομπίνα» υπερέβησαν τα 1,5 εκατομμύρια δολάρια ενώ στα παραστατικά εμφανίστηκαν μόνο 1 εκατομμύριο δρχ.!
Ο υφυπουργός Οικονομικών Ν. Αθανασόπουλος, παραπέμφθηκε για την υπόθεση  το 1989, δικάστηκε το 1990 (ηθική αυτουργία σε έκδοση ψευδών βεβαιώσεων, χρήση πλαστού εγγράφου, απλή συνέργεια σε νόθευση βιβλίων απόπλου-κατάπλου λιμεναρχείου Καβάλας), καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης τριών ετών και έξι μηνών η Βουλή, όμως, τη 17η Ιανουαρίου 1994, συγκατατέθεσε στην άρση των εννόμων συνεπειών αυτής της καταδίκης
-Το σκάνδαλο της Αγροτικής Ασφαλιστικής. Πέραν των παρανομιών που αποκαλύφθηκαν και της διασπάθισης δημοσίου χρήματος, εξασφάλιζε, την δεύτερη τετραετία του ΠΑΣΟΚ, στα διευθυντικά της στελέχη, μισθούς από 25 έως 33 εκατομμύρια δρχ. μηνιαίως, με τη μέθοδο των προμηθειών.
-ΕΤΒΑ1: Σκάνδαλο 1,5 δισ. δραχμών σε βάρος της ΕΤΒΑ και δύο θυγατρικών ναυτιλιακών εταιρειών της με την αγορά πλοίων από δύο άγνωστες κυπριακές εταιρείες φαντάσματα, οι οποίες εμφανίζονταν χωρίς κεφάλαια και χωρίς μετόχους.
-ΕΤΒΑ 2: 2002 Σκάνδαλο πολλών δισεκατομμυρίων δραχμών στην ΕΤΒΑ Finance, θυγατρική εταιρεία της ΕΤΒΑ. Κύκλωμα στο οποίο συμμετείχαν ανώτερα στελέχη της εταιρείας προέβαινε σε παράνομες τοποθετήσεις κεφαλαίων της ΕΤΒΑ Finance ζημιώνοντας τόσο την τράπεζα όσο και το ελληνικό δημόσιο.
-Η διαδικασία ήταν η εξής: Εκδίδονταν επιταγές των προς κατάθεση ποσών σε όνομα φυσικού προσώπου που εμφανιζόταν ως υπάλληλος της Εurobank, με σκοπό την κατάθεση της επιταγής στην τράπεζα. Μετά την κατάθεση, λάμβανε αποδεικτικό το οποίο παρέδιδε στην ΕΤΒΑ Finance. Όπως όμως αποκαλύφθηκε από την έρευνα, το πιστοποιητικό αυτό ήταν πλαστό. Στην πραγματικότητα, τα διαθέσιμα κατετίθεντο σε λογαριασμό τρίτου προσώπου που διατηρούσε κωδικό σε χρηματιστηριακή εταιρεία. Τα χρήματα αυτά δεν κατατίθεντο -όπως θα έπρεπε- στο όνομα της ΕΤΒΑ Finance.
-Στο κύκλωμα εμπλέκονταν ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΒΑ Finance Σπύρος Στεφανάτος, ο διευθυντής Γιώργος Καραγιαννίδης, ο προϊστάμενος του Λογιστηρίου Δημήτρης Φραγκοδημητρόπουλος και η προϊσταμένη οικονομικών υπηρεσιών Γεωργία Σμπαρούνη, οι οποίοι είχαν τεθεί  σε διαθεσιμότητα
-Σκάνδαλο πλαστογραφίας στο υπουργικό συμβούλιο. Ο γραμματέας του υπουργικού συμβουλίου Κώστας Ζώρας διώχθηκε για πλαστογραφία με σκοπό την παράνομη παράταση δύο νομικών συμβούλων της Τραπέζης της Ελλάδος.
-«Υπόθεση Γιώργου Δρέγου» :ο πολυθεσίτης(ένας εκ των πολλών) δικηγόρος του ΠΑΣΟΚ. Ως νομικός σύμβουλος του Οργανισμού Σχολικών ΚτΙρίων απαίτησε «λάδωμα» 15 εκατομμυρίων δραχμών από ιδιοκτήτη οικοπέδου για να συμπεριληφθεί το οικόπεδό του, στους σχεδιασμούς του Οργανισμού.
-ΠΡΟΜΕΤ 1:«ο πικρός καφές»: ενώ η επίσημη τιμή του εισαγόμενου καφέ κατά τόνο ήταν 1500 δολάρια, η κρατική ΠΡΟΜΕΤ τον εισήγαγε λαθραία, υπερτιμολογώντας στα 2000 δολάρια τον τόνο.
-ΠΡΟΜΕΤ 2: «τα σάπια ξύλα». Η ΠΡΟΜΕΤ αγόρασε από φιλανδική εταιρεία εξαγωγών ξυλείας ποσότητες καυσόξυλων έναντι του εξωφρενικού τότε ποσού των 250 εκατομμυρίων δρχ., η οποία κρίθηκε ακατάλληλη από τους Έλληνες ξυλουργούς και τελικά σάπισε στο λιμάνι της Ελευσίνας
-Σκάνδαλο ΑΓΡΕΞ: σειρά από κομπίνες και υπεξαιρέσεις αποκαλύφθηκαν και στις «Αγροτικές Εξαγωγές» (ΑΓΡΕΞ)
-Αριστείδης Χρήστου. Καταχράστηκε από την Εθνική Τράπεζα 147 εκατομμύρια δρχ. Στην υπόθεση εμπλέκονταν και η πρώην γραμματέας του Μένιου Κουτσόγιωργα.
-Αθανάσιος Πόπωτας:ο φιλόδοξος εκδότης φιλοπασοκικών εντύπων, εκ των οποίων όλες αποδείχτηκαν βραχύβιες, τιμωρήθηκε με ποινή φυλάκισης πέντε ετών για κατάχρηση 57 εκατομ. δρχ. από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Εξαφανίστηκε για να μην εκτίσει την ποινή του.
-Η υπόθεση Πόπωτα εκφράζει ακριβώς αυτή τη νοοτροπία που εισήχθη στ5ην Ελλάδα με τις πρώτες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ. Αυτή δηλαδή του μικρομεσαίου στελέχους που χρησιμοποίησαν τους κομματικούς μηχανισμούς για να ανελιχθούν οικονομικά.
-Μαυράκης 1: διοικητής της ΔΕΗ που απηλλάγη δια βουλευμάτων από δύο υποθέσεις που τον βάρυναν. έγραψε ιστορία με το δωράκι που «έδωσε στον εαυτό του», των 500 εκατομμυρίων δρχ.
-Μαυράκης 2:ο Μαυράκης βρέθηκε ξανά στην επικαιρότητα με τη συμφωνία για αγορά ηλεκτρικής ενέργειας από την Αλβανία, προκαλώντας ζημιά 120 εκατομμυρίων δρχ. στη ΔΕΗ, σύμφωνα και με το απαλλακτικό βούλευμα που αφορούσε την υπόθεση. Κλασσική περίπτωση «απαλλακτικής ατιμωρησίας».
-ΚΥΔΕΠ: «το σκάνδαλο του σταριού». Ένα σκάνδαλο που ζημίωσε τους Έλληνες αγρότες με το ποσό των 910 εκατομμυρίων δρχ. Χρησιμοποιήθηκαν δύο εταιρείες, ως μεσάζοντες, για το ξεπούλημα των προϊόντων της ΚΥΔΕΠ με αποτέλεσμα να κερδίσουν δισεκατομμύρια οι δύο αυτές εταιρείες εις βάρος του ελληνικού δημοσίου.
-Μιχάλης Σταματελάτος. Ο υποδιευθυντής του υποκαταστήματος της Λαϊκής Ιονικής τράπεζας που υπεξαίρεσε 230 εκατομμύρια δρχ. Θεωρείται ότι τμήμα του ποσού δόθηκε για τις προεκλογικές ανάγκες υποψήφιων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.
-Τόμπρας:παρακολουθήσεις και καταγραφές συνομιλιών στα σκοτεινά υπόγεια του ΟΤΕ και της ΚΥΠ. Οι καταγραφές πωλούνταν στους «ενδιαφερόμενους» ή «στην Ομόνοια», με ό,τι αυτό συνεπάγεται ….. εξυπηρετήσεις, εκβιασμοί, πολιτική ανωμαλία κ.ά.
-«Σκάνδαλο Κοσκωτά»: Επρόκειτο για το σχέδιο της οικονομικής επικράτησης «νέων τζακιών» προσαρμοσμένων στις πολιτικές επιλογές του ΠΑΣΟΚ. Ο ιδιωτικός τομέας που δημιουργήθηκε πήρε υπό τον έλεγχό του όλα σχεδόν τα μέσα ενημέρωσης, ανέλαβε δηλαδή τη χειραγώγηση του ελληνικού λαού και σε δεύτερη φάση απαιτούσε όλα τα κονδύλια του κράτους, διαφημιστικά πακέτα και τα δημόσια έργα. «Εκβίαζε» δηλαδή και την κοινή γνώμη και τα κόμματα. Το ΠΑΣΟΚ βοήθησε στην επικράτηση μιας νέας οικονομικής υπερεξουσίας που ναι μεν κινείται πολιτικά στο χώρο του δήθεν σοσιαλισμού, μετατράπηκε όμως σε ελεγκτή της πολιτικής ζωής του τόπου. Η νέα μεγαλοαστική τάξη, έσπασε μεν τους δεσμούς της με τη «Δεξιά», αντί όμως να περάσει στον ανταγωνισμό, στην πραγματική ιδιωτική πρωτοβουλία και στην παραγωγή έγινε κρατικοδίαιτη και απόλυτα εξαρτώμενη από τα κρατικά ταμεία.
-Σκάνδαλο ΕΒΟ (Ελληνική Βιομηχανία Όπλων):Ο Στάθης Γιώτας υφυπουργός Εθνικής Αμύνης, παραιτούμενος, υπέβαλλε δύο μηνυτήριες αναφορές που έστειλαν στον Κορυδαλλό τον πρώην πρόεδρο της ΕΒΟ, Σταμάτη Καμπάνη (εκλήθη από τον Α. Παπανδρέου να έλθει από τον Καναδά και να αναλάβει εν λευκώ την ΕΒΟ, όπως υποστήριζε ο ίδιος) και τους συγκατηγορούμενούς του, Δημήτρη Κυριακαράκο και Δημήτρη Χαλατσά, για πράξεις και παραλείψεις με τις οποίες ζημιώθηκε η ΕΒΟ. Στη δεύτερη μηνυτήρια αναφορά γίνεται λόγος για μίζες δισεκατομμυρίων μέσω εταιρειών φαντασμάτων. Περιέργως εμπλέκεται και εδώ ο Μένιος Κουτσόγιωργας.
-Καταλήστευση των κρατικών και κοινοτικών πόρων από τις συμμορίες της διεφθαρμένης διαπλοκής που έδρασαν ανενόχλητες και με την πλήρη ανοχή των «χρυσών» σοσιαλιστικών εξουσιών. Μετά το 1985 το ΠΑΣΟΚ διαχειρίστηκε τα τεράστια ποσά των κοινοτικών κονδυλίων, με τα οποία θα έπρεπε να είχε μεταμορφωθεί η Ελλάδα. Στα πρώτα 4 χρόνια του Γ’ (Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης) ΚΠΣ η Ελλάδα θα έπρεπε να είχε μεταμορφωθεί. Και όμως η απορροφητικότητα των πόρων σύμφωνα με τα ευρωστατιστικά στοιχεία ήταν 21,5%.
-"Κουτσονόμος" : Θα μείνει στην ιστορία αυτός ο περίφημος "κουτσονόμος" που, για όσους θυμούνται, είχε πουλήσει ο Μένιος Κουτσόγιωργας στον Κοσκωτά έναντι δύο εκατομμυρίων δολαρίων. Την περίοδο του «Σκανδάλου Κοσκωτά» (αρχές Αυγούστου 1988), ο τότε Αντιπρόεδρος της κυβερνήσεως και Υπουργός Δικαιοσύνης μακαρίτης Μένιος Κουτσόγιωργας δημοσίευσε ένα νόμο που απαγόρευε το άνοιγμα των λογαριασμών στις τράπεζες. Σύσσωμο το ΠΑΣΟΚ ψήφισε τον "Κουτσονόμο", ο οποίος ολοφάνερα συγκάλυπτε απατεώνες με σκοπό να καθυστερήσει ο έλεγχος της προέλευσης των χρημάτων του μεγαλοαπατεώνα και τότε μεγαλομετόχου της "Τράπεζας Κρήτης".
-Έγκλημα χρηματιστηρίου (Tο X.A. μητέρα των σκανδάλων) : άγρια δηλαδή λεηλασία ενάμισι εκατομμυρίου ανύποπτων μικροεπενδυτών μετά από τις άμεσες και έμμεσες προτροπές υπουργών (κόμμα χρηματιστηρίου) και του ίδιου του Σημίτη. Το χρηματιστήριο έγινε μέχρι και «κόμμα» στις εκλογές του 2.000 ενώ παράλληλα χρησιμοποιήθηκε ως δείγμα επιβεβαίωσης της "Ισχυρής Ελλάδας" και της "Ισχυρής οικονομίας" των κυβερνήσεων Σημίτη. Διαφημιστικά σποτ προκαλούσαν τους Έλληνες να επενδύσουν τα χρήματά τους στα σίγουρα κέρδη των εισηγμένων και τα παπαγαλάκια των μέσων παραπληροφόρησης, στην ίδια γραμμή ανταγωνίζονταν στην πλέον προσοδοφόρα limit up επένδυση.
-Χειραγώγηση του γενικού δείκτη του χρηματιστηρίου με τα ταμεία των ΔΕΚΑ(Δημόσια Επιχείρηση Κρατικών Αξιών) και των ασφαλιστικών ταμείων.
 -Εθνικό Κτηματολόγιο : «εξαφανίστηκαν» αμέτρητα δισ. Πολιτικός προϊστάμενος για την εκτέλεση του έργου ο Κ. Λαλιώτης. Το αποτέλεσμα ήταν να πληρώνουμε τεράστια πρόστιμα για την μη πραγματοποίηση του έργου. Η Ελλάδα παρέμεινε η τελευταία χώρα στην Ευρώπη που δεν έχει ολοκληρώσει το έργο παρά τα πακέτα που έχουν δοθεί για την πραγματοποίησή του.
-Υπόθεση Στέγκου 1 ή «σκάνδαλο Πάχτα»: Αφορά τη τροπολογία -σκάνδαλο της Σιθωνίας που κατέληξε στην αποπομπή του υφυπουργού Οικονομικών, Χρ. Πάχτα, και των εννέα εμπλεκόμενων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Η σκανδαλώδης υπόθεση ξεκίνησε στις 21/01/2004, όταν οι εννέα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, κατέθεσαν τροπολογία στο νομοσχέδιο «Ενισχύσεις Ιδιωτικών Επενδύσεων για την οικονομική και περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας», την οποία αποδέχτηκε ο αρμόδιος υφυπουργός Οικονομίας Χρ. Πάχτας και έδιναν τη δυνατότητα ανέγερσης στην κατασκευαστική εταιρία «Ολυμπιακή Τεχνική» του μεγαλοεργολάβου Στέγκου, ιδιοκτήτη του «Πόρτο Καρράς», να χτίσει χιλιάδες τουριστικές κατοικίες στην περιοχή.
-Υπόθεση Στέγκου 2: στο ξενοδοχείο του οποίου δεξιώθηκε τους Ευρωπαίους ηγέτες, ο Κώστας Σημίτης, κερνώντας τους γιαούρτια 100 εκ. δραχμών. Ο Στέγκος καταδικάστηκε αργότερα σε 3 έτη φυλάκιση και χρηματικό πρόστιμο για τα αδικήματα της παράβασης χρηματιστηριακής νομοθεσίας, παραπλάνησης επενδυτικού κοινού, διασποράς ψευδών ειδήσεων και άμεσης συνέργιας στις πράξεις αυτές.
-Μανίκας – Νεονάκης : βάσει των στοιχείων της Επιτροπής Κεφαλαιοαγοράς ο Μανίκας πραγματοποίησε συναλλαγές 1,5 εκ € και ο Νεονάκης 64 εκ. €, σε μικρό χρονικό διάστημα το 1999. Κατά πόσο και οι δυο τους ήταν κάτοχοι εμπιστευτικών πληροφοριών;
-Ολυμπιακή Αεροπορία 1: Τα «ρόζ» Boeing 767. Η υπόθεση της προμήθειας αεροσκαφών Boeing 767 για την Ολυμπιακή Αεροπορία με αδιαφανείς διαδικασίας. «Ροζ» γιατί στην υπόθεση είχε εμπλακεί το όνομα της Δήμητρας Λιάνη Παπανδρέου. Τελικά η υπόθεση της προμήθειας ναυάγησε.
-Ολυμπιακή Αεροπορία 2: τον Οκτώβριο του 2003 η Ευρωπαϊκή επιτροπή στράφηκε κατά της Ελλάδας και έστειλε την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τις παράνομες χρηματοδοτήσεις της Ολυμπιακής από την κυβέρνηση Σημίτη. Ζητούσε μάλιστα την επιστροφή της οικονομικής υποστήριξης χαρακτηρίζοντας αποτυχημένο το σχέδιο εξυγίανσης από το 1994 έως το 2002.
-Ειδικά η «Ολυμπιακή Αεροπορία» κόστιζε 1,5 εκατομμύρια ευρώ ημερησίως στους Έλληνες φορολογουμένους, δηλαδή 550 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο! Οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ προσπάθησαν ανεπιτυχώς να την αποκρατικοποιήσουν(σοσιαλιστικός ορισμός της ιδιωτικοποίησης).
-Ο Χρήστος Βερελής αφού «ξεχρέωσε» για ακόμα μια φορά με παράνομες εισφορές πολλών δισ. την Ολυμπιακή, την μετονόμασε σε «Ολυμπιακές αερογραμμές». Μέσα σε ένα μήνα το νέο σχήμα ήταν και πάλι ελλειμματικό και καταχρεωμένο! Η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε πρόστιμα πολλών δις για τις παράνομες κρατικές επιχορηγήσεις στην Ολυμπιακή.
-Για τέσσερα κακουργήματα ασκήθηκε δίωξη κατά του πρώην γενικού διευθυντή του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Παπακωνσταντίνου και της χρηματιστηριακής εταιρείας ΑΡΤΙΟΝ για τα ομόλογα του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ).
-Σκάνδαλο 1 δισ. € στην ΕΑΒ : οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ για να «στρογγυλοποιήσουν» τα τεράστια ελλείμματα της εταιρείας αλλά και κυρίως για να τα «εξαφανίσουν» κάτω από το χαλί, τα «έβαζαν» σε ειδικό λογαριασμό «αναπόσβεστων εξόδων ιδρύσεως της εταιρείας»!
-Το 2001 το ΠΑΣΟΚ για να καλύψει ένα χρέος 2,8 δισ. € δημιούργησε το πράσινο δομημένο ομόλογο του 2001 με τις 18 τράμπες. Δομήθηκε ένα ομόλογο-τέρας ονομαστικής αξίας 6,1 δισ. Ευρώ και πάνω σ' αυτό "παίχτηκαν" 18 τράμπες (swaps). Το οφειλόμενο ποσό, από τους λάθος χειρισμούς από 2,8 δισ. ευρώ ανήλθε στα 54 δισ. ευρώ.
-Ταμεία: Το 2002 - 2003 χάθηκαν μόνο μέσω της "Ακρόπολις" χρηματιστηριακής, σε παιχνίδι με ομόλογα 5,5 εκ. €. Συνολικά χάθηκαν πάνω από 3,5 δισ. € (1,3 τρισ. δρχ.) μόνο από το 1999-2002. Και μιλάμε για τα λεφτά που τζόγαραν στο χρηματιστήριο, αφήνοντας λυτές και λυσσασμένες τις διοικήσεις των ταμείων να κάμουν παιχνίδι. Επένδυσαν 5,22 δισ. € συνολικά σε μετοχές και άφησαν μόνο με 1,76 δις €. Το 2002, ο Υπ. Οικονομίας Χριστοδουλάκης καλούσε τις διοικήσεις του ΙΚΑ να παίξουν σε πολυετή ομόλογα για να καλύψουν τα ελλείμματά τους.
 -Σκάνδαλο ΑΡΙΑΔΝΗ : το 2000 το ελληνικό δημόσιο δανείστηκε 650 εκ. €, από την off shore εταιρεία ARIADNE S. A. (ISIN:XS0121591704) με έδρα το Λουξεμβούργο, βάζοντας υποθήκη μέχρι το 2013 τα έσοδα των λαχείων. Οι μίζες που έπεσαν ξεπερνούν τα 7,5 εκ. €.
-«Σκάνδαλο Siemens» : Στα πρακτικά της δίκης για την Siemens στο Μόναχο είναι καταγεγραμμένο ότι για τις δουλειές της Siemens στην Ελλάδα δόθηκαν μίζες περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ. Μέχρι στιγμής είναι σίγουρο ότι ένα εκατομμύριο εξ’ αυτών μεταφέρθηκε στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ, μέσω Τσουκάτου. Ο υπουργός Μεταφορών, επίσης, των κυβερνήσεων Σημίτη, Τάσος Μαντέλης, αποδείχθηκε ότι είχε δωροδοκηθεί από την Siemens με 300.000 ευρώ. Το αδίκημα παραγράφηκε.
Πολλά εκατομμύρια ευρώ διοχετεύονταν από τον λογαριασμό του πρώην στελέχους της Siemens Hellas, Πρόδρομου Μαυρίδη, προς τους «δικαιούχους». Μόνο από τον προσωπικό λογαριασμό που διατηρούσε ο Μαυρίδης σε υποκατάστημα της Ελβετικής Τράπεζας Dresdner Bank, διακινήθηκαν περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό το ποσό αντιπροσώπευε ένα μέρος των υπόγειων συναλλαγών…
Σπουδαίο ρόλο στις διαδρομές του «μαύρου χρήματος» φαίνεται ότι διαδραματίζουν οι εταιρείες Martha Hodling και Martha Overseas, όπως επίσης και η εταιρεία Fiberlite LLC, του Dubai, που τροφοδοτεί εκτός από τον προσωπικό λογαριασμό του κ. Μαυρίδη και τους λογαριασμούς των δύο εταιρειών που η Dresdner λέει ότι του ανήκουν. Οι αρχές του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης χαρακτηρίζουν το «σκάνδαλο Siemens» ως «το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ιστορία των χρηματιστηρίων.
Να μην ξεχάσουμε τέλος την, με κωδική ονομασία του FBI «Επιχείρηση Ζορμπάς», μεγαλύτερη επιχείρηση ξεπλύματος βρώμικου χρήματος που, με πρωταγωνιστή τον κύριο Γιώργο Ανωμερίτη, είχαν στήσει περίτεχνα ανώτατα κυβερνητικά και κομματικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ στην Νέα Υόρκη από το 1983 μέχρι της 21 Ιουνίου του 1989 που γράφτηκε το άδοξο τέλος της μεγαλύτερης οικονομικής απάτης, όπως χαρακτηριστικά έγραφε ο Αμερικάνικος Τύπος, με λεία περισσότερα από 730.000.000 $, με 12 υποκαταστήματα της ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ Τράπεζας στις ΗΠΑ και θύματα την ομογένεια!
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τα παράπονα όταν … θα έρθει ο δήμαρχος!



Δουλοδυνάστες...



Φάρα πολιτικών "ανδρών".
Διασταύρωση χτεσινού σοσιαλιστή με σημερινό νεοφιλελεύθερο.
Δουλουποταγμένοι σε Αφεντικά και Συνεταίρους.
Ακραίοι δυνάστες Πολιτών.
Αλλαζόνες, αυταρχικοί, σκ@τ⓪πατριώτες.
Βρωμερά και τρισάλθια πολιτικά όντα.
Επιβιώνουν με απάτες, εκβιασμούς και τεμενάδες.
Πορεύονται με το φωτοστέφανο του πατριώτη στο κεφάλι,
Κυκλοφορούν με μιά καρέκλα μόνιμα χωμένη στον κѠλ⓪ τους.
Αποφασίζουν συνειδητά με...
τη Χαντζάρα του Χάρου στα χέρια.
Προσαρμόζονται στο εκάστοτε περιβάλλον σα χαμαιλέοντες.
Υποτάσσονται, υποτάσσοντας τη Χώρα και τους Πολίτες.
Μιλούν για Ανομία, διαπλεκόμενοι με Σκάνδαλα και Μίζες.
Περιγράφουν το μέλλον, οδηγώντας στο Παρελθόν.
Απαγορεύουν τη διαφορετική άποψη.
Επιβάλλουν τη δική τους με Βία και Τρομοκρατία.
Υπηρετούν Αλλότρια Συμφέροντα.
Αμείβονται ανάλογα με τα εισοδήματα/δικαιώματα που ξεπαστρεύουν.

Η πραγματικότητα που βιώνουμε σήμερα δεν έχει να κάνει με το θολό 
εγχείρημα  της "σωτηρίας της πατρίδας".
Εχει να κάνει με Σχέδια. Με ειλημμένες αποφάσεις.
Με συνεργασίες και συνεταιρισμούς.
Πασοκ/ΝΔ/δημαρ σε αγαστή σύμπνοια με τοκογλύφους και  αμερικανοευρωπαίους 
Προστάτες διαμορφώνουν το νέο χάρτη της Χώρας (και όχι μόνο).

Η πραγματικότητα που βιώνουμε σήμερα συμπυκνώνεται σε  δύο λεξούλες: 
ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ και ΥΠΟΤΑΓΗ.
Φτηνή εργασία, χωρίς δικαιώματα και προοπτικές.
Κατεδάφιση του Κοινωνικού Κράτους (Ασφαλιστικό, Πρόνοια,  Υγεία, Παιδεία, 
Πολιτισμός, Περιβάλλον κλπ).
Υφεση-Ανεργία.
Αστυνομοκρατία-Τρομοκρατία-Καταστολή.
Ξεπούλημα Εθνικής Περιουσίας (επιχειρήσεις, υποδομές, γη).
Πλήρης Ιδιωτικοποίηση Κοινωνίας και Κράτους.
Και ΟΛΑ αυτά στο όνομα της "σωτηρίας" , της "ανταγωνιστικότητας" 
και της "ανάπτυξης".
Δηλαδή, στο όνομα του Πλουτοκρατίας, Ξένης και ντόπιας.

Δουλοδυνάστες.
Επικίνδυνη και Αδίστακτη φάρα.
Διαγράφει Ζωές,Νόμους και Θεσμούς.
Παρανομεί. Αντλεί νομιμότητα από "συναινέσεις" και ΜΑΤ.
Καταστρέφει. Παρόν και Μέλλον. Πατρίδα και Ανθρώπους.
Εξαπατά. Με προπαγάνδα που προωθούν τα "φίλια" ΜΜΕ.

Από το politikokoraki

http://greki-gr.blogspot.gr

10+1 πράγματα που δεν θα πείτε ποτέ όταν οδηγείτε!


1. Όχι επιμένω…παραβίασα το stop…Θα σας πληρώσω…


(ειδικά όταν ο άλλος οδηγός είναι γυναίκα) …

2. Μην αγχώνεστε..μπορώ να περιμένω (στον μπροστινό οδηγό, μόλις άναψε το φανάρι)

3. Δεν πειράζει που πηγαίνετε αργά, απολαμβάνω τη διαδρομή..(σε παππού ποδηλάτη που έχει κλείσει το δρόμο και πάει σα σαλιγκάρι)

4. Επειδή είστε γυναίκα οδηγός, έχετε προτεραιότητα.. (ουδέν σχόλιο!)

5. Μπράβο που στην ηλικία σας έχετε το κουράγιο να…
οδηγείτε πάντως! (σε παππού άνω των 70 που σας τράκαρε επειδή δεν έβλεπε/άκουγε/ είχε πάρκινσον)

6. Η αλήθεια είναι πως οδηγείς καλύτερα από μένα και θα πρέπει να σε έχω ως παράδειγμα.. (στη γυναίκα σας που κάθεται συνοδηγός)

7. Εννοείτε πως λάδωσα για να πάρω το δίπλωμα γιατί αλλιώς θα ήμουν ακόμα εκεί και θα προσπαθούσα να κάνω τη γ@μημένη οπισθογωνία! (σε οποιονδήποτε οδηγό και μη!)

8. Παρακαλώ ξεκινήστε εσείς..όχι εσείς, επιμένω..δεν είναι σωστό..θα σας μαλώσω.. (σε διασταύρωση χωρίς φανάρι και απίστευτη κίνηση)

9. Δεν υπάρχει πρόβλημα! ..κάντε τη δουλειά σας! (..σε άτομο που άναψε αλαρμ και έχει κλείσει το δρόμο σας, προκειμένου να αγοράσει τυρόπιτα και κάνει να αποφασίσει λες και θα αγοράσει οικόπεδο)

10. Δεν έκλεισες δυνατά την πόρτα! Δώσε ξανά μια γερή! ..δύναμη δεν έχεις;; (σε επιβάτη που μπαίνει στο αμάξι σας)

11. Έλα μωρέ καημένε! Σιγά τις λάσπες που έχουν τα παπούτσια σου!..(σε επιβάτη που μπαίνει στο ολοκαίνουργιο όχημα σας και είναι λες και έχει πατήσει σε χωράφι μετά από βροχή)