26-9-2011 Άγιος Δημήτριος ο Μυροβλύτης Δια χειρός Παύλου Π.Νούνη
 |
15-3-2011 Άγιος Δημήτριος σε κεραμίδι Δια χειρός Παύλου Π.Νούνη
|
Σχόλιο:Σήμερα μεγάλη ημέρα της
Χρηστιανοσύνης μας
του Αγίου Δημητρίου του πολιούχου της πόλης
μας της Θεσσαλονίκης.
Δυπλή εορτή και η απελευθέρωση της πόλης μας
πρίν 100 χρόνια...
..Σε κάθε οικογένεια Ελληνική υπάρχει
Δήμητρα-Δημήτρης
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ |
|
|
2 σχόλια:
Συγχαρητήρια Παύλο μου για το έργο σου..μόλις σήμερα έμαθα απο την Μαριέτα ότι κάνεις αγιογραφίες..δεν το ήξερα..και σε θαύμασα και συγκινήθηκα και το μπράβο είναι πολύ λίγο που λέω και στα δυό σας φιλαράκια μου..έγραψα και στην προηγούμενη ανάρτηση για το Μαριετάκι την χρυσή αυτή καρδούλα που έχεις πλάι σου!
Καλή μας Καίτη καλησπέρα ευχαριστώ
για τα ζεστά σου λόγια.
Άν πατήσεις επανω στην μπάρα με τα
μπλε κουτάκια στη λέξη Hobby και
μετά αγιογραφία....και μετά..τεχνοτροπία της αγιογραφίας
θα δεις αρκετά από τα έργα μου...
Και φυσικά μαγειρική-ζαχαροπλαστική
τα έργα της αγαπημένης μου..
Φιλιά στην οικογένεια
Δημοσίευση σχολίου