Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Ποίημα: ΑΠΟΓΝΩΣΗ...DONT' LET ME GO...









ΑΠΟΓΝΩΣΗ..


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΣΑΣ...
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ Η Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ..
ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ..

ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ.....

ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ....(PINK ANGEL) ΚΑΙ ΣΤΟ MAYUMAKI ΜΟΥ (ΠΑΝΣΕΛΗΝΕΣ ΝΥΧΤΕΣ)
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΕ ΌΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΠΟΗΜΑ..Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ISAAK SLADE ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΤΩΝ FRAY ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΓΕΨΕΙ..ΟΠΩΣ ΜΕ ΜΑΓΕΨΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΑΚΟΥΣΑ ΤΟ  2006..


Σε πόλη ξένη τροφοδοτώ τις νύχτες μου
με το δηλητήριο της απουσίας σου..
Και το τηλέφωνο εχθρός θανάσιμος,
χωρίς μηνύματα
αγγίζει τις σιωπές..
Κι εσύ να λείπεις..
Όνειρα που έρχονται
απ' το θολό τζάμι του παράθυρου
και χάνονται με τη βροχή..
Απόγνωση..
Ένας ιδρώτας ποτάμι πύρινο
νοτίζει το άδειο σου μαξιλάρι..
Πόσο μου λείπεις..
Εφιάλτες με θύμησες νωπές..
αυτές του έρωτα..
Απουσία κι απόγνωση
κι ένα καρτέρεμα μακρινό
φυλακίζει τις νότες της μοναξιάς..
μια κούπα άδεια από καφέ
σε περιμένει στο παράθυρο..
πόσο μου λείπεις..

Και το φεγγάρι σχεδόν αμήχανο
γυρίζει στ'όνειρο..
Αϋπνία..
Παραλήρημα..
Εγκαρτέρηση..
Κι εσύ αργείς..
Άδεια η κάμαρα,
κι η νύχτα ασέληνη
θωπεύει τις σκιές..(By Kate)





Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας στη Ελλάδα
και σε ολόκληρο τον κόσμο που μας αγαπά
και μας διαβάζει.
Καλό Σαββατοκύριακο.
Ένα υπέροχο ποίημα της αγαπημένης μας
Κate και επιλογή της το μουσικό video
με το:The Fray-Never Say Never
και φυσικά τα πολύ όμορφα και ρομαντικά gif
Θα την βρείτε να...γράφει τα ποιήματα της
αρμενίζοντας την..μπλοκόσφαιρα στο...μήκος

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

1 σχόλια:

Kate'sCakeBox είπε...

Καλά δεν το πιστεύω!!!!!!!τι είσαστε εσείς!!!με έχετε αφήσει άφωνη....ευχαριστώ καλοί μου φίλοι μέσα απο την καρδιά μου..με κάνατε λιώμα στην συγκίνηση..βέβαια φαίνεται ότι έχουμε επικοινωνία πνεύματος γιατί σήμερα σας έκανα κι εγώ γνωστούς στον φίλο blogger Γιάννη Δανδουλάκη και σας πρότεινα και εσας να τον διαβάσετε!!θέλω τάχιστα να γίνουν γνωστά τα δύο αυτά blogs το δικό του και το δικό σας όχι μόνο γιατι είστε φίλοι μου και σας εκτιμώ ιδιαίτερα,αλλά γιατί το αξίζετε πραγματικά!!ποιότητα και κουλτούρα και καλλιέργεια δύσκολα συναντάς στα blogs!!Για άλλη μια φορά ευχαριστώ θερμά ότι κάνετε για μένα αγαπημένοι μου φίλοι!!άγνωστοι μέν,αγαπημένοι δε!!