Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Η μέρα των θαυμάτων! 9 χρόνια απ'το Έπος της Πορτογαλίας (ΦΩΤΟ & VIDEO)


ΦΩΤΟ EUROKINISSI


Πέρασαν κιόλας εννιά χρόνια από τη μέρα που εκατομμύρια Έλληνες βγήκαν

 στους δρόμους για να πανηγυρίσουν τη μεγαλύτερη επιτυχία του Ελληνικού ποδοσφαίρου. Σαν σήμερα, ο Άγγελος Χαριστέας "κάρφωσε" τη μπάλα στα 

δίχτυα του Ρικάρντο και η Ελλάδα έκανε τη μεγαλύτερη έκπληξη στην ιστορία

 του Euro.

Το μαγικό ταξίδι των παιδιών του Ρεχάγκελ στην τελική φάση του Euro ολοκληρώθηκε
 στις 4 Ιουλίου του... σωτήριου έτους 2004.

Στη Λισαβόνα, παρέα με χιλιάδες Έλληνες ο Άγγελος Χαριστέας στο 57ο λεπτό με
 κεφαλιά σημείωσε το πολυτιμότερο γκολ στην ιστορία του Ελληνικού ποδοσφαίρου 
και χάρισε στην Ελλάδα το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.


Το σφύριγμα της λήξης έβγαλε στους δρόμους εκατομμύρια Έλληνες οι οποίοι
 γιόρτασαν το "θαύμα" των παιδιών της Εθνικής ομάδας.



Ο MVP του τουρνουά, Θοδωρής Ζαγοράκης, σήκωσε το βαρύτιμο τρόπαιο στον... ουρανό της Πορτογαλίας και τον ακολούθησαν οι άλλοι 22 "μικροί ήρωες".



Ο κόσμος παραληρούσε σε όλα τα μέρη της Ελλάδος και περίμενε την αποστολή της Εθνικής ομάδας για να τους ευχαριστήσει.





Την επόμενη ημέρα τα... τείχη έπεσαν και περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι υποδέχτηκαν τα παιδιά του Ρεχάγκελ στο Καλλιμάρμαρο.



Δείτε τη μαγική πορεία της Εθνικής ομάδας.




Πηγή φωτογραφιών: Eurokinissi






 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

3 σχόλια:

Kate'sCakeBox είπε...

Καλησπέρα φίλοι μου,τι μας θυμήσατε σήμερα!!σαν να μη πέρασε μιά μέρα από τότε!!απίστευτες στιγμές...παίρνουμε τόσες χαρές,αισθανόμαστε περήφανοι που είμαστε Έλληνες και απο την άλλη ταπεινωνόμαστε σαν έθνος στους ξένους επειδή οι εκάστοτε ηγεσίες και κυβερνήσεις μας ξεπουλάνε..τι να πω..όμορφες στιγμές!!αλησμόνητες!!σας έχω νέο post!!θέλω να είστε οι πρώτοι που θα το δείτε..εσείς και μερικοί άλλοι απο τους φίλους της γειτονιάς που ξεχώρισα ιδιαίτερα!!χαιρετίσματα και στους δυό σας!καλό απογευματάκι..ακούστε και το κομμάτι αν έχετε διάθεση...είναι μοναδικό!

Kate'sCakeBox είπε...

Φίλοι μου τα σχόλια που σας κάνω φαίνεται ότι τα τρώει ο blogger η η λεκτική επαλήθευση που έχετε...για να σας στέιλω σχόλιο το γρ΄φω 2 και 3 φορές,,σας είχα γράψει πόσο ενθουσιάστηκα που μας θυμήσατε εκείνες τις μοναδικές στιγμές που ζήσαμε τότε...που μας είχαν κάνει περήφανους σαν Έλληνες και τώρα με κουρελιασμένο το ηθικό απο την ανάλγητη πολιτική των κυβερνήσεων τόσων χρόνων μας θέλουν με σκυφτό το κεφάλι μπροστά στους ξένους...μας ξεπουλάνε...αργά αργά..σας περιμένω και στο δικό μου με νέο post..το νέο μου ποίημα με απίστευτο συνοδευτικό κομμάτι..καλό σας απογευματάκι!

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Καλημέρα καλή μας φίλη Kate και καλό
Σαββατοκύριακο ευχαριστούμε για τα
υπέροχα λόγια σου για εμάς που είμαστε
φίλοι στην...ειδική και ξεχωριστή παρέα σου.
Εκείνη την εποχή του EURO 2004 το βράδυ
του τελικού ήμουν στην Αθήνα για τους
Ολυμπιακούς Αγώνες (εθελοντής)...(volunteer)!!!
Και πανηγυρίσαμε σαν τρελοί το σπουδαίο
επίτευγμα της αγαπημένης όλων μας Εθνική Ελλάδος.
Όσο για τον..κακό blogger δεν ευθύνεται αυτός για
να δεις το σχόλιο σου!!!
Ευθυνόμαστε εμείς διότι είμαστε εργαζόμενοι μέχρι
αργά το βράδυ και τα κάνω δημοσίευση νωρίς το
πρωί...ή κλέβω λίγο χρόνο..από τη δουλειά μου.
Τα σχόλια καλή μου Καίτη ανεβαίνουν μετά από
έγκριση γιατί οι φίλοι μας για το blog μας μιλώ
είναι άψογοι στα σχόλια τους...αλλά έχουμε
κακόψυχους και άθλιους υποκριτές που πρέπει
να λογοδοτούν με την...συμπεριφορά τους.....
και για να μη συμβαίνει αυτό και διότι είναι
μεγάλη φθορά..
Τα σχόλια 99,99% όλα γίνονται ανάρτηση
αρκεί να μην υπάρχει προσωπική ύβρεις..