Μονό... σιγή δεν τήρησαν οι Τούρκοι για τα θύματα των τρομοκρατικών επιθέσεων οι οπαδοί που βρέθηκαν "Μπασακσεχίρ Φατίχ Τερίμ" για το φιλικό αγώνα της Εθνικής ομάδας της χώρας τους με την Ελλάδα.
Οι Τούρκοι, όταν οι δύο ομάδες αγκαλιάστηκαν με σεβασμό για να αποτίσουν φόρο τιμής στα θύματα της επίθεσης, άρχισαν τις αποδοκιμασίες.Δείτε το βίντεο:
http://www.newsit.gr/athlitika/Toyrkia-Ellada-Enos-leptoy-kafrila-apo-toys-Toyrkoys-opadoys/446078

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου