Ένα πολύχρονο ταξίδι με συντροφιά μια αγκαλιά παιδιών, φίλων και συναδέλφων,. Φθινόπωρο πήγα κοντά τους και πάλι φθινόπωρο τους αποχαιρέτισα. Τα συναισθήματα και τα βιώματα πολλά σε τούτη την αγκαλιά. Πήρα και έδωσα χαρά, γνώση, δυσκολίες, αγάπη,γέλια, χαμόγελα, γνωριμίες, απώλειες, δάκρυα και αγκαλιές. Μια ζωή γεμάτη από βιώματα που με δυνάμωσαν, μου έμαθαν,συνέβαλαν να ολοκληρωθώ σαν άνθρωπος & επαγγελματίας και τελικά μου δίδαξαν σοφία και πείρα ζωής. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
στους ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ μου που όλα αυτά τα χρόνια στάθηκαν δίπλα μου με απίστευτη συναδελφική αλληλεγγύη & σ' όλα ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ του Ελπίδα που μου επέτρεψαν να τα γνωρίσω ένα προς ένα, να σκύψω επάνω τους με τις γνώσεις , την εμπειρία και την πιο θετική διάθεση μου για να δείξω ξεχωριστά στο κάθ'ένα τρόπους για ένα καλύτερο δικό τους αύριο.
Με θέληση-υπομονή και επιμονή προσπαθήσαμε όλα αυτά τα χρόνια μαζί με τους αγαπημένους μου συναδέλφους , να παλέψουμε μέσα στο φάσμα του αυτισμού για ν'αναδείξουμε τις δυνατότητές των παιδιών μας με στόχο μια πιο φωτεινή μέρα στο μονοπάτι της ζωής τους. Για άλλα παιδιά ήταν πιο εύκολο, για άλλα πιο δύσκολο, για κάποια ανυπέρβλητο. Στο φάσμα όμως ο αγώνας είναι δια βίου.
Ένα κομμάτι της σκέψης μου και της καρδιάς μου θα βρίσκεται πάντα κοντά στα παιδιά και τους συναδέλφους μου, να τους αγκαλιάζει και να τους δίνει κουράγιο και δύναμη.
Στο ταξίδι μου στη χώρα του Ελπίδα, η ζωή είχε πολλές δράσεις : Προγράμματα εκπαίδευσης, ψυχοεκπαιδευτικά test, συνεδρίες με γονείς, σχολές γονέων, συνεργασία με πανεπιστήμια, εποπτείες, συμμετοχή σε συνέδρια, εκπαιδευτικά σεμινάρια, κατασκηνώσεις . Μαζί με όλα τα παραπάνω, ζούσαμε και την χρονοτελετουργία του έτους. Αναρωτιέσται τι θέλει να πει ο ποιητής. Ανάλυση: , κάθε που πλησίαζαν οι γιορτές γίνονταν παζάρια με δημιουργίες των εργαστηρίων της Μονάδας. Χαρές, αναστάτωση, κινητικότητα και φίλοι, εθελοντές και προσωπικότητες επισκέπτονταν το stand
Το προσωπικό της Μονάδας στο παζάρι Αγάπης 12.2012
Η Μαριέτα, η Σοφία, η Ζωή, η Φωτεινούλα, η Μαίρη και η Ματούλα μας ήταν εκεί.
Δημιουργίες της Μονάδας για το Χριστουγεννιάτικο Παζάρι
Φίλοι και εθολοντές που επισκέφθηκαν το παζάρι 2012
φωτό όλο χαρά
H κ. Αννα Βίσσυ, η κ. Φανή Χαλκιά , ο κ. Αλέξης Γεωργούλης ήταν μεταξύ των καλλιτεχνών και αθλητών που τίμησαν με την παρουσία τους το stand της Μονάδας στα παζάρια Χριστουγέννων και τα παζάρια της Αγάπης.
Αναμνηστική φωτογραφία από την επίσκεψη του κ. Γεωργούλη
Αναμνηστική φωτογραφία από την επίσκεψη της κ.Χαλκιά
Η Μatou, Tonia, Μαρία, Μαριέτα
Μετά τα παζάρια , ακολουθούσε η "βαρβάρα" ανήμερα της Αγίας Βαρβάρας , για το καλό,
και έπονταν ο στολισμός του Χριστουγεννιάτικου δέντρου, τα κάλαντα, χριστουγεννιάτικα τραγούδια
Χριστούγεννα 2003
Λόγω έλλειψης Αη Βασίλη, η αγαπημένη φίλη & συνάδελφος Μαρία σε ρόλο Αγιοβασιλίνας...
Κάλαντα 2006
εδώ ήρθε ο Αγιος Βασίλης
Τρίγωνα κάλαντα από την χορωδία Τυπάλδου
Φτιάχνουμε Χριστουγεννιάτικες κάρτες
,
και ακολουθούσαν Χριστουγεννιάτικες γιορτές και κοπή βασιλόπιτας
Δήμητρα, Νίκη, Πόπη, Φωτεινή, Μαίρη, Μαριέτα και ο Βαγγέλης
Αποκριάτικες γιορτές ,πασχαλινά κουλούρια και λαμπάδες
Πασχαλινά κουλούρια και κόκκινα αυγά μαζί με τα παιδιά μας
Συμμετείχαμε ως εκπαιδευτές σε σεμινάρια και συνέδρια εκπαίδευσης για τον Αυτισμό
Γιορτάζαμε τα γενέθλια των παιδιών, με κιθάρες, πιάνο,τραγούδια, τούρτες, κεράκια, χορό και πολύ χαρά.
Να ζήσεις Πιπίνα, Κατερίνα, Ελένη, Αρσένη, Γιώργο, Δημήτρη και όλα τα παιδιά...
στο παλιό μου γραφείο
περισυλλογή και συμπαράσταση
Μετακομίσαμε από πάνω, κάτω και πάλι επάνω Ετσι πέρασαν τα χρόνια και φτάσαμε στις 18.10.2013 - Πάρτυ συνταξιοδότησης!!! Μερικές μέρες νωρίτερα, άρχισε η ψυχο-προετοιμασία αποχώρησης για να μη μας έρθει και πολύ απότομα
Μαρία , Μαριέτα, Τόνια, Μαρία Σ
Ο Βαγγέλης σοβαρός όλοι οι άλλοί όλοι με γέλια στο φακό
τραγούδια μαζί με τα παιδιά - Μήλο μου κόκκινο και όταν θα πάω στο παζάρι
Οταν θα πάω Δεσποινούλα στο παζάρι....
Μικροί και μεγάλη μια αγκαλιά. Σας ευχαριστώ όλους
Δώρα από τους φίλους μου με αγάπη και μεράκι
Η γατοχαδιάρα Πιπινούλα μου
Αγαπημένοι φίλοι και συνάδελφοι Φωτεινούλα, Ματούλα και η Μαίρη μας συγκινημένη
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς για όλα όσα μου δώσατε και θα έχω πάντα στην καρδιά μου.
Μαριετουλα μου τη να πω μπραβο ενα μπραβο που ειναι λιγο για οτι προσφερες σε αυτες τις ψυχες.Ο θεος να εχει καλα εσενα και την οικογενεια σου.Καλο βραδυ και περιμενω με ανηπομονισια να τα πουμε απο το τηλ.
Mαρία μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Να'μαστε όλοι καλά και να μοιραζόμαστε γαλήνη και χαρά με τους ανθρώπους μας. Καλό βράδυ μέλλουσα γιαγιά και μια δυνατή και ζεστή αγκαλιά για να περάσει όλο το Αιγαίο και ν'αγκαλιάσει το σπιτικό σας.
Ομορφες εικονες, αναμικτα συναισθηματα!!!! Πηρες και εδωσες παρα πολλα σ'αυτο το ταξιδι. Κρατα τις αναμνησεις σαν ανεκτιμητο θησαυρο και ηρθε πλεον η ωρα για ξεκουραση!!!! Πολλα πολλα φιλια και να εισαι καλα Μαριετουλα μου γλυκια!!!
Eλενίτσα μου, ευχαριστώ πολύ για όλα όσα έκανες για μένα αλλά και για τα παιδιά της Μονάδας. Οντως οι αναμνήσεις μου από όλο το Ελπιδοτάξιδο είναι αυτό που θα κουβαλώ πάντα στο νου και την καρδιά μου. Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα, φιλιά Λενιώ μου.
Αγαπημένο μου Μαριετάκι,χρυσή καρδούλα μου εσύ!πόσο με συγκίνησαν όσα διάβασα..ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Η ΖΩΗ ΣΟΥ..το έχω ξαναπεί...θα το ξαναπώ πάλι..είμαι πολύ περήφανη για σένα...-και τον Παύλο σου το έτερον φιλαράκι!!..που δίνεις αγάπη χωρίς ανταπόδωση,που δεν κουράζεσαι να δίνεις τις μάχες σου,που δεν σε λυγίζουν οι δυσκολίες..που σκορπάς χαμόγελο απλόχερα..που δίνεις το χέρι σου στον συνάνθρωπο..και που τόσα χρόνια πρόσφερες τόσο μεγάλο έργο..δεν ήξερα τόσα για σένα..σήμερα όμως σε θαύμασα σε εκτίμησα περισσότερο και συγκινήθηκα για άλλη μιά φορά..Συγχαρητήρια να πω και μπράβο είναι τόσο λίγο..τα καταφέρνετε πάντα και οι δυό σας και με συγκινείτε..εύχομαι τα καλύτερα τώρα με την Σύνταξη!!όμορφη ζωή δημιουργική με υγεία και προσωπική ευτυχία..σας στέλνω την αγάπη μου και να περνάτε καλά φιλαράκια μου.
Kαίτη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Για μένα ήταν η ζωή μου μαζί με τα παιδιά και τους συναδέλφους. Μου λείπουν πολύ, τους σκέφτομαι και τους έχω στην καρδιά μου. Ξέρουν ότι πάντα είμαι κοντά τους, μόνο η απόσταση μας χωρίζει. Κάθε στιγμή που θα χρειαστεί θα είμαι δίπλα τους γιατί "αυτό έτσι είναι.." που έλεγε και η γιαγιά μου... "είναι το φυσικό μου..." - συνήθειο εννοούσε η γλυκιά μου γιαγιά. Σε φιλώ και χάρηκα πολύ που μιλήσαμε σήμερα. Περιμένω να τα ξαναπούμε και ν'ανταμώσουμε για. Μαριέτα.
8 σχόλια:
Μαριετουλα μου τη να πω μπραβο ενα μπραβο που ειναι λιγο για οτι προσφερες σε αυτες τις ψυχες.Ο θεος να εχει καλα εσενα και την οικογενεια σου.Καλο βραδυ και περιμενω με ανηπομονισια να τα πουμε απο το τηλ.
Mαρία μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Να'μαστε όλοι καλά και να μοιραζόμαστε γαλήνη και χαρά με τους ανθρώπους μας. Καλό βράδυ μέλλουσα γιαγιά και μια δυνατή και ζεστή αγκαλιά για να περάσει όλο το Αιγαίο και ν'αγκαλιάσει το σπιτικό σας.
Να είστε πάντα Καλά !
Ευλογημένοι.
Χρόνια Πολλά και Λεύτερα :-)
Eυχαριστώ για τις ευχές σου. Υγεία και χαμόγελα να στολίζουν τις μέρες μας. Καλό μεσημέρι, Μαριέτα.
Ομορφες εικονες, αναμικτα συναισθηματα!!!! Πηρες και εδωσες παρα πολλα σ'αυτο το ταξιδι. Κρατα τις αναμνησεις σαν ανεκτιμητο θησαυρο και ηρθε πλεον η ωρα για ξεκουραση!!!! Πολλα πολλα φιλια και να εισαι καλα Μαριετουλα μου γλυκια!!!
Eλενίτσα μου, ευχαριστώ πολύ για όλα όσα έκανες για μένα αλλά και για τα παιδιά της Μονάδας. Οντως οι αναμνήσεις μου από όλο το Ελπιδοτάξιδο είναι αυτό που θα κουβαλώ πάντα στο νου και την καρδιά μου. Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα, φιλιά Λενιώ μου.
Αγαπημένο μου Μαριετάκι,χρυσή καρδούλα μου εσύ!πόσο με συγκίνησαν όσα διάβασα..ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Η ΖΩΗ ΣΟΥ..το έχω ξαναπεί...θα το ξαναπώ πάλι..είμαι πολύ περήφανη για σένα...-και τον Παύλο σου το έτερον φιλαράκι!!..που δίνεις αγάπη χωρίς ανταπόδωση,που δεν κουράζεσαι να δίνεις τις μάχες σου,που δεν σε λυγίζουν οι δυσκολίες..που σκορπάς χαμόγελο απλόχερα..που δίνεις το χέρι σου στον συνάνθρωπο..και που τόσα χρόνια πρόσφερες τόσο μεγάλο έργο..δεν ήξερα τόσα για σένα..σήμερα όμως σε θαύμασα σε εκτίμησα περισσότερο και συγκινήθηκα για άλλη μιά φορά..Συγχαρητήρια να πω και μπράβο είναι τόσο λίγο..τα καταφέρνετε πάντα και οι δυό σας και με συγκινείτε..εύχομαι τα καλύτερα τώρα με την Σύνταξη!!όμορφη ζωή δημιουργική με υγεία και προσωπική ευτυχία..σας στέλνω την αγάπη μου και να περνάτε καλά φιλαράκια μου.
Kαίτη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Για μένα ήταν η ζωή μου μαζί με τα παιδιά και τους συναδέλφους. Μου λείπουν πολύ, τους σκέφτομαι και τους έχω στην καρδιά μου. Ξέρουν ότι πάντα είμαι κοντά τους, μόνο η απόσταση μας χωρίζει. Κάθε στιγμή που θα χρειαστεί θα είμαι δίπλα τους γιατί "αυτό έτσι είναι.." που έλεγε και η γιαγιά μου... "είναι το φυσικό μου..." - συνήθειο εννοούσε η γλυκιά μου γιαγιά. Σε φιλώ και χάρηκα πολύ που μιλήσαμε σήμερα. Περιμένω να τα ξαναπούμε και ν'ανταμώσουμε για.
Μαριέτα.
Δημοσίευση σχολίου