Το Νέο Φάληρο ήταν το κέντρο παραθερισμού του
Λεκανοπεδίου και όλοι πήγαιναν τα καλοκαίρια
για τις διακοπές τους..
Ωραία και καλά ξενοδοχεία με όλες τις ανέσεις
και για όλα τα γούστα.
Κάποτε μέσω του Πειραιά γινόταν και διακίνηση
κοπαδιών αιγοπροβάτων, με αποβάσεις που ήταν ιστορικές,
καθώς έβλεπες τα ζωντανά να πηδούν ένα ένα στην προβλήτα.
Ήταν οι εποχές που τα πάντα γινόντουσαν δια θαλάσσης,
μέσω του Πειραιά, καθώς το οδικό δίκτυο ήταν ανύπαρκτο.
Ήταν μεγάλη κούραση να ξεφορτώνεις τσουβάλια από
αυτοκίνητα και να φορτώνεις πλοία/
Η εποχή που ο μόχθος του σώματος ήταν βαρύς και
το μεροκάματο ήταν πόνου και αίματος.
Καμιά φορά νοσταλγούμε την παλιά «καλή» εποχή, που
όμως δεν ήταν και τόσο εύκολη.
Η Αθήνα και ο Πειραιάς δεν είχαν ούτε νερό να
πιουν και έτσι υπήρχαν οι πλανόδιοι πωλητές
που τους ξεδιψούσαν





0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου