Με αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας .
Xθές η κυβερνητική χουντική λαίλαπα με νομοθετική
ρύθμιση κλείνει την κρατική ΕΡΤ και της θυγατρικές
της Ραδιόφωνο και τηλεόραση και όλα αυτά για να
βρούνε 2.500 Έλληνες εργαζόμενους για να τους
απολύσουν κατά εντολή της άθλιας τρόικας!!
Προφανώς και θέλουν αίμα για να στέλνουν κλούβες
και ΜΑΤ γύρο από το Ράδιο μέγαρο της ΕΡΤ μόλις
τελειώσει το πρόγραμμα έχει δοθεί διορία να
βγάλουν τους εργαζόμενους και τους
δημοσιογράφους.
Από το 2008 μέχρι σήμερα μας τα έχουν
πρήξει κυριολεκτικός αλλά ακόμα αντέχουμε.
Η ξενόφερτη κυβέρνηση είναι πλέον και με
το νυστέρι ευνουχισμένη πολιτικά και δημοκρατικά
και πρέπει να παραιτηθεί τώρα.
Ανάρτηση από:http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου