Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Τα πλεκτά για τις μελισσούλες μου - my knitting action for my little bees



Μελισσούλα πρώτη

Με πολύ αγάπη και μεράκι, στις δύο γλυκές μου μελισσούλες, για να τις  κρατάνε συντροφιά τα κρύα χειμωνιάτικα πρωινά. 

Μελισσούλα δεύτερη

Αναλυτικά τα υλικά και η διαδικασία πραγματοποίησης του πλεκτών: 
Ι.



















ΙΙ.
























 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

5 σχόλια:

Unknown είπε...

υπέροχα χρώματα και σχέδια! πολλά μπράβο σε όλη την ομάδα που πήρε μέρος σ' αυτη τη δράση!
καλοφόρετα να είναι από τις μελισσούλες!

nikol είπε...

Αυτές οι αγαπημένες μελισούλες θα τα τιμήσουν δεόντως γιατί είναι ζεστά και πανέμορφα
Καλό βράδυ

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Καλημέρα Δήμητρα και nikol
πραγματικά αυτή η ομαδική δράση
και η ελάχιστη προσφορά στης μελισσούλες αξίζει τον κόπο
Και αξίζουν κάτι παρά πάνω...
Αγάπη ζεστασιά..
Ότι μπορούμε στης δύσκολες ημέρες
που περνά η πατρίδα μας να προσφέρουμε στον συνάνθρωπο μας,
στα παιδιά.
Μαριέτα

Kate'sCakeBox είπε...

Υπέροχα τα πλεχτούλια Μαριετάκι μου..πόσο αλήθεια με συγκινούν αυτές οι συλλογικές κινήσεις προσφοράς προς τους συνανθρώπους μας που τόσο μας έχουν ανάγκη και παρ'όλη την ανέχεια που βιώνουν αντιμετωπίζουν το σημερινό σκληρό πρόσωπο της καθημερινότητας με μεγάλη υπομονή και αξιοπρέπεια!!γιαυτό ότι μπορεί ο καθένας απο μας είτε μόνος ή και συλλογικά ας το πράξει!!πολλά συγχαρητήρια!

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Αγαπημένη μου Καίτη, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά και ζεστά σου σχόλια. Ναι γλυκιά μου, ας κάνει ο καθένας μας ένα μικρό βήμα(τόσο μικρό όσο μια καλημέρα στον άγνωστο που θα συναντήσουμε στο δρόμο μας βγαίνοντας από το σπίτι μας κι ας μην τον γνωρίζουμε...)με όραμα το πιο λαμπερό αύριο στη ζωή όλων μας. Αυτό το καλό που μπορούμε να κάνουμε, οφείλουμε να το πραγματοποιήσουμε, εμείς . Είναι κάτι που δεν εξαρτάτε από τρίτους και κανείς δεν μπορεί να μας σταματήσει να το χαρίσουμε όπου αγαπάμε. Σε φιλώ, Μαριέτα.