Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Ενοχλημένοι οι Αγιορείτες από τον Μπουτάρη


Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013, 21:55

Τη δυσαρέσκειά τους εξέφρασαν οι Αγιορείτες όταν αντίκρισαν στις Καρυές και στον Ιερό Ναό του Πρωτάτου τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης και πρόεδρο της «Αγιορείτικης Εστίας» κ. Γιάννη Μπουτάρη.

Μάλιστα οι μοναχοί της διοικήσεως του Αγίου Όρους μετά το τέλος της τελετής της εγκαθίδρυσης της νέας επιστασίας αρνήθηκαν να φωτογραφηθούν μαζί του.

Ενώ όταν όλοι οι επίσημοι, μαζί και ο περιφεριάρχης κ. Τζιτζικώστας κατευθύνθηκαν στην Ιερά Κοινότητα οι άνθρωποι του κ. Μπουτάρη πήραν το μήνυμα από τους Αγιορείτες πατέρες να μην ανέβει πάνω μαζί τους ο  δήμαρχος Θεσσαλονίκης, σύμφωνα να ασφαλείς πληροφορίες.

Το κλίμα για τον Γιάννη Μπουτάρη στο Άγιο Όρος είναι ιδιαίτερα βαρύ, είπε στο «Αγιορείτικο Βήμα» μοναχός της Αθωνικής Πολιτείας.

Υπενθυμίζεται ότι, ο κ. Μπουτάρης βρέθηκε στο Άγιο Όρος χωρίς να έχει λάβει πρόσκληση από την Ιερά Κοινότητα.


Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Θρασύτατoς ο δήμαρχος της μειοψηφίας!!!!
Ούτε Ιερό έχει ούτε Όσιο!!!
Ο εν λόγο κύριος. 
Τα έχει βάλει πολλές φορές με την εκκλησία.
Ποιος είσαι; μεγάλε και πάς χωρίς πρόσκληση
σε μία σοβαρή άγια σεμνή τελετή παράδοσης
και παραλαβής στο πρωτάτο της νέας επιστασίας
στον ιερό χώρο της Εκκλησίας του ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ.
Η παρουσία σου εκεί αποτελεί ύβρης κύριε
δεν το έχεις πάρει χαμπάρι;

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg