Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας
Πράγματι οι εν λόγο.... κουστουμάτοι άθλιοι
τύποι συνεχίζουν ακάθεκτοι όπως εδώ και τρία
χρόνια να μας απειλούν και να μας εφαρμόζουν
προγράμματα όπως:
Ένα.. ζευγάρι ..σιδερένια παπούτσια 35 Νο!!
Σε πόδια ανθρώπινα άνεργα
Νο 40!!!!.
Για όλα αυτά ευθύνονται οι Ελληναράδες πολιτικοί
μας που κατά επάγγελμα ψεύτες και τυχοδιώκτες
με της υπογραφές τους και μη διαβάζοντας τη
υπέγραφαν πούλησαν και ποδοπάτησαν τα όνειρα
του λαού μας και την ευημερία του.
Κατέστρεψαν Οικογένειες με τους δυσβάστακτους
φόρους και συνεχίζουν το έργο του ξεπουλήματος
αυτού του ιερού τόπου.
Καθημερινός μέσα στο θέατρο το κοινοβούλιο
σας με νομοθετικές ρυθμίσεις, και νομοσχέδια με
ένα άρθρο και άλλων δινών.. λοβιτούρες καταπατάτε
τα άρθρα του συντάγματος που χρειάζονται να είναι
αδέκαστα για να λειτουργεί η έστω κουρελιασμένη
Δημοκρατία που σεις καταντήσατε έτσι.
Δεν έχετε την τόλμη πολιτικά ανδρείκελα και οι 300
να ορθώσετε το ανάστημα σας στο μνημόνιο και
την τρόικα, να τους στείλετε στο διάολο.
Φοβάστε την ετυμηγορία του Ελληνικού λαού και
της όποιες συνέπειες προκύψουν μετά…
Έξω οι προδότες της Πατρίδος και οι δωσίλογοι.
Κάθε μεσημέρι στον skai tv επιφανείς καθηγητές,
οικονομολόγοι, δημοσιογράφοι όλων των αποχρώσεων
και εκπρόσωποι εργαζομένων από τους χώρους δουλειάς
αγανακτισμένοι σας καταγγέλλουν ότι με την πολιτική
σας εγκληματείτε ούτε
που ιδρώνει το παχύδερμο αυτί σας!!
Σας φασκελώνουν και σας λοιδορούν ότι είστε άπειροι
και ανίκανοι που οδηγείτε το κράτος στην καταστροφή
με της μη αποφάσεις σας, και αν πάρετε και …κάποιες….;
γίνεστε πολλοί επικίνδυνοι
λόγο της ψυχασθένειας σας.
Παίρνετε έναν ολόκληρο λαό στο λαιμό σας.
Να αυτοκτονήσετε μόνοι σας για να ισορροπήσει
η εξίσωση των ..αυτοκτονιών και πρέπει να το
κάνετε όλοι εσείς μέχρι και το 1974 που βάλατε
άγριο χέρι το κράτος…
Διορία τριών ημερών έχει η Ελλάδα προκειμένου να πείσει τους διεθνείς δανειστές της ότι μπορεί να εκπληρώσει τους όρους που προβλέπει το μνημόνιο και να λάβει την επόμενη δόση της βοήθειας, σύμφωνα με αξιωματούχους της Ευρωζώνης τους οποίους επικαλείται το Reuters.
Η ελληνική κυβέρνηση ξεκίνησε χθες νέες σκληρές διαπραγματεύσεις με την τρόικα, ελπίζοντας ότι η χώρα θα αποφύγει την τμηματική καταβολή της δόσης των 8,1 δισ. ευρώ.
Ανώτατος αξιωματούχος της Ευρωζώνης που εμπλέκεται στις διαπραγματεύσεις είπε στο Reuters πως υπάρχει μια γενική δυσαρέσκεια για την πρόοδο που σημειώνει η Ελλάδα όσον αφορά στις μεταρρυθμίσεις στο δημόσιο, όπως οι φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί και οι υπηρεσίες υγείας.
Το Reuters δημοσιεύει στο άρθρο του φωτογραφία ενός πολίτη
που έχασε τη δουλειά του πριν από πέντε χρόνια και τώρα είναι άστεγος
Οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης θα συναντηθούν στις 8 Ιουλίου, προκειμένου να συζητήσουν το θέμα της Ελλάδας. Σε μια προσπάθεια να πείσουν τη χώρα να επιταχύνει τις μεταρρυθμίσεις, Ε.Ε. και ΔΝΤ ίσως αρνηθούν να καταβάλλουν το συνολικό ποσό της δόσης και το «σπάσουν» σε τρις μηνιαίες πληρωμές.
«Είναι μια πολύ δύσκολη διαπραγμάτευση», είπε υψηλόβαθμος αξιωματούχος της ελληνικής κυβέρνησης, που συμμετέχει στις διαπραγματεύσεις.
Πηγή: Reuters

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου