Προσωπικά ντράπηκα γιατί έχουμε πρωθυπουργό αυτού του επιπέδου.
Ο Νίτσε είπε, «όχι ο θυμός, αλλά το γέλιο σκοτώνει». Και χθες όλη η Ελλάδα γέλασε....
πολύ με την κατάντια του Σαμαρά.
Κύριοι βουλευτές της ΝΔ,
Προσωπικά ντράπηκα γιατί έχουμε πρωθυπουργό αυτού του επιπέδου.
Δείτε, η «μεγαλειώδης» συγκέντρωση του Σαμαρά,
ή τα κατωτέρω του αποσπάσματα και θυμηθείτε επίσης κατωτέρω στο τέλος τι έδειχνε η TV του αποδειχθέντα χθες και «τσίφτη» πρωθυπουργού.
Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
πολύ με την κατάντια του Σαμαρά.
Κύριοι βουλευτές της ΝΔ,
Προσωπικά ντράπηκα γιατί έχουμε πρωθυπουργό αυτού του επιπέδου.
Δείτε, η «μεγαλειώδης» συγκέντρωση του Σαμαρά,
ή τα κατωτέρω του αποσπάσματα και θυμηθείτε επίσης κατωτέρω στο τέλος τι έδειχνε η TV του αποδειχθέντα χθες και «τσίφτη» πρωθυπουργού.
Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου