Σχόλιο του blog:
Να χρησιμοποιήσω λίγο γλώσσα συριζαίων…… αν ήταν
"παράτυπος" μετανάστης…..
όλα τα μμε ένα μήνα θα γαύγιζαν για τον κακομοίρη!!!
Τώρα Έλληνας χρεωμένος....χρόνια τον γνωρίζουμε εκεί στην
πλατεία….
σήμερα θυμήθηκαν να τον ελέγξουν!!!!
Σήμερα έδωσε εντολή για σκληρότητα στον πλανόδιο καστανά ο…
συντοπίτης κ. Αλεξιάδης;;;
Αυτοί είσαστε κύριοι της εξουσίας διώκτες του Έλληνα φτωχού
και ανήμπορου φορολογούμενου!!!!
Θυμηθείτε πέρσι ακριβώς τέτοια εποχή τι λέγατε για τους προηγούμενους
που έκαναν επίδειξη δύναμης στους Έλληνες φορολογούμενους τάχα
μου για πάταξη
της φοροδιαφυγής…
Οργή έχει προκαλέσει ο ζήλος που επέδειξαν αστυνομικοί σε βάρος ενός ηλικιωμένου μεροκαματιάρη, καθώς δεν είχε άδεια για να πουλάει κάστανα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Την ώρα που η πλατεία είχε «πλημμυρίσει» από κόσμο, επτά αστυνομικοί μετέβησαν στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Αριστοτέλους, όπου βρισκόταν ο ηλικιωμένος.
Σύμφωνα με το parallaximag.gr, οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. προσπάθησαν να τον συλλάβουν ενώ ο ίδιος φώναζε πως δεν ήταν παράνομος.
Τα όσα ακολούθησαν προκάλεσαν αίσθηση καθως ο μικροπωλητής λιποθύμησε και οι αστυνομικοί αναγκάστηκαν να ειδοποιήσουν ασθενοφόρο.
Μιλώντας στα ΜΜΕ, ο καστανάς είπε ότι χρωστά 140.000 ευρώ στο ΤΕΒΕ και την εφορία. «Δουλεύω για να βγάλω κανένα φράγκο και να μπορέσω να πάρω την άδειά μου» είπε στην κάμερα του Alpha.
Ανακοίνωση του συνδικάτου των υπαίθριων εμπόρων
Μετά την συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έρχεται και η συγκυβέρνηση του μνημονίου ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να εφαρμόσουν την οδηγία των διεθνών τοκογλύφων που δεν είναι άλλη από το αφανίστε τους
μικρούς.
Την ίδια ώρα όμως κλείνουν τα μάτια στην καρδιά του παρεμπορίου. Συμπέρασμα; Είναι πολλά εκεί τα λεφτά…. ας κλείσουμε τα μάτια!!!
http://www.zougla.gr/greece/article/orgi-gia-ti-silipsi-kastana-sti-8esaloniki

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου