Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Τούρκος βουλευτής: Εμείς προμηθεύουμε με χημικά τους αντάρτες στη Συρία



Επιμέλεια : Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗΣ

Άλλη μια επιβεβαίωση ότι από την Τουρκία ή μέσω Τουρκίας γίνεται ο εφοδιασμός των ανταρτών της Συρίας και των μισθοφόρων που πολεμούν   μαζί τους: Όπως αναφέρεται στον τουρκικό τύπο, ο βουλευτής Ικονίου της αξιωματικής αντιπολίτευσης ( κόμμα CHP), κ.  Ατίλλα Καρτ, είπε ότι εξασφαλίζονται πολεμοφόδια στους αντιπολιτευόμενους στη Συρία, μέσω του αεροδρομίου Εσένμπογα της Άγκυρας και ότι αυτό είναι ισόβαθμο με την προδοσία.  Ο κ. Καρτ τόνισε ότι είναι ολοφάνερο ότι τα αεροσκάφη που προσγειώνονται στο αεροδρόμιο της Άγκυρας, δε μεταφέρουν επιβάτες και ανθρωπιστική βοήθεια. 
Τα πάντα δείχνουν ότι μεταφέρουν πολεμοφόδια. Ακόμα είπε ότι επέμβαση της Τουρκίας στη Συρία θα είναι κάτι το απαράδεκτο.Ο κ. Καρτ τόνισε ότι για την περίπτωση ανάμειξης της Τουρκίας και παρέμβασης στη Συρία, θα πρέπει οπωσδήποτε να ζητηθεί η έκδοση νέου κυβερνητικού εγγράφου.
Πέραν των πολεμοφοδίων έχει υπάρξει καταγγελία ότι ομάδες ανταρτών εκπαιδεύτηκαν σε (μυστική ) βάση στην Τουρκία από δυτικές μυστικές υπηρεσίες και ότι από εκεί γίνεται υποστήριξη εφοδιαστική των δυνάμεών τους. 

Και τα χημικά μέσω Τουρκίας!

Να θυμίσουμε ότι και από τον διεθνή τύπο εδώ και μήνες έχουν υπάρξει αποκαλύψεις ότι η βασική ροή στρατιωτικού εξοπλισμού των ανταρτών γίνονται από την Τουρκία, ενώ πρόσφατα διατυπώθηκε η κατηγορία από την πλευρά της Δαμασκού ότι και τα χημικά τα προωθεί στην αντιπολίτευση η Τουρκία και η Σαουδική Αραβία.Ο Υπουργός Εξωτερικών της Συρίας   κ. Ελ Μουαλίμ,υποστήριξε ότι στην Τουρκία παρήχθησαν τα χημικά όπλα και στη συνέχεια εστάλησαν στη Συρία. Ο κ. Ελ Μουαλίμ υπενθύμισε μάλιστα ότι είχε αναφερθεί νωρίτερα ότι ορισμένοι τρομοκράτες συνελήφθησαν με χημικά όπλα στην Τουρκία , αλλά το θέμα στη συνέχεια καλύφθηκε.

Επίσης ο  υφυπουργός Εξωτερικών κ. Φαϊσάλ Μοκτάντ κάλεσε προχθές το αμερικανικό Κογκρέσο να επιδείξει "σωφροσύνη" και να μην επιτρέψει επιθέσεις στη Συρία."Οι (αμερικανικοί) ισχυρισμοί για χρήση χημικών όπλων από τη Συρία δεν έχουν καμία βάση. Χημικά όπλα έχουν χρησιμοποιηθεί από την Αλ Κάιντα και από αυτούς που είναι πουλημένοι σ΄αυτήν και χάρη σε όσα προσφέρουν η Τουρκία, η Σαουδική Αραβία και άλλες χώρες στους τρομοκράτες αυτούς. Το αμερικανικό Κογκρέσο πρέπει να επιδείξει σωφροσύνη", τόνισε ο σύρος αξιωματούχος.


πηγή:http://elladasimera.blogspot.gr/2013/09/blog-post_2.html?utm_s

ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Καλό Μήνα, Ένας πράσινος μήνας



Πράσινο, πολύ πράσινο, τα φύλλα σαν ομπρέλες ένα ολόκληρο μπόι,
 οι καρποί γιγαντιαίοι, η παραγωγή υπερβαίνει την κατανάλωση, 
τουλάχιστον εποχιακά.
Το χώμα ευλογημένο, εύφορο, έδωσε εκ μέρους του τον καλλίτερο 
εαυτόν του για νε με παρηγορήσει μια και δεν πήγα στα πάτρια εδάφη.
 Λες και γνοιαζόταν να μου κάνει τη ζωή πιο εύκολη. Να μην μου 
λείψει το φρέσκο το οργανικό. 

Εκτός από τις ντομάτες και αγγούρια έχουμε και κολοκυθάκια που
 όμως τα άφησα επίτηδες να μεγαλώσουν, για να τα φάμε σε  barbeque
 λες και είναι φυτική μπριζόλα. 

Τα κόβω φέτες τους βάζω αλάτι και πιπέρι «προαιρετικό είναι 
και λιγάκι ψιλοκομμένο σκόρδο» τα πασαλείφω μ’ ελαιόλαδο  και 
τα βάζω στη σχάρα μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.


Καλωσορίσαμε λοιπόν τον καινούργιο μήνα Σεπτέμβρη, με μια 
συγκέντρωση φίλων όπου μια και είναι τριήμερη αργία 
2 Σεπτεμβρίου “Labor day” όλοι είχαμε αρκετόν καιρό στην διάθεσή μας.
 Οι μεζέδες άφθονοι τα ποτά δροσιστικά, έρεε η κουμπαλίβρε 
και η μπύρα.   Εντυπωσίασαν   τα ψητά κολοκυθάκια τρυφερά, 
όπως και ήταν, πραγματικά νόστιμες οργανικές φυτικές μπριζόλες.   
Επιτέλους έκανα και κάτι πρωτότυπο δικό μου!!!
Σας ευχόμαστε λοιπόν σε όλους τους φίλους-ες επισκέπτες καλόν μήνα.

Γαβριήλ Παναγιωσούλης


Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
...Καλό μήνα μας εύχετε ο φίλος μας
Γαβριήλ με την παρέα του από την
Νέα Υόρκη...
Πραγματικά Γαβριήλ όλα τα κηπευτικά
σου είναι θαυμάσια και περιποιημένα
με ψυχή, και τεράστια σαν την…Αμερική!!!
Μα περισσότερο θαυμάσια...η παρέα σου και 
φυσικά…φρεσκοξυρισμένος για να υποδεχτείς τους 
καλούς φίλους σου και φυσικά παρατηρώ πάντα
νέος και ωραίος.
Χαιρόμαστε που μας γνώρισες την παρέα σου
καλό μήνα να έχουμε...
Η ...συνταγή σου ενδιαφέρον θα την
κάνουμε πράξη...

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Καταιγιστικός ο Ολυμπιακός, 5-0 τον Λεβαδειακό


Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου 2013, 21:15

Χωρίς να δυσκολευτεί ο Ολυμπιακός επικράτησε 5-0 του Λεβαδειακού στη Βοιωτία και έφτασε τους 9 βαθμούς στο πρωτάθλημα της Super League, μετά από τις τρεις πρώτες αγωνιστικές. Το 1-0 πέτυχε στο 16’ ο Σαβιόλα με πέναλτι, στο 70’, στο 89’ και στο 90’ ο Μήτρογλου πέτυχα χατ-τρικ, ενώ ενδιάμεσα σκόραρε και ο Βάις. Οι «ερυθρόλευκοι» είχαν και δύο δοκάρια με τον Κάμπελ στο 5’ και το 55’.

Πατήστε εδώ και δείτε τα γκολ του αγώνα

Ο Ολυμπιακός κυριάρχησε από την αρχή και μόλις στο 5ο λεπτό, ο Κάμπελ από το ύψος του πέναλτι «τράνταξε» το οριζόντιο δοκάρι του Πρζιρόβσκι. Στο 16΄ ο Σαβιόλα ανατράπηκε μέσα στην περιοχή από τον Λαμπρόπουλο, ο διαιτητής Τοπούζης καταλόγισε πέναλτι και ο Αργεντινός το αξιοποίησε ανοίγοντας το σκορ. Στη συνέχεια και ως το τέλος του ημιχρόνου ο ρυθμός του αγώνα έπεσε.

Μεγάλη ευκαιρία έχασαν οι «ερυθρόλευκοι» στο 55΄, με τον Κάμπελ ξανά να σουτάρει από πλεονεκτική θέση, αλλά τη μπάλα να βρίσκει πάλι στο οριζόντιο δοκάρι και να φεύγει άουτ.

Ο Μίτσελ πέρασε στον αγώνα τον Μήτρογλου, αναζητώντας το δεύτερο γκολ που θα «κλείδωνε» τη νίκη, και ο διεθνής φορ τον δικαίωσε, καθώς στο 70΄ μετά από εκτέλεση φάουλ του Φουστέρ, πέτυχε με κεφαλιά το 2-0 και διευκόλυνε το έργο του Ολυμπιακού. Δύο λεπτά αργότερα, μάλιστα, ο Μήτρογλου προσπάθησε να σκοράρει ξανά με κεφαλιά, ο Πρζιρόβσκι απέκρουσε και στη συνέχεια το γυριστό σουτ του Σαβιόλα πέρασε άουτ.

Στα τελευταία λεπτά ο Λεβαδειακός... κατέρρευσε και οι πρωταθλητές πέτυχαν ακόμη τρία γκολ: στο 85΄ με σουτ του Βάις μέσα από την περιοχή, στο 89΄ με πλασέ του Μήτρογλου μετά από εξαιρετικό συνδυασμό με τον Φουστέρ και στο 90΄ με τον ίδιο παίκτη, πάλι από ασίστ του Ισπανού.

Λεβαδειακός – Ολυμπιακός 0-5 (Nova 1)

Γκολ:
16' πεν. Σαβιόλα, 69' Μήτρογλου, 85' Βάις, 89'-90' Μήτρογλου
5' δοκάρι Κάμπελ
55' δοκάρι Κάμπελ

Κίτρινες κάρτες: Λαμπρόπουλος, Νικολακάκης, Μουλόπουλος, Κονέ, Γιάντσης - Σάμαρης

Κόκκινες κάρτες:
-

Λεβαδειακός (Τάκης Λεμονής):
Πρζιρόβσκι, Μουλόπουλος, Νικολακάκης, Γεωργίου, Μαρτίνεθ, Μαχαίρας, Λαμπρόπουλος (53' Πετράτσι), Μάρτινς, Ορτέγκα (46' Γιάντσης), Βασιλείου (77' Μπούστο), Κονέ.

Ολυμπιακός (Μίτσελ):
Ρομπέρο, Σαλίνο, Μπονγκ, Μανωλάς, Σιόβας, Μανιάτης, Σάμαρης, Κάμπελ (58' Βάις), Φουστέρ, Ολαϊτάν (65' Μήτρογλου), Σαβιόλα (73' Ιμπαγάσα).



Κλείνουν τα ανοιχτά μέτωπα στον Ολυμπιακό

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2013, 08:45
Μέχρι τις… καθυστερήσεις της μετεγγραφικής περιόδου φαίνεται πως θα παραμείνει αμείωτο το ενδιαφέρον στον Ολυμπιακό. Κι αν οι πιθανότητες πλέον να γίνει κι άλλη μετεγγραφή, πέραν αυτής του Μάρκο Σκέποβιτς που θα είναι η 18η, είναι μάλλον μηδαμινές, το ενδεχόμενο αποχωρήσεων είναι μεγάλο.

Η επερχόμενη προσθήκη του Σέρβου επιθετικού σε συνδυασμό με την παρουσία και την αποτελεσματικότητα των Σαβιόλα και Μήτρογλου ωθεί στην έξοδο τον Ράφικ Τζεμπούρ. Ο Αλγερινός φορ είχε δείξει τη διάθεση να επιστρέψει στην ομάδα, από τη στιγμή που δεν βρήκε πρόταση που να καλύπτει τον ίδιο και ταυτόχρονα τον Ολυμπιακό. Πλέον, όμως, δεν υπάρχει «χώρος» για εκείνον στην ομάδα και δεν είναι διόλου απίθανο να αποχωρήσει στο φινάλε των μετεγγραφών. Αν δεν συμβεί αυτό, δεν αποκλείεται να κινηθούν και νομικές διαδικασίες από την ΠΑΕ εναντίον του, αφού απουσίαζε για μεγάλο διάστημα από τις υποχρεώσεις του χωρίς άδεια.

Οι υποθέσεις Φετφατζίδη και Χολέμπας
Σήμερα θα ξεκαθαρίσει το μέλλον των Γιάννη Φετφατζίδη και Χοσέ Χολέμπας. Αμφότεροι έμειναν χθες εκτός αποστολής του Ολυμπιακού για το ματς με τον Λεβαδειακό, κάτι που μπορεί να σημαίνει πολλά. Για τον πρώτο, η Τζένοα αναμένεται σήμερα να επανέλθει με βελτιωμένη πρόταση ύψους γύρω στα 4 εκατ. ευρώ για το 75% των δικαιωμάτων του, σύμφωνα με τη φημολογία των τελευταίων ημερών.

Για τον δεύτερο, η Μπεσίκτας λέγεται πως θα επιχειρήσει να τον αποκτήσει δανεικό από τον Ολυμπιακό. Οι Τούρκοι ήλπιζαν να πάρουν τον Άλεξ Μπούτνερ από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη μορφή δανεισμού, αλλά η υπόθεση δεν προχώρησε και στράφηκαν εκ νέου στον ομογενή άσο των «ερυθρολεύκων». Οι Πειραιώτες δύσκολα θα συναινέσουν σε παραχώρηση του παίκτη με τη μορφή δανεισμού, αλλά από την άλλη η Μπεσίκτας μετά την αποβολή της από την Ευρώπη για στημένους αγώνες δεν θέλει να διαθέσει ένα ποσό κοντά στα 2 εκατ. ευρώ που φέρεται να αξιώνει ο Ολυμπιακός.

Επιμέλεια: Ανδρέας Αθανασούλης 


Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Kίσινγκερ - Αν είστε ένας απλός άνθρωπος μετακομίστε στην επαρχία για να σωθείτε.






Να έχετε και όπλα μαζί σας!



Τη δική του ερμηνεία στα γεγονότα που έρχονται έδωσε ο Χένρι Κίσινγκερ μιλώντας στην “The Daily Squib”.
Σε συνέντευξή του τόνισε:

«Οι ΗΠΑ χτυπούν εμμέσως τη Κίνα και τη Ρωσία ενώ το τελευταίο χτύπημα θα είναι απέναντι στο Ιράν που είναι και ο βασικός εχθρός του Ισραήλ. Δώσαμε (οι ΗΠΑ) το δικαίωμα στην Κίνα και τη Ρωσία να αυξήσουν τη στρατιωτική τους δύναμη. Ο επικείμενος πόλεμος θα είναι σκληρός και ο νικητής μόλις ένας, εμείς. Η Ε.Ε γνωρίζει καλά τι έρχεται και βιάζεται να δημιουργήσει ένα σχηματισμό τύπου υπερ-κράτους που θα τις δώσει ευκαιρίες αλλά κυρίως θα εγγυηθεί την επιβίωσή της.



Αν είστε ένας απλός άνθρωπος το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να προετοιμαστείτε για πόλεμο και να μετακομίσετε στην επαρχία ζώντας σε φάρμα. Καλό θα ήταν να έχετε μαζί σας και όπλα για να αντιμετωπίσετε τις ορδές των πεινασμένων. Αν ανήκετε στην ελίτ τότε θα υπάρχουν για εσάς ειδικά καταφύγια, ωστόσο και σε αυτά θα υπάρχει κίνδυνος.

Το σχέδιο είναι να καταληφθούν πάνω από επτά χώρες της Μέσης Ανατολής για τους πόρους τους. Είναι βέβαιο ότι η Κίνα και η Ρωσία δεν θα το επιτρέψουν και κάποια στιγμή θα παρέμβουν. Αν όλα πάνε όπως τα θέλουμε η μισή Μέση Ανατολή θα γίνει Ισραηλινή.

Από τις στάχτες του πολέμου θα οικοδομηθεί μια νέα κοινωνία, μία υπερδύναμη και μία παγκόσμια κυβέρνηση. Οι ΗΠΑ έχουν όλα όσα χρειάζονται ώστε να είναι αυτή η μοναδική υπερδύναμη».
http://www.dailysquib.co.uk/index.php?news=3089
hellas-now
http://www.kourdistoportocali.com/articles/23434.htm

πηγή:http://www.triklopodia.gr/2013/08/k_31.html

Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

Αυτός ο...τύπος μου θυμίζει τον έξω από εδώ..
Λέγε με (Μητσοτάκη) ίσως και κάτι παρά πάνω
αυτός έθαψε οριστικά και παρέδωσε την Κύπρο
στους….γείτονές μας....
Αυτός είναι ποιο φοβερός και 
από τους….πυραύλους Tomahawk
τα λόγια του τρομοκρατούν την ανθρωπότητα..
Ας ελπίσουμε να είναι ψεύτης και τα λόγια του 
λόγια...γεροντικής ανίας!!!
Αλλιώς αλλοίμονο μας....

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

εικόνες από..Θεσσαλονίκη....

1-9-2013    οδός Γρηγορίου Λαμπράκη Τούμπα Θεσσαλονίκη
Αγαπημένε φίλε Βάκη μας, καλορίζικος και
καλή δουλειά.....


1-9-2013  Μαρία και εσύ καλή δουλειά και  καλό χειμώνα!!!
.....να προσέχεις τον Βάκη μας........τα
δίνει όλα στη δουλειά.......μη τον κουράζεις....γιατί
δουλειά θέλουμε!!!!

1-9-2013  ο...επισκέπτης μας που ακούει στο  όνομα....Φάτσας!!! 

γάβ...γάβ...ένα λεπτό να πάρω ..πόζα για τη φώτο!!!

....φιλαράκια μου είμαι ο φάτσας....και μετά από πολύ σκέψη δέχθηκα να βγω φωτογραφία
γιατί είμαι....10 χρόνων   είμαι...ελεύθερος αλλά ούτε..παιδιά έχω!!!!
...Να μήπως λέω έστω και στα..γεράματα με δει  καμία νεαρή  και.......

.....Είμαι πολύ υπάκουος και πολύ..χαδιάρης!!!
τώρα γιατί βγάζω τη γλώσσα μου....όχι δεν σας κοροϊδεύω...
ζεσταίνομαι

5-8-2013 ...και μία..."μπέμπα" BMW σύγχρονη
με καλάθι συνοδηγού......της κατοχής και τρακαρισμένο   στην
Αψίδα του Γαλέριου-Εγνατία Θεσσαλονίκη






Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..

Η δεύτερη ημέρα του Σεπτεμβρίου και του φθινοπώρου
από τη βροχερή  Θεσσαλονίκη και το ..γνωστό σε
όλους μας.....μποτιλιάρισμα











Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι στην Ελλάδα και
σ'ολόκληρο τον κόσμο που μας
παρακολουθείτε ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΟΚΑΡΟΥΝ: Οι προφητείες για την Συρία και τον Μεγάλο Πόλεμο!



Μετά από όσα ακούγονται και γράφονται για την Συρία είναι καιρός να δούμε τι γράφουν οι προφήτες στην Αγία Γραφή για το υπάρχον θέμα.

Ολες οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν για ένα κτύπημα 2-3 ημερών,αλλά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πρώτος ο κύριος Ημών Ιησούς Χριστός αναφέρεται στα σημερινά γεγγονότα. Στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο στο Κεφ. 24 αναφέρει: «ΚΑΙ ἐξελθὼν ὁ ᾿Ιησοῦς ἐπορεύετο ἀπὸ τοῦ ἱεροῦ· καὶ προσῆλθον οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ἐπιδεῖξαι αὐτῷ τὰς οἰκοδομὰς τοῦ ἱεροῦ. 2 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· οὐ βλέπετε ταῦτα πάντα; ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐ μὴ ἀφεθῇ ὧδε λίθος ἐπὶ λίθον, ὃς οὐ καταλυθήσεται. 3 καθημένου δὲ αὐτοῦ ἐπὶ τοῦ ὄρους τῶν ἐλαιῶν προσῆλθον αὐτῷ οἱ μαθηταὶ κατ᾿ ἰδίαν λέγοντες· εἰπὲ ἡμῖν πότε ταῦτα ἔσται, καὶ τί τὸ σημεῖον τῆς σῆς παρουσίας καὶ τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος; 4 καὶ ἀποκριθεὶς ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· βλέπετε μή τις ὑμᾶς πλανήσῃ. 5 πολλοὶ γὰρ ἐλεύσονται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου λέγοντες, ἐγώ εἰμι ὁ Χριστός, καὶ πολλοὺς πλανήσουσι. 6 μελλήσετε δὲ ἀκούειν πολέμους καὶ ἀκοὰς πολέμων· ὁρᾶτε μὴ θροεῖσθε· δεῖ γὰρ πάντα γενέσθαι, ἀλλ᾿ οὔπω ἐστὶ τὸ τέλος. 7 ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους· 8 πάντα δὲ ταῦτα ἀρχὴ ὠδίνων.».

Eδώ ξεκάθαρα σε ερώτηση των μαθητών του, αναφέρεται στην καταστροφή του 2ου Ναού του Σολομώντος και ότι πολλοί αντίχριστοι θα έρθουν στο όνομά του και πολλούς θα πλανήσουν,θα ακούμε φήμες για πολέμους αλλά όλα αυτά πρέπει να γίνουν αλλά δεν θα είναι το τέλος.[Αυτό σε απάντηση όσων περιμένουν τον τελικό αντίχριστο και το τέλος του κόσμου,τα οποία είναι Καθολικές και Προτεσταντικές θεωρίες. Αναφέρεται στους 3 Παγκοσμίους πολέμους και ειδικά στον τρίτο που θα ξεσηκωθεί έθνος εναντίον έθνους και βασιλεία εναντίον βασιλείας και θα γίνουν πείνα, αρρώστιες και σεισμοί κατά τόπους πράγματα που τα βλέπουμε συνέχεια.Αυτός ο Τρίτος παγκόσμιος πόλεμος θα είναι η αρχή των πόνων.

Ας δούμε όμως τι είπαν οι προφήτες ειδικά για την Δαμασκό. Ο προφήτης Ιερεμίας αναφέρει:

"ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΙΕΡΕΜΙΑ. Τῇ Δαμασκῷ.

(Μασ. ΜΘ´, 23–27 ). Κατῃσχύνθη ᾿Ημὰθ καὶ ᾿Αρφάδ, ὅτι ἤκουσαν ἀκοὴν πονηράν· ἐξέστησαν, ἐθυμώθησαν, ἀναπαύσασθαι οὐ μὴ δύνωνται. 13 ἐξελύθη Δαμασκός, ἀπεστράφη εἰς φυγήν, τρόμος ἐπελάβετο αὐτῆς. 14 πῶς οὐχὶ ἐγκατέλιπε πόλιν ἐμήν; κώμην ἠγάπησαν· 15 διὰ τοῦτο πεσοῦνται νεανίσκοι ἐν πλατείαις σου, καὶ πάντες οἱ ἄνδρες οἱ πολεμισταί σου πεσοῦνται, φησὶ Κύριος· 16 καὶ καύσω πῦρ ἐν τείχει Δαμασκοῦ, καὶ καταφάγεται ἄμφοδα υἱοῦ ῎Αδερ.H πρoφητεία ενάντια στη Δαμασκό

23 ΓIA TH ΔAMAΣKO. Kαταντρoπιάστηκε η Aιμάθ και η Aρφάδ επειδή, άκoυσαν κακή αγγελία η καρδιά τoυς διαλύθηκε στη θάλασσα υπάρχει ταραχή δεν μπoρεί να ησυχάσει.

24 H Δαμασκός παρέλυσε, στράφηκε σε φυγή, και την κατέλαβε τρόμoς αγωνία και πόνoι την κυρίευσαν, σαν εκείνη πoυ γεννάει.

25 Πώς δεν εναπέμεινε η ένδoξη πόλη, η πόλη τής ευφρoσύνης μoυ!

26 Γι' αυτό, oι νέoι της θα πέσoυν στις πλατείες της, και όλoι oι πoλεμιστές άνδρες θα απoλεστoύν κατά την ημέρα εκείνη, λέει o Kύριoς των δυνάμεων.

27 Kαι θα ανάψω φωτιά στα τείχη τής Δαμασκoύ, και θα καταφάει τα παλάτια τoύ Bεν-αδάδ.Δαμασκός=Πρωτεύουσα της Συρίας, Αρφάδ=πόλη της Συρίας. Αιμάθ=Διάσημη πόλη της Συρίας στον ποταμό Ορόντο.Βεν-Αδάδ=παλιός βασιλιάς της Δαμασκού".

ΗΣΑΙΑΣ - 17o Κεφάλαιο

1. Η ΚΑΤΑ ΔΑΜΑΣΚΟΥ ΟΡΑΣΙΣ ΙΔΟΥ Η ΔΑΜΑΣΚΟΣ ΠΕΠΑΥΜΕΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΗΝΑΙ ΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΙΣΘΑΙ ΣΩΡΟΣ ΕΡΕΙΠΙΩΝ

2. ΑΙ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΟΗΡ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΦΘΗΣΑΝ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΙΣΘΑΙ ΔΙΑ ΤΑ ΠΟΙΜΝΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΑΝΑΠΑΥΕΣΘΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΕΙΣΘΑΙ Ο ΦΟΒΙΖΩΝ

3. ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΦΡΑΙΜ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΑΜΑΣΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ ΘΕΛΕΙ ΓΕΙΝΕΙ ΩΣ Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ

4. ΚΑΙ ΕΝ ΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙΝΗ Η ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ ΘΕΛΕΙ ΣΜΙΚΡΥΝΘΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΛΕΙ ΙΣΧΝΩΘΗ

5. ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΙΣΘΑΙ ΩΣ ΟΤΑΝ Ο ΘΕΡΙΣΤΗΣ ΣΥΝΑΓΗ ΤΟΝ ΣΙΤΟΝ ΚΑΙ ΘΕΡΙΖΗ ΤΑ ΑΣΤΑΧΥΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΙΟΝΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΙΣΘΑΙ ΩΣ Ο ΣΥΝΑΓΩΝ ΑΣΤΑΧΥΑ ΕΝ ΤΗ ΚΟΙΛΑΔΙ ΡΑΦΑΕΙΜ

6. ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΟΜΩΣ ΜΕΙΝΕΙ ΕΝ ΑΥΤΗ ΡΩΓΕΣ ΩΣ ΕΝ ΤΩ ΤΙΝΑΓΜΩ ΤΗΣ ΕΛΑΙΑΣ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΕΛΑΙΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΟΡΥΦΗΣ ΤΩΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΠΕΝΤΕ ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΑΚΡΟΤΕΡΩΝ ΑΥΤΗΣ ΚΑΡΠΟΦΟΡΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ

7. ΕΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΗΜΕΡΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΝΑΒΛΕΨΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗΝ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΦΘΑΛΜΟΙ ΑΥΤΟΥ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΝΑΤΕΝΙΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ

8. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΝΑΒΛΕΨΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΩΜΟΥΣ ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΤΩΝ ΧΕΙΡΩΝ ΑΥΤΟΥ ΟΥΔΕ ΘΕΛΕΙ ΣΕΒΑΣΘΗ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΚΑΜΟΝ ΟΙ ΔΑΚΤΥΛΟΙ ΑΥΤΟΥ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΛΣΗ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΙΔΩΛΑ

9.ΕΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΗΜΕΡΑ ΑΙ ΟΧΥΡΑΙ ΠΟΛΕΙΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΙΣΘΑΙ ΩΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΟΤΑΤΟΝ ΚΛΩΝΑΡΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΑΦΗΚΑΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΙΣΘΑΙ ΕΡΗΜΩΣΙΣ

10. ΕΠΕΙΔΗ ΕΛΗΣΜΟΝΗΣΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΕΘΥΜΗΘΗΣ ΤΟΝ ΒΡΑΧΟΝ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΣΟΥ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΦΥΤΕΥΣΕΙ ΕΥΑΡΕΣΤΑ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΜΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΥΤΕΥΣΙΝ ΜΕ ΞΕΝΑ ΒΛΑΣΤΗΜΑΤΑ

11.ΤΗΝ ΗΜΕΡΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΜΕΙ ΤΟ ΦΥΤΟΝ ΣΟΥ ΝΑ ΑΥΞΗΘΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΜΕΙ ΤΟΝ ΣΠΟΡΟΝ ΣΟΥ ΝΑ ΑΝΘΗΣΗ ΠΛΗΝ ΤΟ ΘΕΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΡΠΑΧΘΗ ΕΝ ΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΗΛΠΙΣΜΕΝΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ

12. ΟΥΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΛΛΩΝ ΛΑΩΝ ΟΙΤΙΝΕΣ ΚΑΜΝΟΥΣΙ ΤΑΡΑΧΗΝ ΩΣ ΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗΝ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟΝ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΟΡΥΒΟΥΣΙΝ ΩΣ ΘΟΡΥΒΟΝ ΥΔΑΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ

13. ΤΑ ΕΘΝΗ ΘΕΛΟΥΣΙ ΘΟΡΥΒΗΣΕΙ ΩΣ ΘΟΡΥΒΟΝ ΥΔΑΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΛΕΓΞΕΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙ ΦΥΓΕΙ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΕΚΔΙΩΧΘΗ ΩΣ ΤΟ ΑΧΥΡΟΝ ΤΩΝ ΒΟΥΝΩΝ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΚΟΝΙΟΡΤΟΣ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΥ

14 ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΣΠΕΡΑΣ ΙΔΟΥ ΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΙΣ ΤΩΝ ΛΕΗΛΑΤΟΥΝΤΩΝ ΗΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΛΗΡΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΡΠΑΖΟΝΤΩΝ ΗΜΑΣ>>Aυτό το οποίο θα παίξουν τώρα είναι ο αφανισμόας της Δαμασκού,αλλά αυτό δεν ξέρουμε αν θα γίνει τώρα ή με την κάθοδο των Ρώσων ή από τους Ισραηλινούς. Ο προφήτης Αμώς συνδέει αυτό τον πόλεμο με τον Λίβανο και την Γάζα που θα είναι οι εκπλήξεις.

ΑΜΩΣ ΚΕΦ.1 ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΜΑΣΚΟ,ΤΗΝ ΤΥΡΟ,ΤΗΝ ΕΔΩΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΑΖΑ.

Λόγω των εξελίξεων στην Γάζα, παρατίθεται και το πρώτο κεφάλαιο του Προφήτη Αμώς,που αναφέρεται σε Δαμασκό[Συρία], Γάζα, Τύρο[πόλη του Λιβάνου] και Εδώμ[όνομα που δόθηκε στον Ησαύ,από τον πατέρα του Ιακώβ. Οι Εδωμίτες ζούσαν στην νότια περιοχή της Παλαιστίνης ή όρος Σειήρ].

ΛΟΓΟΙ ᾿Αμώς, οἳ ἐγένοντο ἐν ᾿Ακκαρεὶμ ἐκ Θεκουέ, οὓς εἶδεν ὑπὲρ ῾Ιερουσαλὴμ ἐν ἡμέραις ᾿Οζίου βασιλέως ᾿Ιούδα καὶ ἐν ἡμέραις ῾Ιεροβοὰμ τοῦ ᾿Ιωὰς βασιλέως ᾿Ισραήλ, πρὸ δύο ἐτῶν τοῦ σεισμοῦ.
2. Καὶ εἶπε· Κύριος ἐκ Σιὼν ἐφθέγξατο καὶ ἐξ ῾Ιερουσαλὴμ ἔδωκε φωνὴν αὐτοῦ, καὶ ἐπένθησαν αἱ νομαὶ τῶν ποιμένων, καὶ ἐξηράνθη ἡ κορυφὴ τοῦ Καρμήλου.
3. Καὶ εἶπε Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις Δαμασκοῦ καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτόν, ἀνθ᾿ ὧν ἔπριζον πρίοσι σιδηροῖς τὰς ἐν γαστρὶ ἐχούσας τῶν ἐν Γαλαάδ·
4. καὶ ἀποστελῶ πῦρ εἰς τὸν οἶκον ᾿Αζαήλ, καὶ καταφάγεται τὰ θεμέλια υἱοῦ ῎Αδερ.
5. καὶ συντρίψω μοχλοὺς Δαμασκοῦ καὶ ἐξολοθρεύσω κατοικοῦντας ἐκ πεδίου ῏Ων, καὶ κατακόψω φυλὴν ἐξ ἀνδρῶν Χαρράν, καὶ αἰχμαλωτευθήσεται λαὸς Συρίας ἐπίκλητος, λέγει Κύριος.
6. Τάδε λέγει Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις Γάζης καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτούς, ἕνεκεν τοῦ αἰχμαλωτεῦσαι αὐτοὺς αἰχμαλωσίαν τοῦ Σαλωμὼν τοῦ συγκλεῖσαι εἰς τὴν ᾿Ιδουμαίαν.
7.καὶ ἐξαποστελῶ πῦρ ἐπὶ τὰ τείχη Γάζης, καὶ καταφάγεται τὰ θεμέλια αὐτῆς.
8. καὶ ἐξολοθρεύσω κατοικοῦντας ἐξ ᾿Αζώτου, καὶ ἐξαρθήσεται φυλὴ ἐξ ᾿Ασκάλωνος, καὶ ἐπάξω τὴν χεῖρά μου ἐπὶ ᾿Ακκάρων, καὶ ἀπολοῦνται οἱ κατάλοιποι τῶν ἀλλοφύλων, λέγει Κύριος.
9. Τάδε λέγει Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις Τύρου καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτήν, ἀνθ᾿ ὧν συνέκλεισαν αἰχμαλωσίαν τοῦ Σαλωμὼν εἰς τὴν ᾿Ιδουμαίαν καὶ οὐκ ἐμνήσθησαν διαθήκης ἀδελφῶν.
10. καὶ ἐξαποστελῶ πῦρ ἐπὶ τὰ τείχη Τύρου, καὶ καταφάγεται τὰ θεμέλια αὐτῆς.
11. Τάδε λέγει Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις τῆς ᾿Ιδουμαίας καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτούς, ἕνεκα τοῦ διῶξαι αὐτοὺς ἐν ρομφαίᾳ τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ καὶ ἐλυμήνατο μητέρα ἐπὶ γῆς καὶ ἥρπασεν εἰς μαρτύριον φρίκην αὐτοῦ καὶ τὸ ὅρμημα αὐτοῦ ἐφύλαξεν εἰς νῖκος.
12. καὶ ἐξαποστελῶ πῦρ εἰς Θαμάν, καὶ καταφάγεται θεμέλια τειχέων αὐτῆς.
13. Τάδε λέγει Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις υἱῶν ᾿Αμμὼν καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτόν, ἀνθ᾿ ὧν ἀνέσχιζον τὰς ἐν γαστρὶ ἐχούσας τῶν Γαλααδιτῶν, ὅπως ἐμπλατύνωσι τὰ ὅρια αὐτῶν.
14. καὶ ἀνάψω πῦρ ἐπὶ τείχη Ραββάθ, καὶ καταφάγεται θεμέλια αὐτῆς μετὰ κραυγῆς ἐν ἡμέρᾳ πολέμου, καὶ σεισθήσεται ἐν ἡμέραις συντελείας αὐτῆς· 15 καὶ πορεύσονται οἱ βασιλεῖς αὐτῆς ἐν αἰχμαλωσίᾳ, οἱ ἱερεῖς αὐτῶν καὶ οἱ ἄρχοντες αὐτῶ ἐπὶ τὸ αὐτό, λέγει Κύριος.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ:
ΑΜΩΣ 1
Αμ. 1,1 Λόγοι Ἀμώς, οἳ ἐγένοντο ἐν Ἀκκαρεὶμ ἐκ Θεκουέ, οὓς εἶδεν ὑπὲρ Ἱερουσαλὴμ ἐν ἡμέραις Ὀζίου βασιλέως Ἰούδα καὶ ἐν ἡμέραις Ἱεροβοὰμ τοῦ Ἰωὰς βασιλέως Ἰσραήλ, πρὸ δύο ἐτῶν τοῦ σεισμοῦ.
Αμ. 1,1 Λογοι και οράματα εκ μέρους του Θεού που απεκαλύφθησαν εις την περιοχήν Ακκαρείμ προς τον Αμώς, ο οποίος κατήγετο από την πόλιν Θεκουέ. Αυτά ανεφέροντο εις την Ιερουσαλήμ, επραγματοποιήθησαν δε κατά την εποχήν του Οζιου, βασιλέως του Ιούδα, και του Ιεροβοάμ υιού του Ιωάς, βασιλέως του Ισραήλ, δύο έτη πριν η γίνη ο σεισμός.
Αμ. 1,2 Καὶ εἶπε· Κύριος ἐκ Σιὼν ἐφθέγξατο καὶ ἐξ Ἱερουσαλὴμ ἔδωκε φωνὴν αὐτοῦ, καὶ ἐπένθησαν αἱ νομαὶ τῶν ποιμένων, καὶ ἐξηράνθη ἡ κορυφὴ τοῦ Καρμήλου.
Αμ. 1,2 Ο προφήτης Αμώς είπεν· “ο Κυριος· ωμίλησεν από την Σιών, εξήλθεν η φωνή αυτού από την Ιερουσαλήμ, ένεκα δε τούτου εμαράνθησαν οι βοσκότοποι των ποιμένων, εξηράνθη δε και η κορυφή του όρους. Καρμήλου”.
Αμ.1,3 Καὶ εἶπε Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις Δαμασκοῦ καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτόν, ἀνθ᾿ ὧν ἔπριζον πρίοσι σιδηροῖς τὰς ἐν γαστρὶ ἐχούσας τῶν ἐν Γαλαάδ·
Αμ. 1,3 Είπεν ο Κυριος· “δια τας τρεις ασεβείας της Δαμασκού, και μάλιστα δια την τετάρτην, δεν θα ανακαλέσω την εναντίον αυτής καταδικαστικήν απόφασίν μου, διότι οι κάτοικοι επριόνιζον με σιδηρά πριόνια τας εγκύους γυναίκας της περιοχής Γαλαάδ.
Αμ. 1,4 καὶ ἀποστελῶ πῦρ εἰς τὸν οἶκον Ἀζαήλ, καὶ καταφάγεται τὰ θεμέλια υἱοῦ Ἄδερ·
Αμ. 1,4 Φωτιάν θα εξαποστείλω εναντίον του οίκου Αζαήλ, η οποία θα καταφάγη εκ θεμελίων τον οίκον του υιού Αδερ.
Αμ. 1,5 καὶ συντρίψω μοχλοὺς Δαμασκοῦ καὶ ἐξολοθρεύσω κατοικοῦντας ἐκ πεδίου Ὦν, καὶ κατακόψω φυλὴν ἐξ ἀνδρῶν Χαῤῥάν, καὶ αἰχμαλωτευθήσεται λαὸς Συρίας ἐπίκλητος, λέγει Κύριος. -
Αμ. 1,5 Θα συντρίψω τους μοχλούς της Δαμασκού και θα εξολοθρεύσω αυτούς, οι οποίοι κατοικούν εις την πεδιάδα Ων, θα κατακόψω και θα εξαφανίσω την φυλήν, που συγκροτείται από τους άνδρας της Χαρράν, και ο ονομαστός δια τα κατορθώματά του λαός της Συρίας θα οδηγηθή αιχμάλωτος”. Αυτά λέγει ο Κυριος.
Αμ. 1,6 Τάδε λέγει Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις Γάζης καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτούς, ἕνεκεν τοῦ αἰχμαλωτεῦσαι αὐτοὺς αἰχμαλωσίαν τοῦ Σαλωμὼν τοῦ συγκλεῖσαι εἰς τὴν Ἰδουμαίαν.
Αμ. 1,6 Αυτά ακόμη λέγει ο Κυριος· “δια τας τρεις ασεβείας της Γαζης, και μάλιστα δια την τετάρτην, δεν θα ανακαλέσω την εναντίον των κατοίκων της καταδικαστικήν απόφασίν μου. Διότι αυτοί έσυραν εις αιχιμαλωσίαν άνδρας του Σολομώντος, βασιλέως της Ιουδαίας, και τους παρέδωκαν δούλους εις την Ιδουμαίαν.
Αμ. 1,7 καὶ ἐξαποστελῶ πῦρ ἐπὶ τὰ τείχη Γάζης, καὶ καταφάγεται τὰ θεμέλια αὐτῆς·
Αμ. 1,7 Θα αποστείλω, λοιπόν, φωτιάν εις τα τείχη της Γαζης, η οποία φωτιά θα καταφάγη την πόλιν μέχρι θεμελίων.
Αμ. 1,8 καὶ ἐξολοθρεύσω κατοικοῦντας ἐξ Ἀζώτου, καὶ ἐξαρθήσεται φυλὴ ἐξ Ἀσκάλωνος, καὶ ἐπάξω τὴν χεῖρά μου ἐπὶ Ἀκκάρων, καὶ ἀπολοῦνται οἱ κατάλοιποι τῶν ἀλλοφύλων, λέγει Κύριος. -
Αμ. 1,8 Θα εξολοθρεύσω τους κατοίκους της Αζώτου, θα ξεπαστρευθή η φυλή της Ασκάλωνος, θα επιφέρω τιμωρόν την χείρα μου εναντίον της Ακκαρών και θα εξολοθρευθούν οι υπόλοιποι εκ των Φιλισταίων”, λέγει ο Κυριος.
Αμ. 1,9 Τάδε λέγει Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις Τύρου καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτήν, ἀνθ᾿ ὧν συνέκλεισαν αἰχμαλωσίαν τοῦ Σαλωμὼν εἰς τὴν Ἰδουμαίαν καὶ οὐκ ἐμνήσθησαν διαθήκης ἀδελφῶν·
Αμ. 1,9 Αυτά λέγει ο Κυριος· “δια τας τρεις ασεβείας της Τυρου, και ιδιαιτέρως δια την τετάρτην, δεν θα αποσύρω την εναντίον αυτής καταδικαστικήν απόφασίν μου, διότι αυτοί συνέλαβον αιχμαλώτους από το βασίλειον του Σολομώντος εις την Ιδουμαίαν και δεν ενεθυμήθησαν την συνθήκην φιλίας, την οποίαν είχαν κάμει μεταξύ των Ιουδαίων ως αδελφών των.
Αμ. 1,10 καὶ ἐξαποστελῶ πῦρ ἐπὶ τὰ τείχη Τύρου, καὶ καταφάγεται τὰ θεμέλια αὐτῆς. -
Αμ. 1,10 Θα εξαποστείλω φωτιάν εις τα τείχη της Τυρου, η οποία και θα καταφάγη εκ θεμελίων αυτήν”.
Αμ. 1,11 Τάδε λέγει Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις τῆς Ἰδουμαίας καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτούς, ἕνεκα τοῦ διῶξαι αὐτοὺς ἐν ῥομφαίᾳ τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ καὶ ἐλυμήνατο μητέρα ἐπὶ γῆς καὶ ἥρπασεν εἰς μαρτύριον φρίκην αὐτοῦ καὶ τὸ ὅρμημα αὐτοῦ ἐφύλαξεν εἰς νῖκος.
Αμ. 1,11 Αυτά λέγει ο Κυριος· “δια τας τρεις ασεβείας της Ιδουμαίας, και μάλιστα την τετάρτην, δεν θα ανακαλέσω την εναντίον των Ιδουμαίων καταδικαστικήν απόφασίν μου, διότι αυτοί κατεδίωξαν με φονικήν ρομφαίαν τους αδελφούς των Ιουδαίους. Ελήστευσαν και ήχμαλώτισαν μητέρας της χώρας αυτής και επεδόθησαν εις τόσον φοβεράς αρπαγάς, ώστε αυταί να καταμαρτυρούν τα φρικτά των εγκλήματα. Εκράτησαν δε την εναντίον των αδελφών των φονικήν ορμήν μέχρι της τελικής των, όπως ήλπιζαν, νίκης εναντίον των.
Αμ. 1,12 καὶ ἐξαποστελῶ πῦρ εἰς Θαμάν, καὶ καταφάγεται θεμέλια τειχέων αὐτῆς.
Αμ. 1,12 Δια τούτο θα εξαποστείλω φωτιάν εναντίον της πόλεώς των Θαμάν, η οποία και θα καταφάγη εκ θεμελίων τα τείχη της”.
Αμ. 1,13 Τάδε λέγει Κύριος· ἐπὶ ταῖς τρισὶν ἀσεβείαις υἱῶν Ἀμμὼν καὶ ἐπὶ ταῖς τέσσαρσιν οὐκ ἀποστραφήσομαι αὐτόν, ἀνθ᾿ ὧν ἀνέσχιζον τὰς ἐν γαστρὶ ἐχούσας τῶν Γαλααδιτῶν, ὅπως ἐμπλατύνωσι τὰ ὅρια αὐτῶν·
Αμ. 1,13 Αυτά λέγει ο Κυριος· “δια τας τρεις ασεβείας των Αμμωνιτών, ιδιαιτέρως όμως δια την τετάρτην, δεν θα ανακαλέσω την καταδικαστικήν εναντίον των απόφασίν μου, διότι έσχιζαν τας κοιλίας των εγγύων γυναικών της περιοχής Γαλαάδ, δια να αυξήσουν ετσι τα όρια της χώρας των.
Αμ. 1,14 καὶ ἀνάψω πῦρ ἐπὶ τείχη Ῥαββάθ, καὶ καταφάγεται θεμέλια αὐτῆς μετὰ κραυγῆς ἐν ἡμέρᾳ πολέμου, καὶ σεισθήσεται ἐν ἡμέραις συντελείας αὐτῆς·
Αμ. 1,14 Θα ανάψω φωτιάν εις τα τείχη της Ραββάθ, η οποία και θα καταφάγη εκ θεμελίων αυτήν, καθ” ον χρόνον θα ακούωνται αι πολεμικαί κραυγαί των εχθρών των. Φοβερός σεισμός θα συγκλονίση την χώραν και κατά την ημέραν εκείνην θα την συντρίψη μέχρι πλήρους καταστροφής της.
Αμ. 1,15 καὶ πορεύσονται οἱ βασιλεῖς αὐτῆς ἐν αἰχμαλωσίᾳ, οἱ ἱερεῖς αὐτῶν καὶ οἱ ἄρχοντες αὐτῶν ἐπὶ τὸ αὐτό, λέγει Κύριος.
Αμ. 1,15 Οι δε βασιλείς της θα μεταβούν αιχμάλωτοι, μαζή δέ με αυτούς οι ιερείς των και οι άρχοντές των”, λέγει ο Κυριος.

«ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΗΣΑ’Ι’Α-ΚΕΦ.23 [Αφορά την Τύρο και την Σιδώνα τις μεγαλύτερες πόλεις του Λιβάνου,που κι αυτός με το κοίτασμα Λεβιάθαν μπαίνει στο παιχνίδι και μας έχει απασχολήσει πολλές φορές με την κόντρα Χεζμπολάχ-Ισραήλ.]Τὸ ὅραμα Τύρου. ΟΛΟΛΥΞΑΤΕ, πλοῖα Καρχηδόνος, ὅτι ἀπώλετο, καὶ οὐκέτι ἔρχονται ἐκ γῆς Κιτιαίων· ἦκται αἰχμάλωτος. 2. τίνι ὅμοιοι γεγόνασιν οἱ ἐνοικοῦντες ἐν τῇ νήσῳ μετάβολοι Φοινίκης διαπερῶντες τὴν θάλασσαν 3. ἐν ὕδατι πολλῷ, σπέρμα μεταβόλων; ὡς ἀμητοῦ εἰσφερομένου οἱ μετάβολοι τῶν ἐθνῶν. 4. αἰσχύνθητι, Σιδών, εἶπεν ἡ θάλασσα. ἡ δὲ ἰσχὺς τῆς θαλάσσης εἶπεν· οὐκ ὤδινον οὐδὲ ἔτεκον οὐδὲ ἐξέθρεψα νεανίσκους οὐδὲ ὕψωσα παρθένους. 5. ὅταν δὲ ἀκουστὸν γένηται Αἰγύπτῳ, λήψεται αὐτοὺς ὀδύνη περὶ Τύρου. 6. ἀπέλθατε εἰς Καρχηδόνα, ὀλολύξατε, οἱ κατοικοῦντες ἐν τῇ νήσῳ ταύτῃ. 7. οὐχ αὕτη ἦν ὑμῶν ἡ ὕβρις ἀπ᾿ ἀρχῆς πρὶν ἢ παραδοθῆναι αὐτήν; 8. τίς ταῦτα ἐβούλευσεν ἐπὶ Τύρον; μὴ ἥσσων ἐστὶν ἢ οὐκ ἰσχύει; οἱ ἔμποροι αὐτῆς ἔνδοξοι, ἄρχοντες τῆς γῆς. 9. Κύριος σαβαὼθ ἐβουλεύσατο παραλῦσαι πᾶσαν τὴν ὕβριν τῶν ἐνδόξων καὶ ἀτιμάσαι πᾶν ἔνδοξον ἐπὶ τῆς γῆς. 10. ἐργάζου τὴν γῆν σου, καὶ γὰρ πλοῖα οὐκέτι ἔρχεται ἐκ Καρχηδόνος. 11. ἡ δὲ χείρ σου οὐκέτι ἰσχύει κατὰ θάλασσαν, ἡ παροξύνουσα βασιλεῖς· Κύριος σαβαὼθ ἐνετείλατο περὶ Χαναὰν ἀπολέσαι αὐτῆς τὴν ἰσχύν. 12. καὶ ἐροῦσιν· οὐκέτι οὐ μὴ προσθῆτε τοῦ ὑβρίζειν καὶ ἀδικεῖν τὴν θυγατέρα Σιδῶνος· καὶ ἐὰν ἀπέλθῃς εἰς Κιτιεῖς, οὐδὲ ἐκεῖ ἀνάπαυσις ἔσται σοι. 13. καὶ εἰς γῆν Χαλδαίων, καὶ αὕτη ἠρήμωται ἀπὸ τῶν ᾿Ασσυρίων, οὐδὲ ἐκεῖ σοι ἀνάπαυσις ἔσται, ὅτι ὁ τοῖχος αὐτῆς πέπτωκεν. 14. ὀλολύξατε, πλοῖα Καρχηδόνος, ὅτι ἀπόλωλε τὸ ὀχύρωμα ὑμῶν. 15. καὶ ἔσται ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ καταλειφθήσεται Τύρος ἔτη ἑβδομήκοντα ὡς χρόνος βασιλέως, ὡς χρόνος ἀνθρώπου· καὶ ἔσται μετὰ ἑβδομήκοντα ἔτη, ἔσται Τύρος ὡς ᾆσμα πόρνης. 16. λαβὲ κιθάραν, ρέμβευσον, πόλις πόρνη ἐπιλελησμένη· καλῶς κιθάρισον, πολλὰ ᾆσον, ἵνα σου μνεία γένηται. 17. καὶ ἔσται μετὰ τὰ ἑβδομήκοντα ἔτη, ἐπισκοπὴν ποιήσει ὁ Θεὸς Τύρου, καὶ πάλιν ἀποκατασταθήσεται εἰς τὸ ἀρχαῖον· καὶ ἔσται ἐμπόριον πάσαις ταῖς βασιλείας τῆς οἰκουμένης. 18. καὶ ἔσται αὐτῆς ἡ ἐμπορία καὶ ὁ μισθὸς ἅγιον Κυρίῳ· οὐκ αὐτοῖς συναχθήσεται, ἀλλὰ τοῖς κατοικοῦσιν ἔναντι Κυρίου πᾶσα ἡ ἐμπορία αὐτῆς φαγεῖν καὶ πιεῖν καὶ ἐμπλησθῆναι εἰς συμβολὴν μνημόσυνον ἔναντι Κυρίου.ΣΗΜ.Κιτιαίων,Κίτιο=Κύπριοι,Κύπρος.Σιδών,Τύρος-Μεγάλα λιμάνια,πόλεις του Λιβάνου]Eξαγγελία κρίσης ενάντια στην Tύρo. 1. H OΡAΣH ENANTIA ΣTHN TYΡO. Ολoλύζετε, ω πλoία τής Θαρσείς επειδή, εξoλoθρεύτηκε, ώστε να μη υπάρχει σπίτι oύτε είσoδoς τoυς αναγγέλθηκε αυτό από τη γη των Kητιαίων. 2. Σιωπήστε, ω κάτoικoι τoυ νησιoύ εσύ, το οποίο γέμισαν oι έμπoρoι της Σιδώνας, αυτoί πoυ διαβαίνoυν επάνω στη θάλασσα. 3. Kαι τo εισόδημά της είναι o σπόρoς τoύ Σιώρ, τo καλoκαίρι τoύ πoταμoύ, πoυ φέρνoνται μέσα από πoλλά νερά κι αυτή έγινε τo εμπόριo των εθνών. 4. Nα ντρoπιαστείς, Σιδώνα επειδή, η θάλασσα, τo oχύρωμα της θάλασσας, μίλησε, λέγoντας: Δεν κoιλoπoνώ oύτε γεννάω oύτε ανατρέφω νέoυς oύτε μεγαλώνω παρθένες. 5. “Oταν ακoυστεί στην Aίγυπτo, θα λυπηθoύν ακoύγoντας για την Tύρo. 6. Περάστε στη Θαρσείς oλoλύξτε, κάτoικoι τoυ νησιoύ. 7. Aυτή είναι η εύθυμη πόλη σας, της oπoίας η αρχαιότητα είναι από τις παλιές ημέρες; Tα πόδια της θα τη φέρoυν μακριά για να παρoικήσει. 8. Πoιoς τo βoυλεύθηκε αυτό ενάντια στην Tύρo, αυτή πoυ διαμoιράζει στέμματα, της oπoίας oι έμπoρoι είναι ηγεμόνες, της oπoίας oι πραγματευτές είναι oι ένδoξoι της γης; 9. O Kύριoς των δυνάμεων τo βoυλεύθηκε αυτό, για να καταντρoπιάσει την υπερηφάνεια κάθε δόξας, για να εξευτελίσει κάθε ένδoξoν της γης. 10. Διαπέρνα τη γη σoυ σαν πoτάμι, ω θυγατέρα τής Θαρσείς δεν υπάρχει πλέoν δύναμη. 11. “Aπλωσε τo χέρι τoυ επάνω στη θάλασσα, έσεισε βασίλεια o Kύριoς έδωσε πρoσταγή ενάντια στη Xαναάν, για να καταστρέψoυν τα oχυρώματά της. 12. Kαι είπε: Δεν θα αγάλλεσαι πλέoν, ω παρθένα θλιμμένη, θυγατέρα τής Σιδώνας σήκω, πέρνα προς τoυς Kητιαίoυς oύτε εκεί θα έχεις ανάπαυση. 13. Δέστε, η γη των Xαλδαίων αυτός o λαός δεν υπήρχε o Aσσύριoς τoν θεμελίωσε, γι” αυτoύς πoυ κατoικoύν στην έρημo σήκωσαν τoυς πύργoυς της, ύψωσαν τα παλάτια της και την έκαναν ερείπια. 14. Ολoλύζετε, ω πλoία τής Θαρσείς επειδή, τo oχύρωμά σας ερημώθηκε. 15. Kαι κατά την ημέρα εκείνη, η Tύρoς θα λησμoνηθεί για 70 χρόνια, σύμφωνα με τις ημέρες ενός βασιλιά ύστερα, όμως, από τα 70 χρόνια θα είναι μέσα στην Tύρo σαν τραγoύδι τής πόρνης. 16. Πάρε μια κιθάρα, γύρνα ολόγυρα την πόλη, ω ξεχασμένη πόρνη, παίζε γλυκά, τραγoύδα πoλλά τραγoύδια, για να σε θυμηθoύν. 17. Kαι ύστερα από τα 70 χρόνια, o Kύριoς θα επισκεφθεί την Tύρo κι αυτή θα επιστρέψει στo μίσθωμά της, και θα παραδίνεται σε πoρνεία με όλα τα βασίλεια του κόσμου επάνω στο πρόσωπο της γης. 18. Kαι τo εμπόριό της και τo μίσθωμά της θα αφιερωθεί στoν Kύριo δεν θα θησαυριστεί oύτε θα ταμιευτεί επειδή, τo εμπόριό της θα είναι για εκείνoυς πoυ κατoικoύν μπρoστά στoν Kύριo για να τρώνε σε χoρτασμό, και να έχoυν εκλεκτά ενδύματα.»

Τα γεγγονότα δεν είναι μόνο πολεμικά. Οι προφητείες αναφέρονται σε θρησκευτικά,πολιτικά,οικονομικά,τεχνολογικά και κοινωνικά θέματα.Ο πόλεμος είναι πάντα η τελευταία λύση.Για τα πολεμικά γεγγονότα τα οποία αργούν ακόμα,θα αναφέρω ενδεικτικά ότι ο άγιος Μεθόδιος Επίσκοπος Πατάρων μίλησε για την κάθοδο των Ρώσσων εις Κωνσταντινούπολη και δια την παραμονήν τους εν αυτή για 5 ή 6 μήνες.

Eπειδή οι περισσότερες προφητείες είναι αναλυτικές από αυτό το σημείο και μετά υπάρχει το ερώτημα: Τι θα συμβεί προηγουμένως; Την απάντηση δίνει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός; «Όταν ακούσετε ότι ο πόλεμος πιάστηκε από κάτω τότε κοντά είναι»". Οι περισσότεροι έχετε διαβάσει άρθρα περί της επεμβάσεως του ΝΑΤΟ στην Συρία ή τους βομβαρδισμούς στα πυρηνικά εργοστάσια του Ιράν.Η ιστοσελίδα Hggiken.pblogs.gr έχει δώσει και την Μαρτυρία του Μητροπολίτη Σιατίστης Αντώνιου: «Μας έλεγε, συνέχεια και πολλές φορές με στενοχώρια, τον καιρό της ευδαιμονίας: «μεγάλη πείνα θα πέσει στην Ελλάδα, παιδί μου, μεγάλη πείνα…» κι εμείς δυσκολευόμασταν να τον πιστέψουμε…

Τον καιρό δε που ήταν στο νοσοκομείο στα τελευταία του, μετά την τελευταία εγχείρηση που έκανε μόλις τον φέρανε στο δωμάτιο κοιτούσε απέναντι την εικόνα του Εσταυρωμένου Χριστού και έκλαιγε σαν μικρό παιδί λέγοντας με την γνωστή ταπεινότητά του :
«πώς με αξίωσες Χριστέ μου, εμένα και μου απεκάλυψες αυτά τα πράγματα!»προφανώς κάτι σοβαρό είχε δει πιο μπροστά…
Όταν τον ρωτήσαμε «τι είδες Δέσποτα;» με δυσκολία μας απάντησε γιατί είχε πρόβλημα με την φωνή του:

«όταν αρχίσει το κακό από την Συρία να αρχίσετε να προσεύχεστε!»
και το επανέλαβε πολλές φορές «εκεί, από την Συρία όταν ξεκινήσει…» «όταν αρχίσει το κακό από την Συρία να αρχίσετε να προσεύχεστε!»

ΚΑι το επανέλαβε πολλές φορές:

«εκεί, από την Συρία όταν ξεκινήσει…», εννοώντας ότι μετά θα πιάσει η μπόρα και εμάς…

Τον ξαναρωτήσαμε «τι άλλο είδες Δέσποτα;» και μας είπε «θα σας πω μετά…» αλλά μετά εκοιμήθη…»To ερώτημα λοιπόν για το πότε θα γίνουν τα ελληνοτουρκικά απαντήθηκε.Οταν θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση για τον πόλεμο στην Συρία τότε έρχεται και η σειρά μας.Στο ερώτημα πότε;Aπαντά η Αγία Γραφή :[Προφητείες Ιερεμία -Κεφ.51]<>.

Aυτό σημαίνει ότι στο τέλος μιας χρονιάς θα γίνει επίσημη ανακοίνωση του πολέμου και μετά από αυτό το επόμενο έτος θα δοθεί επίσημα και η έναρξη του πολέμου.

Aν η πρώτη αγγελία ανακοίνωση είναι ο πόλεμος στην Συρία[φέτος] τότε του χρόνου αφορά το Ιράν οπότε και θα γενικευτεί ο πόλεμος. Το παρόν άρθρο δεν έχει σκοπό να τρομάξει ή να παρερμηνεύσει τις προφητείες αλλά να αφυπνίσει κόσμο για τα πολύ δύσκολα που αρχίζουν άμμεσα. Κλείνουμε με την παρέναιση του Γέροντα Πα’ίσιου:
«Τα πάντα διοικούνται από τον Θεό Λόγο , δεν τα διοικούν οι Αμερικανοί , ούτε οι Εβραίοι … Αυτοί επικρατούν μια φορά , διότι το επιτρέπει ο Θεός για να παιδεύει τους δικούς του».

Aς το σκεφτούν λοιπόν διπλά οι Αμερικανοί και οι Εβραίοι πριν πάρουν τις αποφάσεις τους γιατί δεν θα είναι ένας πόλεμος 2-3 ημερών αλλά θα ανοίξουν τους ασκούς του αιόλου.



Πηγή: orthodoxathemata.blogspot.gr


ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ....
































ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ

ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr