Ο γάμος της... χρονιάς έγινε στο Δημαρχείο της Κεφαλονιάς. Εκείνη 85, εκείνος 33!
Συγκεκριμένα, όπως διαβάζουμε στο kefaloniapress, πριν
από λίγες ημέρες στο Δημαρχιακό Μέγαρο, έγινε ο πολιτικός γάμος της
85χρονης κυρίας με τον νεαρό, που διανύει το 33ο έτος της ζωής του! Και
οι δυο, είναι από πολύ γνωστές οικογένειες του νησιού!
Την "πολιορκούσε" για 6 μήνες!
Πληροφορίες λένε ότι δεν πρόκειται για έρωτα με την πρώτη ματιά. Η
ίδια η νύφη -η οποία χαίρει άκρας υγείας και πνευματικής διαύγειας -
εκμυστηρεύεται σε φίλες της ότι ο νεαρός την "πολιορκούσε" έξι μήνες!
Και τελικά ήταν μοιραίο να υποκύψει! Το ζευγάρι διαμένει σε διαμέρισμα
στο Αργοστόλι και αυτό το διάστημα απολαμβάνει το μήνα του μέλιτος.Πηγή: kefaloniapress
http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/O-pio-aprosmenos-gamos-85xroni-pantreytike-33xrono-stin-Kefalonia/446949

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου