Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

MONTAZ αλλαζω τα χρωματα





manolis papoulias
Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλησπέρα και καλό απόγευμα
ο ταλαντούχος και αξιόλογος Θεσσαλονικιός
μουσικός θα φιλοξενηθεί πολύ σύντομα σε
ανάρτηση στο blog μας.
Συγχαρητήρια Μανώλη να χαίρεσαι την οικογένεια
σου και προ πάντων με υγεία για να σε απολαμβάνουμε

με της δημιουργίες σου.

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg