Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Καλό Μήνα, Ένας πράσινος μήνας



Πράσινο, πολύ πράσινο, τα φύλλα σαν ομπρέλες ένα ολόκληρο μπόι,
 οι καρποί γιγαντιαίοι, η παραγωγή υπερβαίνει την κατανάλωση, 
τουλάχιστον εποχιακά.
Το χώμα ευλογημένο, εύφορο, έδωσε εκ μέρους του τον καλλίτερο 
εαυτόν του για νε με παρηγορήσει μια και δεν πήγα στα πάτρια εδάφη.
 Λες και γνοιαζόταν να μου κάνει τη ζωή πιο εύκολη. Να μην μου 
λείψει το φρέσκο το οργανικό. 

Εκτός από τις ντομάτες και αγγούρια έχουμε και κολοκυθάκια που
 όμως τα άφησα επίτηδες να μεγαλώσουν, για να τα φάμε σε  barbeque
 λες και είναι φυτική μπριζόλα. 

Τα κόβω φέτες τους βάζω αλάτι και πιπέρι «προαιρετικό είναι 
και λιγάκι ψιλοκομμένο σκόρδο» τα πασαλείφω μ’ ελαιόλαδο  και 
τα βάζω στη σχάρα μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.


Καλωσορίσαμε λοιπόν τον καινούργιο μήνα Σεπτέμβρη, με μια 
συγκέντρωση φίλων όπου μια και είναι τριήμερη αργία 
2 Σεπτεμβρίου “Labor day” όλοι είχαμε αρκετόν καιρό στην διάθεσή μας.
 Οι μεζέδες άφθονοι τα ποτά δροσιστικά, έρεε η κουμπαλίβρε 
και η μπύρα.   Εντυπωσίασαν   τα ψητά κολοκυθάκια τρυφερά, 
όπως και ήταν, πραγματικά νόστιμες οργανικές φυτικές μπριζόλες.   
Επιτέλους έκανα και κάτι πρωτότυπο δικό μου!!!
Σας ευχόμαστε λοιπόν σε όλους τους φίλους-ες επισκέπτες καλόν μήνα.

Γαβριήλ Παναγιωσούλης


Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
...Καλό μήνα μας εύχετε ο φίλος μας
Γαβριήλ με την παρέα του από την
Νέα Υόρκη...
Πραγματικά Γαβριήλ όλα τα κηπευτικά
σου είναι θαυμάσια και περιποιημένα
με ψυχή, και τεράστια σαν την…Αμερική!!!
Μα περισσότερο θαυμάσια...η παρέα σου και 
φυσικά…φρεσκοξυρισμένος για να υποδεχτείς τους 
καλούς φίλους σου και φυσικά παρατηρώ πάντα
νέος και ωραίος.
Χαιρόμαστε που μας γνώρισες την παρέα σου
καλό μήνα να έχουμε...
Η ...συνταγή σου ενδιαφέρον θα την
κάνουμε πράξη...

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg