Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

To τραπέζι της συνταξιοδότησης...



Μετά τις συγκινήσεις, τους εναγκαλισμούς και τ'αποχαιρετιστήρια κορναρίσματα με τους φίλους και συναδέλφους μου,  όπως ήταν λογικό (3 η ώρα μεσημέρι Παρασκευής), πήγαμε στο γνωστό μας
ουζερί "Ο Αγκαλίτσας".
Εκεί μας υποδέχτηκαν  δώρα, λουλούδια, τσίπουρα -  κρασί - μεζέδες και μεζεδάκια, γλυκά και γλυκάκια για να  γιορτάσουμε την αποχώρηση από την εργασία μου λόγω συνταξιοδότησης.

Η Μαρία, η Φωτεινή, η Μαίρη, η Πόπη, η Ματούλα ,
 η Μαριέτα, ο Κώστας, ο Βαγγέλης και ο Νίκος ήταν όλοι εκεί.
Ήταν κι άλλοι που φύγανε νωρίτερα (ο Μάνος και η Εύη μας)
ήταν και ο Παύλος εκεί πίσω από τις κάμερες.
Σας ευχαριστώ όλους που με τιμήσατε, με γεμίσατε δώρα, χαρά και χαμόγελα.

το καλάθι με τα 51 τριαντάφυλλα μου το χάρισε ο Παύλος μου
 και η υπέροχη ανθοσύνθεση από τους αγαπητούς μου συναδέλφους  
Η Φωτεινή και ο Μανώλης
 ήρθανε με την ανθοσύνθεση μετά το μεσημεριανό δρομολόγιο
Στην υγεία μας, με χαρές και χαμόγελα 

Η Τόνια με χαμόγελα στον καμεραμαν Παύλο 


Ο ακούραστος δεξιοτέχνης Μάνος , η Τόνια και εγώ 

Οι γλυκές μου Μαρίες, της καλλιτεχνίας, της οικολογίας, της παιδαγωγικής

Μαρία Σωτ, Μαριέτα, Μαρία Μιχ. 

Η Φωτεινή και η Μαίρη, ήταν πάντα εκεί,
επιμελήτριες με όλη τη σημασία της λέξης
να φροντίζουν και να δίνουν χαρά στα παιδιά 

Η ταξιδιάρα ψυχή, η ειδική παιδαγωγός μας, η Ματούλα μας ,
η Μαίρη και η Μαριέτα 

Η ακούραστη κ.Πόπη και η  νοσηλεύτριά μας η γλυκιά γαυρίνα΄Εμυ


Τ'αγόρια του Ελπίδα -
 ο Κώστας της εργοθεραπείας και της ποιοτικής μουσικής,
ο Βαγγκκκέλης  πιπινολόγος-λολιτοαναλυτής (χαχαχα...)
και
ο Νικόλας με το γλυκό χαμόγελο και τον καλό λόγο πάντα. 

Ο Παύλος μου που επιτέλους ήρθε μπροστά από τις κάμερες , στην υγειά μας 

και το παλικάρι της ζωής μου, η μεγάλη μου αγάπη, ο γυιός μου στο σπίτι μας
σβήνουμε την τούρτα των ? χρόνων
(μα είπαμε η γυναίκα και η μουσική δεν έχουν ηλικία)

Ένα μεγάλο ευχαριστώ  από καρδιάς σε όλους τους φίλους  μου που συμμετείχαν ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί συμβάλλανε να γιορτάσουμε και να μοιραστούμε αυτές τις όμορφες ώρες χαράς και ξενοιασιάς να αποχαιρετίσουμε χωρίς να ξεχάσουμε τα χρόνια που μας έδεσαν και να μου ευχηθούν καλό ξεκίνημα στη νέα πορεία της ζωής μου. 
Εύχομαι και ελπίζω να μας δοθεί η ευκαιρία και να γιορτάσουμε ξανά όλοι μαζί
 με χαρά, γέλια, μουσικές και αγκαλιές. 












 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

7 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ευχομαι να τους την φάμε μέχρι τελευταίο Ευρω τη σύνταξη!!!
Και πάντα χαμόγελα και θετική ενέργεια όπως σ ετούτη τη συναξη,που μπορεί νάταν αποχαιρετισμός απο εργασία,αλλά χαιρετισμός για νέα πράγματα!!!
Παύλο,Μαριέτα,μικρέ,να χαίρεστε την οικογένειά σας!!!
Με αγάπη
Χαρά

Chrisi είπε...

Να εισαι υγιης και χαρουμενη και να χαρεις τη νεα φαση της ζωης σου,φιλιααααααααα καλη αυριανη

Funky Monkey είπε...

Να τη χαρείς με το καλό και με υγεία!!!
Να χαίρεστε και το γιο σας!
Φιλιά πολλά!

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Χαρά, σ'ευχαριστούμε για τις ευχές σου. Ναι, να'μαστε γεροί και δυνατοί για να χαρούμε τη ζωή.Φιλιά, Μαριέτα.

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Νeli μου, σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου. Τώρα ξεκινάει μια νέα προσαρμογή στη ζωή μου, στην καθημερινότητά μου και επειδή "είμαστε ακόμη ζωντανοί..." όπως λέει και ο ποιητής θα το παλέψουμε και τ'αποτέλεσμα θα φανεί στο χειροκρότημα! Καλή σου μέρα με μια ζεστή αγκαλιά. Μαριέτα

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Funky Monkey, ευχαριστούμε για τις ευχές σου και ότι καλύτερο να σου δίνει χαρά στη ζωή σου. Φιλιά, Μαριέτα.

Kate'sCakeBox είπε...

Η ζωή σου,η ζωή σας να είναι πάντα σπαρμένη με ευτυχία με υγεία με χαμόγελο και για τους τρείς σας!!!! απο μέσα απ΄την καρδιά μου ότι καλύτερο εύχομαι!να είστε πάντα δημιουργικοί με ιδέες και με δύναμη και πάντα να σκορπίζετε φως γύρω σας..Μαριετάκι μου γλυκιά μου φίλη μπράβο για το έργο σου και τον χαρακτήρα σου..Υ.Γ τα 51 τριανταφυλλάκια του φοβερού καμεραμάν σου έγραψαν ιστορία!!μπράβο του..και ιππότης και σούπερ ρομαντικός!