Τελευταία ενημέρωση: 12.06.2013 | 14:35
Μετά την εντυπωσιακή συγκέντρωση το βράδυ της Τρίτης, λίγες ώρες αφού ανακοινώθηκε το κλείσιμο της ΕΡΤ, ο κόσμος "επιστρέφει" έξω από το Ραδιομέγαρο τηςΑγίας Παρασκευής για να συμπαρασταθεί στους εργαζόμενους.
Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης, ο κόσμος άρχισε να συγκεντρώνεται ξανά στην Αγία Παρασκευή, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα των εργαζομένων, που συνεχίζουν τις εκπομπές τους σε ραδιόφωνο και τηλεόραση.ΔΕΙΤΕ LIVE
Οι εργαζόμενοι στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση της ΕΡΤ συνεχίζουν να κάνουν εκπομπές, οι οποίες μεταδίδονται μέσω ιντερνετ.
Στις 18:00 διοργανώνεται μεγάλη συναυλία στο προαύλιο της ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου