οι ακτές της
Κίτρινης Θάλασσας στην Κίνα
έγιναν πράσινες αλλά οι λουόμενοι συνεχίζουν
να
χαίρονται τα μπάνια τους
Η άλγη με την οποία έχει γεμίσει η θάλασσα
Η άλγη με την οποία έχει γεμίσει η θάλασσα
δεν είναι τοξική, ούτε βλαβερή
Πηγή: http://www.kamikaze.gr/2013/07/pics_5.html#ixzz2YAWbR7uU
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

.bmp)
.bmp)
.bmp)
.bmp)
.bmp)
.bmp)
.bmp)
.bmp)

2 σχόλια:
Καλά αυτό δεν παίζεται!!!πέθανα στο γέλιο!!αλλά πολύ αηδιαστικό βρε παιδιά...μπορεί να μην είναι τοξικό και βλαβερό αλλά ούτε με χίλια παλάτια να μου χάριζαν-που λέει ολόγος με 1000 θα έμπαινα!!-απαπαπαπαπα....poor chinese people!!πρέπει να κάνω μία ανάρτηση με τα νησιά μας σύντομα για να παρηγορηθώ!!κλαψ..
Καλησπέρα Kate μας αυτοί είναι δυσεκατομύρια
και ο τρόπος ζωής τους είναι στα όρια του
ακραίου και παράλογου με τον δικό μας
πολιτισμό μη τσιμπάτε ότι έχουμε κοινά
στους πανάρχαιους πολιτισμούς μας..στα
αγάλματα και στα μνημεία μπορεί..
Στα άλλα είναι αηδιαστικοί τρώνε σκύλους,
φίδια,κατσαρίδες,βατράχια..γιατί πιστεύουν
ότι κάποτε προφανώς στην άλλη τους ζωή ήταν
ένα από αυτά...
Δημοσίευση σχολίου