Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Οι κλέφτες λοιπόν στη φυλακή!!!!!




Δείτε την τελική απόφαση του δικαστηρίου:




Η Οδύσσεια του Βασίλη Παπαγεωργόπουλου

  • (0)
Το δικαστήριο δεν αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό στους τρεις κατηγορούμενους τους οποίους καταδίκασε σε ισόβια κάθειρξη.

Οι ένοχοι
Παναγιώτης Σαξώνης. Ισόβια. Για πλαστογραφια τρια χρονια και για νομιμοποηση παρανομων εσοδων καθειρξη οκτω ετων. Επιπλέον χρηματική ποινή 1.779.000  Ευρω.

Μιχαήλ Λεμούσιας. Ισόβια για υπεξαιρεση και για την πλαστογραφια φυλακιση 18 μηνων.

Βασίλειος Παπαγεωργόπουλος : Ισόβια για την υπεξαιρεση.

Θωμάς Γκόλας: κάθειρξη 15 ετών και 

Θεόδωρος Γκαϊτατζής: κάθειρξη 10 ετών.



Οι αθώοι



Αθώοι κρίθηκαν οι πρώην 

αντιδήμαρχοι Οικονομικών 

Αναστάσιος ΓερογιάννηςΜιχάλης 

Ζορπίδης και Θόδωρος Αθανάσαρος.

Τι δήλωσε ο Β. Παπαγεωργόπουλος, μετά το άκουσμα της ποινής
























«Θέλω να δηλώσω ότι ουδεμία σχέση έχω με την υπόθεση. Κάποιοι θα πεθάνουν με τύψεις» είπε ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης αμέσως μετά την ανακοίνωση της ποινής.  
Και ο πρόεδρος του δικαστηρίου του απάντησε: 
«Πάντως όχι εμείς»


Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες μετά από μία περιπέτεια με την υγεία μου είμαι πάλη κοντά σας.
Ευχαριστώ για τα δεκάδες μηνύματα σας.

Το σχόλιο μου για την πολύκροτη υπόθεση της υπεξαίρεσης δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στο δήμο της
Θεσσαλονίκης από τον πρώην "δήμαρχο" και την
παρέα του είναι ισόβια και μόνο ισόβια.
Ίσος συνετιστούν οι  εκατοντάδες που κλέβουν το δημόσιο χρήμα του Έλληνα φορολογούμενου,και του ανύποπτου δημότη και ψηφοφόρου που κάθε τέσσερα χρόνια φέρνει τέτοια.... υποκείμενα στην εξουσία και μάλιστα αμετανόητα και εγκληματικά άτομα από την αρχή της διοίκησης του άμοιρου δήμου πάντα κατά την απόφαση των δικαστών που εξακολουθούν να στέκοντε στο ύψος τους.
Οι κλέφτες λοιπόν στη φυλακή!!!!!
Εκεί είναι το μόνιμο σπίτι τους για πάντα.
Εξάλλου για τριάντα πέντε χρόνια ζούσανε μέσα στη
χλιδή και πάντα... ατσαλάκωτοι όλοι οι κατηγορούμενοι.

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ο καλλιτέχνης


Τα καλοκαίρια στο Μόντρεαλ,έχουν ένα ωραίο ζεστό χαμόγελο.Τα Ελληνικά φεστιβάλ σαν μεγάλα τριαντάφυλλα ξεφουντώνουν ολοένα,και μεις σαν μέλισσες απολαμβάνουμε και αποροφούμε το νέκταρ αποθηκευωτάστο στις κυψελίδες της ψυχής μας για να έχουμε και τον χειμώνα την γλυκιά γεύση.
 Στην σχολή ζωγραφικής στο κλείσιμο των μαθημάτων,22 06 2005 ζητήθηκε από τους μαθητές να γράψουν τις εντυπώσεις τους.Πολύ ταπεινά τότε είχα γράψει οτι η καλλιτεχνία είναι η τροφή για την ψυχή και το πνεύμα.Διαμορφώνει και αναπτήσει τον άνθρωπο και τον ανεβάζει σε ανώτερο πνευματικό επίπεδο.Η τεχνολογία δουλεύει και εξυπηρετεί το υλικό κομάτι.Η καλλιτεχνία όμως δουλεύει και εξυπηρετεί το πνευματικό κομάτι του ανθρώπου.Επομένως όσοι υπερετούν την καλλιτεχνία υποτίθεται ότι έχουν κάνει την υπέρβαση.Εχουν νικήσει τις αδυναμίες και τα πάθη τους και έχουν αναπτήξει τις αρετές.Ολοκληρωμένοι άνθρωποι πλέον ηπηρετούν την καλλιτεχνία και γίνονται πνευματικό φως για τον κόσμο.Αν δε νικήσουμε τα πάθη μας αυτά γίνονται βάλτος που πνίγουν την ύπαρξη μας και μαζί τα τάλαντα που έχουμε.Όταν λέμε πάθη ενοούμε την τάση που έχουμε να θέλουμε να εξουσιάσουμε ο ένας τον άλον.Να τον εκμεταλευτούμε να τον χρησιμοποιήσουμε να τον κακοποιούμε να τον εξαπατήσουμε και γενικά όλα τα απάνθρωπα.Εάν ο άνθρωπος δεν έπρεπε να κάνει τα σωστά και λογικά
 πράγματα δηλαδή τα ανθρώπινα,και έπρεπε να κάνει τα λάθος και τα
 αλόγιστα
τότε δεν θα λεγόταν άνθρωπος.Θα λεγόταν κάτι άλο.Ο άνθρωπος δεν
έχει δικαίωμα εξουσίας ούτε στον εαυτό του γι'αυτό και δεν μπορεί
γίνει αυτόχειρας.Το κάπνισμα,το αλκοόλ,τα ναρκωτικά και ότιδήποτε
άλλη κατάχρηση είναι αργή αυτοκτονία.Από το ζωικό και το φυτικό
βασίλειο και την άψυχη ύλη μπορεί να παίρνει αυτά που του
χρειάζονται για να επιβιώνει.Αλλά θα πρέπει να γνωρίζει ότι ,ούτε
και σε αυτά έχει δικαίωμα εξουσίας να τα μεταβάλη να τα αλάξει
και να τα καταστρέψει.Όταν λέμε αλλαγή δεν εννοούμε την .αμο
που την κάνουμε γυαλί και το σιτάρι που το κάνουμε αλεύρι.
Την εξουσία την έχει μόνο ο Θεός διότι εκείνος τα εδημιούργησε
για τις δικές μας ανάγκες.Τον ήλιο το νερό και το οξυγόνο δεν
μπορούμε να τα πάρουμε από τους άλους.Διαμιράζωνται σε όλους.
Το ίδιο και τα υπόλοιπα αγαθά.Ο Θεός ενώ μπορεί να δημιουργήσει
περισότερα και διαφορετικά πράγματα δεν σταματά να προστατεύει
και να αγαπά όσα έχει δημιουργήσει.Ο άνθρωπος πρώτη του μέριμνα
είναι να υπερπροστατεύει να υπεραγαπάει και να σέβεται απόλυτα
τα θαυμαστά που ο Θεός έδωσε και έπειτα να έχει στραμένο το βλέμμα
στον ουρανό για να μπορέσει να ενοήσει τα θαυμαστά Του.
Στην πορεία όταν θυμάται ότι ο Θεός του έκανε αυτήν την μεγάλη
τιμή να τον κάνει όμοιο Του και όταν δεν θα σταματήσει να σέβεται
και να εκτιμά αυτόν τον μικρό θεό που έχει μέσα του αυτομάτως
σέβεται και εκτιμά τον Δημιουργό.Τότε πολύ γρήγορα θα αισθανθεί
ότι είναι ένας ολοκληρωμένος ανθρωπος. Θα γνωρίζει θα σέβεται
και θα υπακούει στους νόμους της συνειδήσεως και θα μπορεί να
αναγνωρίζει το καλό από το κακό,το σωστό από το λάθος,και το επιτρέπεται και το απαγορεύεται.
 Ο ολοκληρωμένος άνθρωπος πολύ εύκολα μπορεί να μπεί στο πνεύμα της καλλιτεχνίας.Όταν το καταφέρει και αυτό τότε  μπορεί να βλέπει με το τρίτο μάτι. Στον πρωηνό του περίπατο θα μπορεί να καταλάβει αν η μέρα χαμογελά και γιατί χαμογελά και θα μπορέσει να την απαθανατίσει σε ένα πίνακα η θα την περιγράψει με ποιητικούς στοίχους και θα την επενδύσει με μουσική η θα την περιγράψει με μια χορογραφία.
Την νύχτα όταν περπατά θα μπορεί να καταλάβει αν η νύχτα κλέει και γιατί κλέει και θα μπορεί να την εκφράσει μέσα από τα καλλιτεχνικά του έργα.
Ο καλλιτέχνης βάζει την καλλιτεχνία του παντού.Η αρχιτεχτονική του σπιτιού του,έχει ιδιέτερη καλαισθησία.Η διακόσμηση στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους είναι θαυμαστή.Παρασκευάζει και σερβίρει τα γεύματά του με ιδιέτερη τέχνη.Γενικά η προσωπικότητά του λάμπει.Είναι άτομο μεγάλης αξίας.Αλλά στον ολοκληρωμένο άνθρωπο,δεν αναπτύσσεται μόνο η καλλιτεχνία.Αναπτύσονται πολλές άλλες ικανότητες και ποιο πολύ η γνώση διότι το Σύμπαν του αποκαλύπτεται.
Θα πρέπει ο άνθρωπος να είναι πάρα πολύ ευτυχισμένος,διότι ο Θεός τον έφιαξε κατ εικόνα και καθ ομοίωση Του.Είναι
ένας μικρός θεός.που μπορεί να σκεύτεται,να κρίνει, να αποφασίζει, να πράτει και να δημιουργεί,χρησιμοποιώντας πάντα με καλοπροέρετο πνεύμα τα δώρα του Θεού,για τον εαυτό του και το σύνολο.
ΜΑΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ

Posted  by 

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Αγιογραφία Παναγία Ελεούσα


29-3-2013 Παναγία Ελεούσα
Δια χειρός Παύλου Π.Νούνη

Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας


Η δίκη στη Χάγη για τις Γερμανικές θηριωδίες και αποζημιώσεις

χωρίς σχόλια

Γλέζος.jpg
>Τον Οκτώβριο του 1940, η Ελλάδα υποχρεώθηκε να μπεί στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο με την απρόκλητη εισβολή των στρατευμάτων του Μουσολίνι στην Ήπειρο.
> Ο Χίτλερ, για να σώσει τον Μουσολίνι από μία ταπεινωτική ήττα, εισέβαλε στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 1941.
> Η Ελλάδα λεηλατήθηκε και ερειπώθηκε από τους Γερμανούς όσο καμία άλλη χώρα κάτω από την κατοχή τους.
> Σύμφωνα με τον Διεθνή Ερυθρό Σταυρό, τουλάχιστον 300.000 Έλληνες πέθαναν από την πείνα - άμεσο αποτέλεσμα της Γερμανικής λεηλασίας.  
> Ο Μουσολίνι παραπονέθηκε στον Υπουργό του των Εξωτερικών, Κόμη Τσιάνο, «
Οι Γερμανοί έχουν αρπάξει από τους Έλληνες ακόμη και τα κορδόνια των παπουτσιών τους ».
> Η Γερμανία και η Ιταλία επέβαλαν στην Ελλάδα όχι μόνο υπέρογκες δαπάνες κατοχής, αλλά και ένα αναγκαστικό δάνειο (κατοχικό δάνειο) ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων δολλαρίων.
> Ο ίδιος ο Χίτλερ είχε αναγνωρίσει την υποχρέωση της Γερμανίας να πλήρωσει αυτό το χρέος και είχε δώσει οδηγίες να αρχίσει η διαδικασία πληρωμής του. 

Μετά το τέλος του πολέμου, η Συνδιάσκεψη των Παρισίων επιδίκασε στην Ελλάδα 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια για πολεμικές επανορθώσεις έναντι της Ελληνικής απαίτησης 14,0 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
> Η Ιταλία πλήρωσε στην Ελλάδα το μερίδιο της από το κατοχικό δάνειο.
> Η Ιταλία και η Βουλγαρία πλήρωσαν πολεμικές επανορθώσεις στην Ελλάδα, και η Γερμανία πλήρωσε πολεμικές επανορθώσεις στην Πολωνία το 1956 και στην Γιουγκοσλαβία το 1971.
> Η Ελλάδα απαίτησε από την Γερμανία την πληρωμή του κατοχικού δανείου το 1945, 1946, 1947, 1964, 1965, 1966, 1974, 1987, και το 1995.
> Παρά ταύτα, η Γερμανία αρνείται συστηματικά να πληρώσει στην Ελλάδα τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από το κατοχικό δάνειο και τις πολεμικές επανορθώσεις.

> Το 1964, ο Γερμανός Καγκελάριος Erhard υποσχέθηκε την πληρωμή του δανείου μετά την ενωποίηση της Γερμανίας, που πραγματοποιήθηκε το 1990.
> Ενδεικτικό της σημερινής αξίας των Γερμανικών υποχρώσεων προς στην Ελλάδα είναι το ακόλουθο: εάν χρησιμοποιηθεί σαν τόκος ο μέσος τόκος των Κρατικών Ομολόγων των ΗΠΑ από το 1944 μεχρι το 2010, που είναι περίπου 6%, η σημερινή αξία του κατοχικού δανείου ανέρχεται στα 163,8 δισεκατομμύρια δολάρια και αυτή των πολεμικών επανορθώσεων στα 332 δισεκατομμύρια δολάρια. 
  
>
 Στις 2 Ιουλίου 2011, ο Γάλλος οικονομολόγος και σύμβουλος της Γαλλικής κυβέρνησης Jacques Delpla δήλωσε ότι οι οφειλές της Γερμανίας στην Ελλάδα για το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ανέρχονται σε 575 δισεκατομμύρια δολάρια (Les Echos, Saturday, July 2, 2011).
> Ο Γερμανός ιστορικός οικονομολογίας Dr. Albrecht Ritschl συνέστησε στην Γερμανία να ακολουθήσει μία περισσότερο μετριοπαθή πολιτική στην ευρωκρίση του 2008-2011, διότι ενδέχεται να βρεθεί αντιμέτωπη δικαιολογημένων απαιτήσεων για πολεμικές επανορθώσεις του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου (Der Spiegel, June 21, 2011,
 guardian.co.uk, June 21, 2011). 

Οι Γερμανοί δεν άρπαξαν από τούς Έλληνες μόνο «ακόμη και τα κορδόνια των παπουτσιών τους».
> Στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο η Ελλάδα έχασε 13% του πληθυσμού της. Ένα μέρος αυτού του πληθυσμού χάθηκε στην μάχη, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό χάθηκε από την πείνα και τα εγκλήματα πολέμου των Γερμανών.
Οι Γερμανοί δολοφόνησαν τούς κατοίκους 89 Ελληνικών πόλεων και χωριών, έκαψαν περισότερα από 1700 χωριά και εκτέλεσαν πολλούς από τους κατοίκους αυτών των χωριών. Μετέτρεψαν την χώρα σε ερείπια, και λεηλάτησαν τους αρχαιολογικούς της θησαυρούς. 
  
> Ζητούμε από την Γερμανική Κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα, πού εκκρεμούν για πολλές δεκαετίες, πληρώνοντας το αναγκαστικό
 κατοχικό δάνειο, και πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών, των εγκλημάτων και των λεηλασιών που διέπραξε η πολεμική μηχανή των Γερμανών. 

Αγαπητοί φίλοι, 

όπως αναφέρεται παρακάτω από το EΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ  ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: 
> Αυτές τις μέρες διεξάγεται η Δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης  για τα θύματα του Ναζισμού και τις Γερμανικές αποζημιώσεις. 
> Παρακαλώ  ζητήσετε  από φίλους και γνωστούς σας να πάνε στο   
http://www.greece.org/blogs/wwii/ 
 (Σημείωση: Κλικ στο λινκ, συμπληρώνετε τα στοχεία σας και με ένα κλικ στο κάτω μέρος το στέλνετε.)  και να υπογράψουν το Αίτημα μας που ζητά από την Γερμανική Κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα, πού εκκρεμούν για πολλέςδεκαετίες, πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο και πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών, των εγκλημάτων και των λεηλασιών, που διέπραξε η πολεμική μηχανή των Γερμανών...      
EΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ  ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 
-------------------------------------------------------------------------------------------
> Αυτές τις μέρες διεξάγεται η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για τα θύματα του Ναζισμού και τις Γερμανικές αποζημιώσεις. 
> Η δικαίωση των Ελλήνων θυμάτων του Ναζισμού μέσω των Ιταλικών δικαστηρίων, έχει οδηγήσει την υπόθεση στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, στο οποίο προσέφυγε η Γερμανία για να ακυρώσει τις αποζημιώσεις και  το οποίο ξεκίνησε
 τη σχετική δικαστική διαδικασία τη Δευτέρα 12/09.
> Την ίδια ώρα, ήρθε και πάλι στην επικαιρότητα το μέγα θέμα του ανεξόφλητου αναγκαστικού Κατοχικού Δανείου της χώρας μας προς τη Γερμανία και των γερμανικών  επανορθώσεων για τις κατοχικές καταστροφές στη χώρα μας, αφού η Ελλάδα είναι η μόνη  χώρα η οποία δεν έχει λάβει ως αποζημίωση
 ούτε ένα ευρώ.
> Η μέχρι τώρα παθητική, δυστυχώς, στάση όλων των ελληνικών κυβερνήσεων, στο μέγιστο αυτό Εθνικό θέμα, ήρθε η ώρα να γίνει ενεργητική.
> Είναι απόλυτη ανάγκη, από σήμερα, οι Υπουργοί Δικαιοσύνης, Εξωτερικών και Οικονομικών, τουλάχιστον, να παρακολουθήσουν αυτή την πολυσήμαντη για τα εθνικά μας συμφέροντα δίκη στη Χάγη.
> Η παρουσία τους δεν θα είναι τιμή μόνο, για τα θύματα του Ναζισμού, αλλά, επι τέλους θα καταδείξει στους Δικαστές της Χάγης και στην παγκόσμια κοινή γνώμη, την αποφαστικότητα της Ελληνικής Πολιτείας να στηρίξει δυναμικά τις διεκδικήσεις των συγγενών των ελλήνων θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας για ηθική και υλική αποζημίωση.
> Αυτή η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης,στις σημερινές συνθήκες,έχει τεράστια σημασία για το παρόν και το μέλλον της Πατρίδας μας. 
  
Για το Εθνικό Συμβούλιο 
Ο Πρόεδρος   
Μανώλης Γλέζος



Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ


ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ


ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ
Τον Οκτώβριο του 1940, η Ελλάδα υποχρεώθηκε να μπει στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο με την απρόκλητη εισβολή των στρατευμάτων του Μουσολίνι στην Ήπειρο. Ο Χίτλερ, για να σώσει τον Μουσολίνι από μία ταπεινωτική ήττα, εισέβαλε στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 1941. Η Ελλάδα λεηλατήθηκε και ερειπώθηκε από τους Γερμανούς όσο καμία άλλη χώρα κάτω από την κατοχή τους. Σύμφωνα με τον Διεθνή Ερυθρό Σταυρό, τουλάχιστον 300.000 Έλληνες πέθαναν από την πείνα-άμεσο αποτέλεσμα της Γερμανικής λεηλασίας. Ο Μουσολίνι παραπονέθηκε στον Υπουργό του των Εξωτερικών, Κόμη Τσιάνο, «Οι Γερμανοί έχουν αρπάξει από τους Έλληνες ακόμη και τα κορδόνια των παπουτσιών τους». 

Η Γερμανία και η Ιταλία επέβαλαν στην Ελλάδα όχι μόνο υπέρογκες δαπάνες κατοχής, αλλά και ένα αναγκαστικό δάνειο (κατοχικό δάνειο) ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων δολλαρίων.
 

Ο ίδιος ο Χίτλερ είχε αναγνωρίσει την υποχρέωση της Γερμανίας να πληρώσει αυτό το χρέος και είχε δώσει οδηγίες να αρχίσει η διαδικασία πληρωμής του.
 Μετά το τέλος του πολέμου, η Συνδιάσκεψη των Παρισίων επιδίκασε στην Ελλάδα 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια για πολεμικές επανορθώσεις έναντι της Ελληνικής απαίτησης 14,0 δισεκατομμυρίων δολαρίων. 
Η Ιταλία πλήρωσε στην Ελλάδα το μερίδιο της από το κατοχικό δάνειο.Η Ιταλία και η Βουλγαρία πλήρωσαν πολεμικές επανορθώσεις στην Ελλάδα, και η Γερμανία πλήρωσε πολεμικές επανορθώσεις στην Πολωνία το 1956 και στην Γιουγκοσλαβία το 1971. Η Ελλάδα απαίτησε από την Γερμανία την πληρωμή του κατοχικού δανείου το 1945, 1946, 1947, 1964, 1965, 1966, 1974, 1987, και το 1995. 

Παρά ταύτα Γερμανία αρνείται συστηματικά να πληρώσει στην Ελλάδα τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από το κατοχικό δάνειο και τις πολεμικές επανορθώσεις.
 Το 1964, ο Γερμανός Καγκελάριος Erhard υποσχέθηκε την πληρωμή του δανείου μετά την ενοποίηση της Γερμανίας, που πραγματοποιήθηκε το 1990. 

Ενδεικτικό της σημερινής αξίας των Γερμανικών υποχρεώσεων προς στην Ελλάδα είναι το ακόλουθο: εάν χρησιμοποιηθεί σαν τόκος ο μέσος τόκος των Κρατικών Ομολόγων των ΗΠΑ από το 1944 μέχρι το 2010, που είναι περίπου 6%, η σημερινή αξία του κατοχικού δανείου ανέρχεται στα 163,8 δισεκατομμύρια δολάρια και αυτή των πολεμικών επανορθώσεων στα 332 δισεκατομμύρια δολάρια.


Στις 2 Ιουλίου 2011, ο Γάλλος οικονομολόγος και σύμβουλος της Γαλλικής κυβέρνησης Jacques Delpla δήλωσε ότι οι οφειλές της Γερμανίας στην Ελλάδα για το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ανέρχονται σε 575 δισεκατομμύρια δολάρια (Les Echos, Saturday, July 2, 2011).
 


Ο Γερμανός ιστορικός οικονομολογίας Dr. Albrecht Ritschl συνέστησε στην Γερμανία να ακολουθήσει μία περισσότερο μετριοπαθή πολιτική στην ευρωκρίση του 2008-2011, διότι ενδέχεται να βρεθεί αντιμέτωπη δικαιολογημένων απαιτήσεων για πολεμικές επανορθώσεις του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου (Der Spiegel, June 21, 2011,
guardian.co.uk 
, June 21, 2011).

Οι Γερμανοί δεν άρπαξαν από τούς Έλληνες μόνο «ακόμη και τα κορδόνια των παπουτσιών τους».
 
Στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο η Ελλάδα έχασε 13% του πληθυσμού της. Ένα μέρος αυτού του πληθυσμού χάθηκε στην μάχη, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό χάθηκε από την πείνα και τα εγκλήματα πολέμου των Γερμανών.
 


Οι Γερμανοί δολοφόνησαν τούς κατοίκους 89 Ελληνικών πόλεων και χωριών, έκαψαν περισσότερα από 1700 χωριά και εκτέλεσαν πολλούς από τους κατοίκους αυτών των χωριών. Μετέτρεψαν την χώρα σε ερείπια, και λεηλάτησαν τους αρχαιολογικούς της θησαυρούς.


Ζητούμε από την Γερμανική Κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα, πού εκκρεμούν για πολλές δεκαετίες, πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο, και πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών, των εγκλημάτων και των λεηλασιών που διέπραξε η πολεμική μηχανή των Γερμανών.
Αγαπητοί φίλοι,
όπως αναφέρεται παρακάτω από το 
EΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:


Αυτές τις μέρες διεξάγεται η Δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης
για τα θύματα του Ναζισμού και τις Γερμανικές αποζημιώσεις.

Παρακαλώ ζητήσετε από φίλους και γνωστούς σας να πάνε στο
 

http://www.greece.org/blogs/ wwii/ 


και να υπογράψουν το Αίτημα μας που ζητά

από την Γερμανική Κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα, 


πού εκκρεμούν για πολλές δεκαετίες, 


πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο και πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών, 


των εγκλημάτων και των λεηλασιών, που διέπραξε η πολεμική μηχανή των Γερμανών...

ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ
ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 
------------------------------ ------------------------------ -----------

Αυτές τις μέρες διεξάγεται η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για τα θύματα του Ναζισμού και τις Γερμανικές αποζημιώσεις.

Η δικαίωση των Ελλήνων θυμάτων του Ναζισμού μέσω των Ιταλικών δικαστηρίων, έχει οδηγήσει την υπόθεση στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, στο οποίο προσέφυγε η Γερμανία για να ακυρώσει τις αποζημιώσεις και το οποίο ξεκίνησε τη σχετική δικαστική διαδικασία τη Δευτέρα 12/09. 


Την ίδια ώρα, ήρθε και πάλι στην επικαιρότητα το μέγα θέμα του ανεξόφλητου αναγκαστικού Κατοχικού Δανείου της χώρας μας προς τη Γερμανία και των γερμανικών επανορθώσεων για τις κατοχικές καταστροφές στη χώρα μας, αφού η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα η οποία δεν έχει λάβει ως αποζημίωση ούτε ένα ευρώ. 


Η μέχρι τώρα παθητική, δυστυχώς, στάση όλων των ελληνικών κυβερνήσεων, στο μέγιστο αυτό Εθνικό θέμα, ήρθε η ώρα να γίνει ενεργητική. 


Είναι απόλυτη ανάγκη, από σήμερα, οι Υπουργοί Δικαιοσύνης, Εξωτερικών και Οικονομικών, τουλάχιστον, να παρακολουθήσουν αυτή την πολυσήμαντη για τα εθνικά μας συμφέροντα δίκη στη Χάγη. 


Η παρουσία τους δεν θα είναι τιμή μόνο, για τα θύματα του Ναζισμού, αλλά, επιτέλους θα καταδείξει στους Δικαστές της Χάγης και στην παγκόσμια κοινή γνώμη, την αποφαστικότητα της Ελληνικής Πολιτείας να στηρίξει δυναμικά τις διεκδικήσεις των συγγενών των Ελλήνων θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας για ηθική και υλική αποζημίωση. 


Αυτή η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, στις σημερινές συνθήκες, έχει τεράστια σημασία για το παρόν και το μέλλον της Πατρίδας μας.

Για το Εθνικό Συμβούλιο
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!

Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας
Το πιο πάνω το λάβαμε με e-mail από τον φίλο
του blog Χαράλαμπο

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Αφιέρωμα στον Μάριο Τόκα




Μάριος Τόκας
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μάριος Τόκας
MariosTokas.png
Γέννηση8 Ιουνίου 1954 Λεμεσός
Θάνατος27 Απριλίου 2008 (53 ετών)Αθήνα
ΕθνικότηταΚυπριακή
Είδος ΤέχνηςΜουσικοσυνθέτης
ΒραβεύσειςΜετάλλιο εξαίρετης προσφοράς στην πατρίδα 2001


Ο
 Μάριος Τόκας ήταν σύγχρονος Κύπριος μουσικοσυνθέτης που γεννήθηκε στη 

Λεμεσό τηςΚύπρου στις 8 Ιουνίου το 1954. Σπούδασε μουσική στο Εθνικό Ωδείο και ήταν

 απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τη μουσική 

από τα μαθητικά του χρόνια γράφοντας τραγούδια για τις παραστάσεις στο σχολείο και 

τις παρέες του. Η τουρκική εισβολή του 1974 τον βρίσκει φαντάρο: «Είναι μια περίοδος που

 μου άφησε τραυματικές εμπειρίες» λέει ο ίδιος σε μια συνέντευξή του «τα γεγονότα 

εκείνα και η γεμάτη πίκρα ζωή, είναι πηγές έμπνευσης για κάποια από τα έργα μου» συνεχίζει 

ο ίδιος. Βαθύτατα πολιτικοποιημένος, ο Μάριος Τόκας άρχισε να γυρίζει από πόλη σε πόλη

 κάνοντας συναυλίες για να εμψυχώσει τους συμπατριώτες του και να μαζέψει χρήματα για

 την ανακούφιση των προσφύγων.

Βιογραφία [Επεξεργασία]

Σημαντικά έργα του για την Κύπρο είναι: «Ψυχή τε και σώματι» Μελοποιημένα ποιήματα των απαγχωνισθέντων
αγωνιστών της ΕΟΚΑ, Ευαγόρα Παλληκαρίδη, Αντρέα Ζάκου και άλλων. «Φωνή πατρίδας» Τραγούδια σε ποίηση
 Κώστα Μόντη, Θεοδόση Πιερίδη και Νεσιέ Γιασίν. Τα τραγούδια «Ανασήκωσε την πλάτη Πενταδάχτυλε»
και «Η δική μου η πατρίδα» σημαδεύουν τη σύγχρονη κυπριακή ιστορία. «Αμμόχωστος Βασιλεύουσα» σε ποίηση Κυριάκου Χαραλαμπίδη.

Μετάβαση στην Αθήνα [Επεξεργασία]

Μετά από θητεία 38 μηνών, ο Μάριος Τόκας απολύεται από το στρατό και το Σεπτέμβριο του 1975 συνεχίζει τις
σπουδές του στο Εθνικό Ωδείο και τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Γράφει τραγούδια και
προσπαθεί στις δισκογραφικές εταιρίες να βγάλει τον πρώτο του δίσκο. Ώσπου το 1978, ο Μανώλης Μητσιάς
λέει τα πρώτα του λαϊκά τραγούδια. Ο δίσκος είχε τίτλο «Τα τραγούδια της παρέας». Σταθμός στη διαδρομή του
 υπήρξε η γνωριμία του με τον ποιητή της ρωμιοσύνης Γιάννη Ρίτσο, που του εμπιστεύθηκε ανέκδοτα ποιήματά
του με γενικό τίτλο «Πικραμένη μου γενιά», ένα δίσκο που κυκλοφόρησε το 1981. Ακολουθούν και άλλα μουσικά
έργα σε ποίηση Κώστα Βάρναλη, Κώστα Καρυωτάκη, Κώστα Μόντη, Θεοδόση Πιερίδη, Τεύκρου Ανθία, Κυριάκου
Χαραλαμπίδη, Μιχάλη Πασιαρδή και άλλων. Σημαντική είναι η παρουσία του και στη μουσική επένδυση πολλών
θεατρικών και κινηματογραφικών έργων όπως τα έργα «Δόνα Ροζίτα» και «Γέρμα» του Φρεδερίκο Γκαρσία Λόρκα
και στις «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη.
Το 1980, γράφει ένα παιδικό δίσκο: «Θέλω να πω ότι έχω ιδιαίτερη αδυναμία σε ό,τι αφορά στα παιδιά» λέει ο ίδιος.
 Η δουλειά αυτή σε στίχους Φώντα Λάδη τραγουδήθηκε από την Τάνια Τσανακλίδου. Χαρακτηριστικό δείγμα το
τραγούδι με τίτλο «Τα στρατιωτάκια». «Τα τραγούδια αυτά κουβαλάνε την πίκρα της Κύπρου. Τα στρατιωτάκια
δεν είναι ένα τραγούδι χαρούμενο», συνεχίζει ο Τόκας, «βγάζει όμως μηνύματα και αγγίζει ευαισθησίες».

Μεγάλες επιτυχίες [Επεξεργασία]

Από τα τέλη της δεκαετίας του ’80 και μετά, οι επιτυχίες διαδέχονται η μία την άλλη και η μουσική του απλώνεται
γρήγορα και ταξιδεύει παντού, όπου υπάρχουν Έλληνες. Τραγούδια όπως «Αννούλα του χιονιά», «ο Αλήτης»,
«Σ’ αγαπώ σαν το γέλιο του Μάη», «Η νύχτα μυρίζει γιασεμί», «Σαν τρελό φορτηγό», «Εξαρτάται», «Το σημάδι»,
 «Σ’ αναζητώ στη Σαλονίκη», «Τα λαδάδικα», «Θάλασσες», «Δίδυμα Φεγγάρια», «Μια στάση Εδώ»,
«Ψηλά τα χέρια», «Βίος Ανθόσπαρτος», «Επιστροφές-καταστροφές», «Φαντάσου», «Μια βροχή»,
«Της μοναξιάς οι σκλάβοι» φέρνουν την απόλυτη καθιέρωση στο μουσικό στερέωμα.

«Θεογεννήτωρ Μαρία» [Επεξεργασία]

Η κορυφαία στιγμή στην καριέρα του είναι το 1996, όταν ο Τόκας πηγαίνει στο Άγιον Όρος και εκεί ,
συγκλονισμένος από τα χειρόγραφα που βρήκε και μελέτησε, έγραψε το συμφωνικό έργο «Θεογεννήτωρ Μαρία», το οποίο
παρουσιάστηκε μεταξύ άλλων και στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Στεφάνου της Βιέννης (2002), στο
πλαίσιο της ένταξης της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στον ιστορικό αυτό ναό, για πρώτη φορά ακούστηκε ελληνική
μουσική.Ο Τόκας θεωρεί εκείνη την ημέρα ως την κορυφαία στιγμή στην καριέρα του. Για το κορυφαίο αυτό έργο,
ο κορυφαίος Έλληνας μουσικός, Μίκης Θεοδωράκης, έγραψε «ο Μάριος Τόκας, πάντα στηριγμένος στις
 ρίζες της ελληνικής μας παράδοσης, δημιούργησε και δημιουργεί έργα γνήσια ελληνικά. Οι μελωδίες του 
έχουν κάτι από τον ουρανό, τη θάλασσα, τον ίδιο τον βράχο του Άθω».

«Μετάλλιο εξαίρετης προσφοράς στην πατρίδα» [Επεξεργασία]

Ο Μάριος Τόκας βραβεύτηκε από τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Γλαύκο Κληρίδη (2001) με
το «μετάλλιο εξαίρετης προσφοράς στην πατρίδα» που αποτελεί την ύψιστη τιμή της κυπριακής πολιτείας.
Μεταξύ άλλων διακρίσεων, πήρε και το βραβείο «Γιάννος Κρανιδιώτης» (2002).

Τα έργα, η οικογένεια και ο αναπάντεχος χαμός του [Επεξεργασία]

Σημαντικά έργα του Μάριου Τόκα υπάρχουν ανέκδοτα σε παρτιτούρες και ηχογραφήματα τα οποία είναι πλέον
στα χέρια της οικογένειάς του. Ο Μάριος Τόκας ήταν παντρεμένος με την Αμαλία Πετσοπούλου με την 
οποία απέκτησαν τρία παιδιά, τη Χαρά, το Κωστή και τον Άγγελο.
Ο Μάριος Τόκας πέθανε την Κυριακή του Πάσχα, στις 27 Απριλίου του 2008, έπειτα από πολύμηνη μάχη με
τον καρκίνο. Η κηδεία του έγινε δημοσία δαπάνη της Κυπριακής Δημοκρατίας την Τετάρτη του Πάσχα, από
τον ιερό ναό Αγίων Θεοδώρων του Α’ Νεκροταφείου Αθηνών παρουσία χιλιάδων κόσμου.

Ήλιος Κόκκινος (Ιούνιος 2012) (άλμπουμ αφιέρωμα) [Επεξεργασία]

HliosKokkinos1.png
Τέσσερα χρόνια μετά τον πρόωρο θάνατο του συνθέτη Μάριου Τόκα, μια επιλογή ανέκδοτων τραγουδιών του
σε συνδυασμό με κάποια παλαιότερα, που συμπληρώνουν στο ίδιο μουσικό κλίμα μια συλλεκτική συλλογή,
κυκλοφορεί από την MINOS-EMI.
O επί έτη παραγωγός του και προσωπικός φίλος Ηλίας Μπενέτος, πάνω από δύο χρόνια αγκάλιασε το
πλούσιο αρχείο του συνθέτη με συγκίνηση, γνώση και σεβασμό. Αρωγος στην έκδοση αυτή, η σύντροφος της ζωής
 του Αμαλία Τόκα, στην οποία και εμπιστεύθηκε το αρχείο ο συνθέτης.
Τα 12 αυτά τραγούδια ηχογραφήθηκαν από τον Σεπτέμβριο του 2011 έως τον Μάρτιο του 2012 και τα 
τραγούδησαν κατ' επιθυμία του ιδίου, οι βασικοί σπουδαίοι ερμηνευτές
 Δημήτρης ΜητροπάνοςΓιάννης Πάριος και 
Πασχάλης Τερζής, που του χάρισαν μεγάλες διαχρονικές επιτυχίες στην διάρκεια της καριέρας του και ο
 νεώτερος Γιάννης Κότσιρας, με τον οποίο ο Μάριος Τόκας σχεδίαζε να συνεργαστεί.
Την ενορχήστρωση των τραγουδιών έχει κάνει ο Αντώνης Γούναρης.
Επίσημη σελίδα: http://www.facebook.com/IliosKokkinos

HΛΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ - Δημήτρης Μητροπάνος, Γιάννης Πάριος, 
Πασχάλης Τερζής,  Γιάννης Κότσιρας.








1978 τα τραγούδια της παρέας Μανώλης Μητσιάς




1978 - ΑΡΕΣ,ΜΑΡΕΣ,ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ(Παιδικός Δίσκος)
 - Τσανακλίδου Τάνια



1981 - ΠΙΚΡΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΓΕΝΙΑ - Χαλκιάς Λάκης



1982 - ΤΑ ΒΟΡΙΑΔΑΚΙΑ - Νίκος Νομικός, 
Θέμης Αδαμαντίδης, Γιάννα Νομικού







1984 - ΜΙΚΡΑ ΕΡΩΤΙΚΑ - Αντώνης Καλογιάννης





1986 - ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ (ορχηστρικά)

1987 - ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - Γιάννης Πάριος,
 Χάρις Αλεξίου, Διονύσης Θεοδόσης,




1987 - TΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
 (ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ) - Κωνσταντίνα




1989 - ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΟ ΦΟΡΤΗΓΟ - Γιάννης Πάριος





1991 - ΣΤΑΖΕΙΣ ΕΡΩΤΑ- Τόλης Βοσκόπουλος




1992 - Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΞΙΑ - Δημήτρης Μητροπάνος






1993 - ΠΑΝΤΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ - Γιάννης Πάριος

1993 - ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ - Αλέκα Κανελλίδου 
(Μουσική: Μάριος Τόκας και Λαυρέντης Μαχαιρίτσας)


1994 - ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ - (ορχηστρικά και
 συμμετοχή του Γιάννη Πάριου)


1994 - ΠΑΡΕΑ Μ' ΕΝΑΝ ΗΛΙΟ - Δημήτρης Μητροπάνος








1995 - ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΕ 
ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΦΟΡΜΗ - Κατερίνα Κούκα




1997 - ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΒΑΡΥ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ - Στέλιος Διονυσίου



1998 - ΒΙΟΣ ΑΝΘΟΣΠΑΡΤΟΣ - Μανώλης Μητσιάς





1998 - ΦΩΝΗ ΠΑΤΡΙΔΟΣ - Γιώργος Νταλάρας

2001 - ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ - Πασχάλης Τερζής


2006 - ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ - Θέμης Αδαμαντίδης










Δισκογραφία 


Εξωτερικές συνδέσεις [Επεξεργασία]