
manolis papoulias
Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλησπέρα και καλό απόγευμα
ο ταλαντούχος και αξιόλογος Θεσσαλονικιός
μουσικός θα φιλοξενηθεί πολύ σύντομα σε
ανάρτηση στο blog μας.
Συγχαρητήρια Μανώλη να χαίρεσαι την οικογένεια
σου και προ πάντων με υγεία για να σε απολαμβάνουμε
με της δημιουργίες σου.
Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου