Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Λουκέτο στην ΕΡΤ

Λουκέτο στην ΕΡΤ




Παύλος ο καλός ο μαθητής…….
Με αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας και πριν
λίγο η κυβερνητική χουντική λαίλαπα με νομοθετική
ρύθμιση κλείνει την κρατική ΕΡΤ και της θυγατρικές 
της Ραδιόφωνο και τηλεόραση και όλα αυτά για να 
βρούνε 2.500 Έλληνες εργαζόμενους για να τους
απολύσουν κατά εντολή 
της άθλιας και άνθρωπο φάγας....τρόικας!!  

Προφανώς και θέλουν αίμα για να στέλνουν κλούβες 
και ΜΑΤ γύρο από το Ράδιο μέγαρο της ΕΡΤ μόλις 
τελειώσει το πρόγραμμα έχει δοθεί διορία να
 βγάλουν τους εργαζόμενους και τους 
δημοσιογράφους.

Από το 2008 μέχρι σήμερα μας τα έχουν
πρήξει κυριολεκτικός αλλά ακόμα αντέχουμε.

Η ξενόφερτη πλέον κυβέρνηση είναι πλέον και με
το νυστέρι ευνουχισμένη πολιτικά και δημοκρατικά 
και πρέπει να παραιτηθεί τώρα.

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg