Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Λεφτά δεν υπάρχουν. Λέτε να χρηματοδοτήσει κανένα έργο στο δήμο η.....τρόικα;



Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

Να θυμηθούμε άλλες...εποχές του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Γιατί τώρα με τον δήμαρχο που μπλέξαμε μόνο λεκτικά
...τούρκικα συμφέροντα θέλει να δημιουργήσει!!!
π.χ ονομασία οδών,τζαμί ότι του κατεβάσει το επιχειρηματικό
κεφάλι.
Και δεν βλέπει την καλυτέρευση των δημοτών.
Του χρόνου έχουμε Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές.
Ας μας δείξει ένα έργο που έγινε μέχρι τώρα εις όφελος
των δημοτών.
Προφανώς τα  ετοιμάζει παραμονή εκλογών
σκάβοντας τους δρόμους!!!
Λεφτά δεν υπάρχουν. Λέτε να χρηματοδοτήσει κανένα
έργο στο δήμο η.....τρόικα;
Το ταμείο στο Δήμο είναι άδειο από τον προηγούμενο.
Τουλάχιστον οι παλαιότεροι δήμαρχοι όσο και να  ήταν
εμπλεκόμενοι με σκάνδαλα άφησαν ένα πάρκο στους δημότες.
Κύριε Δήμαρχε θα χαρούμε πολύ να μας υποδείξετε τα έργα
επί δημαρχία σας και εμείς θα τα φιλοξενήσουμε και θα τα
δημοσιεύσουμε στο blog μας.

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg