Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Δίνουν το λιμάνι της Ύδρας σε Τούρκους














«Τρίζουν τα κόκκαλα» του ναυάρχου Α. Μιαούλη


Δύο τουρκικές εταιρείες είναι μεταξύ των συνολικά 11 επενδυτικών σχημάτων που προκρίθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για τη λειτουργία, τη διαχείριση και την εκμετάλλευση του λιμανιού της Ύδρας, του τουριστικού καταφυγίου του Πόρου, της μαρίνας Αλίμου και του τουριστικού αγκυροβολίου της Νέας Επιδαύρου.


Μοιάζει απίστευτο αυτό που γίνεται. Η κυβέρνηση επιτρέπει την οικονομική διείσδυση 
των Τούρκων στην Ελλάδα. Της «ανοίγει» διάπλατα τις πόρτες να καταφέρει ότι δεν
 κατάφερε δεκάδες χρόνια τώρα. Να υποδουλώσει ξανά τους Έλληνες και να υψώσει 
την ημισέληνο σε ελληνικά εδάφη.

Η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε τα επενδυτικά σχήματα που ενδιαφέρονται να
 αποκτήσουν τα τέσσερα ελληνικά λιμάνια. Στη τρίτη θέση της λίστας φιγουράρει η 
τουρκική εταιρεία «GLOBAL LIMAN IŞLETMELERI A.Ş.», ενώ λίγες θέσεις πιο κάτω
 βρίσκεται και η επίσης τουρκική «DOĞUS HOLDING A.Ş.» που κατεβαίνει σε
 συνεργασία με τη «LAMDA DEVELOPMENT ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
 ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ».

Οι άνθρωποι του ΤΑΙΠΕΔ και η κυβέρνηση γενικότερα δεν έχουν ιερό και όσιο.
 Αφού επέτρεψαν στους Τούρκους της «DOGUS» να πάρουν το 50% της μαρίνας
 του Φλοίσβου, ποσοστό της μαρίνας Ζέας και μέσω της εξαγοράς του 51% της
 ελληνικής εταιρείας MedMarinas του Ομίλου Κυριακούλη να ελέγξουν τις μαρίνες 
των Γουβιών στην Κέρκυρα και της Λευκάδας, τώρα ετοιμάζονται να δώσουν στους
 Τούρκους για μερικές χιλιάδες ευρώ και το λιμάνι της Ύδρας.

"Τρίζουν τα κόκκαλα" του ναυάρχου Ανδρέα Μιαούλη και των υπολοίπων Υδραίων
 αγωνιστών της επανάστασης του 1821 που έδωσαν τη ζωή τους για να αποτινάξουν
 τον τουρκικό ζυγό, να βουλιάξουν τον τουρκικό στόλο και να κατεδαφίσουν κάθε
 σημείο που ανέμιζε η τουρκική σημαία.

Και η κυβέρνηση του πατριώτη Α. Σαμαρά επιτρέπει να μπει η τουρκική σημαία δίπλα
 στις πολεμίστρες και στα κανόνια της Ύδρας που προάσπιζαν το νησί. Δίπλα στη
 Ναυτική Σχολή που βρίσκεται στην άκρη του λιμανιού και αντικρίζει κάθε επισκέπτης
 που πατάει το πόδι του στο νησί του Αργοσαρωνικού για να θυμάται την ιστορική
 της σημασίας στον αγώνα της Επανάστασης.

Έτσι τιμά η κυβέρνηση τους ήρωες της επανάστασης και τους Υδραίους αγωνιστές,
 όπως οι Μιαούλης, Κουντουριώτης, Κριεζής, Τομπάζης, Τσαμαδός, Σαχίνης και 
πολλοί άλλοι. Αυτοί οι άνθρωποι έδωσαν το βιός τους, μετέτρεψαν τα καράβια
 τους σε πολεμικά για να αντιμετωπίσουν το τουρκικό στόλο στην Πάτρα, στον
 Κορινθιακό, και σε πολλά άλλα σημεία των ελληνικών θαλασσών.

Έδωσαν τη ζωή τους για να είναι αυτοί οι τύποι που σήμερα διαχειρίζονται τις 
τύχες του ελληνικού λαού ελεύθεροι. Αλήθεια έχουν διαβάσει ιστορία, γνωρίζουν
 για τη «Ναυμαχία του Γέροντα» (τι ρωτάμε τώρα;).

Κρίνουμε από το αποτέλεσμα. Λίγες ημέρες μετά τα "Μιαούλεια", τη σημαντικότερη
 γιορτή στην Ύδρα, το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε 
πώς Τούρκοι διεκδικούν το λιμάνι της Ύδρας.


Read more: http://www.to-parakseno.gr/2013/07/blog-post_624.html#ixzz2YGCRKQHJ


Παύλος ο καλός ο μαθητής.......


σχόλιο
Οι ανθέλληνες κυβερνώντες και τα δεκανίκια τους.
Οι εντολοδόχοι Γερμανό καλοαναθρεμμένοι εκτελούν κατά γράμμα το άθλιο και ελεεινό σχέδιο κατά της Ελλάδος μας που αυτή τους ανέδειξε...
Να ανησυχείτε γιατί η ώρα της κρίσης έρχεται..


Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

3 σχόλια:

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

Οι ανθέλληνες κυβερνώντες και τα δεκανίκια τους
οι εντολοδόχοι Γερμανό κακοαναθρεμμένοι εκτελούν
κατά γράμμα το άθλιο και ελεεινό σχέδιο
κατά της Ελλάδος μας που αυτή τους ανέδειξε...
Να ανησυχείτε γιατί η ώρα της κρίσης έρχεται..

Kate'sCakeBox είπε...

Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι σας είχα απαντήσει στην τιμή που μου κάνατε και αναρτήσατε το τελευταίο μου post-έχω γράψει σχόλιο εκεί...στο δικό σας δεν ξέρω αν το είδατε!-ευχαριστώ και πάλι μέσα απο την καρδιά μου για όσα κάνετε για μένα..χαστούκι στην κυβέρνηση δώσατε σήμερα πάλι για το εθνικό μας ξεπούλημα..στα Επτάνησα να δείτε τι γίνεται!!αλλά εντάξει Παύλο τα έγραψες εσύ,τα γράφουν κιάλλοι,βλέπεις εσύ κανένα φως γιατί εγώ βλέπω μόνο μαύρα σκοτάδια...πως έρχεται η... .ωρα της κρίσης,τι διαισθάνεσαι εσύ,πες το και σε μένα να χαρώ λίγο!!!Ααα ώστε έτσι με την Ύδρα λοιπόν....δεν το είχα ακούσει,απο σας το διάβασα..το αίμα στο κεφάλι μου ανέβηκε..ξέχασα να σου πω ότι σε διαβάζει και ο Πάνος ο σύζυγός μου συνέχεια και έγινε κι αυτός οπαδός σου..θα τα ξαναπούμε σύντομα φιλαράκια μου!καλό απογευματάκι και στους δυό σας και να περάσετε super ότι κι αν κάνετε!

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Καλησπέρα αγαπητοί μου φίλοι
Χαίρομαι για την γνωριμία αγαπητέ φίλε Πάνο
Και ότι καλύτερο στη ζωή σας.
Ότι λέμε εμείς οι απλοί άνθρωποι ψηφοφόροι
Είναι τελείως υποκειμενικά, και οι κατευθυνόμενοι
κοντυλοφόροι των μ.μ.ε. τελείως ανεξάρτητα και
αντικειμενικά!!!
Πώς σας φαίνεται αυτό;
Τώρα πρέπει να πολιτικολογήσω για το ερώτημα σου
Καίτη μας ότι όλοι τα λέμε και δεν γίνετε τίποτε,
Και ότι δεν βλέπουμε φώς στο τούνελ…
Ας σκεφτούμε αντικειμενικά για λίγο!!!
Πίστευε κανείς ότι το Πασόκ από 43% και η Νου Δυο
33% θα έπεφταν στο 27% και 13% ;
Μετά της εκλογές;
Αυτοί συγκυριακά και μετά την πλήρη υποταγή τους
στους τροικανούς συνεργάστηκαν θεαματικά και
συγκυβερνούν!!
Τους χωρίζει ιδεολογική άβυσσο…
Δεν τόλμησαν εκλογές γιατί η πολιτική τους καταστροφή
είναι σίγουρη.
Και έτσι με το πρόσχημα θέλουμε να
σώσουμε την Ελλάδα από την καταστροφή κάνανε αυτό.
Πολιτικά είναι όλοι άπειροι και ο λαός το βλέπει κάθε μέρα.
Με της αποφάσεις τους….. πίσω…. μπρος με πρωταγωνιστή
τον…. οικονομολόγο Στουρνάρα αλλά άπειρο πολιτικό…..
Αυτών των δύο λοιπόν κομμάτων τα δικά τους παιδιά είναι
και βρίσκονται στον στενότερο δημόσιο τομέα και γι’αυτό
υπάρχει ακόμα η αντοχή τους στα ποσοστά…
Κλείνοντας την ΕΡΤ με συμφωνία και των δύο (δικά τους παιδιά ήταν)
Πήγαν να βάλουν χθες και σήμερα χέρι, με απειλή της τρόικας
τους καθηγητές μέσης εκπαίδευσης να απολύσουν δηλαδή.
Και προσέξτε να τους κάνουν….. δάσκαλους!!!
Η πολιτική τους ανεπάρκεια στο έπακρο.
Και προσέξτε όχι δικά τους παιδιά…
Το πήραν πίσω αυτό μετά τον σάλο που δημιούργησαν,
Και στράφηκαν πού;
Στα δικά τους παιδιά πάλη στον στενό
δημόσιο τομέα στους αστυνομικούς της δημοτικής αστυνομίας.
Τα λάθη τους θα τα πληρώσουν σίγουρα στης εκλογές που
Θα έλθουν …..
Δεν μπορεί να κυβερνούν ισόβια οι δύο τους.
Γι’ αυτό λέω πλησιάζει η ώρα και να ξυπνήσει ο λαός
από το λήθαργο και τα χαστούκια που εισπράττει καθημερνά.
Στην δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα και το μόνο όπλο
που έχει ο προδομένος λαός από τους πολιτικούς….. ταγούς;
της εξουσίας είναι η ετυμηγορία δια της ψήφου του..
Είναι αδύνατο να πάρουν ξανά τέτοια ποσοστά….
Ούφ….
Παύλος ο καλός ο μαθητής.......