Ενοπλοι κρατούσαν ομήρους στην πόλη
Ρουμπέ (Roubaix) κοντά στα σύνορα με το Βέλγιο. Τοπικά μέσα μεταδίδουν
ότι η ομηρία έληξε, με σώοους όλους τους ομήρους.
Το χρονικό της ομηρίας
Ενοπλοι με καλάσνικοφ κρατούσαν ομήρους στην πόλη Ρουμπέ (Roubaix) της βόρειας Γαλλίας κοντά στα σύνορα με το ΒέλγιοΣύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης,αλλά και τις αρχές, η κατάσταση ομηρείας δεν οφειλόταν σε τρομοκρατική ενέργεια, ούτε είχε σχέση με τις επιθέσεις στο Παρίσι στις 13 Νοεμβρίου, αλλά επρόκειτο για την άσχημη τροπή μιας ληστείας.
Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι οι δράστες προσπάθησαν να ληστέψουν ένα κατάστημα, αλλά επενέβησαν ταχύτατα οι αστυνομικοί που τους απέτρεψαν. Ακολούθησε καταιγιστική ανταλλαγή πυροβολισμών με τους τρεις δράστες. Στην προσπάθειά τους να ξεφύγουν, οι ένοπλοι εισέβαλαν σε ένα γειτονικό σπίτι, και ταμπουρώθηκαν κρατώντας ομήρους έναν τραπεζίτη και την οικογένειά του.
Στις 23.00 ώρα Ελλάδος είχε γίνει γνωστό ότι δύο από τους ομήρους κατάφεραν να αποδράσουν από το σπίτι και ότι η αστυνομία συνέλαβε τον έναν από τους δράστες.
Την περιοχή περικύκλωσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου