Ο Νταβούτογλου στη Σμύρνη ήταν κάτι παραπάνω από κιμπάρης με την ελληνική αντιπροσωπεία.
Κουρασμένος πήγε ο Τσίπρας στη Σμύρνη, λόγω της Συνόδου Κορυφής, αλλά σίγουρα έφυγε χορτασμένος αφού ο Νταβούτογλου ήταν κάτι παραπάνω από κιμπάρης με την ελληνική αντιπροσωπεία.
Από τις Βρυξέλλες είχε αρχίσει να δείχνει τις προθέσεις του αφού όπως γράφει ο Βηματοδότης την ώρα που στο επίσημο δείπνο απολάμβανε τη συναγρίδα του παρήγγειλε από τουρκικό κεμπαπτζίδικο των Βρυξελλών 40 πακέτα ζουμερά σισ κεμπάπ και τα μοίρασε στην τουρκική αντιπροσωπεία. Και μάλιστα υπό τα βλέμματα των άλλων αντιπροσωπειών (περιλαμβανομένης και της δικής μας) που έτρωγαν το γνωστό απλό τοστ ή το σάντουιτς με γαλοπούλα.
Στη Σμύρνη πάντως ο Τούρκος πρωθυπουργός έδωσε τα ρέστα του. Μέχρι και Τούρκο τραγουδιστή, που μιλούσε άψογα ελληνικά (είχε δουλέψει σε πολλά μπουζουξίδικα της Παραλιακής), προσέλαβε για να ψυχαγωγήσει την ελληνοτουρκική αντιπροσωπεία με συνοδεία ενός μπουζουκιού και μιας ποντιακής λύρας.
Κι ανάμεσα στο ψαράκι και τις αγκινάρες α λα πολίτα Αχμέτ Νταβούτογλου, Αλέξης Τσίπρας και οι δέκα υπουργοί που τον συνόδευαν απόλαυσαν «Μες στου Βοσπόρου τα στενά» το «εσύ Χριστό κι εγώ Αλλάχ, όμως κι δυο μας αχ και βαχ», στα τουρκικά το «Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία», ακόμη κι ένα ποντιακό τραγούδι.
Ο Τσίπρας στήθηκε να τον φωτογραφίσει ο Νταβούτογλου
Ενας ευχάριστος οικοδεσπότης αποδείχθηκε ο επιδέξιος Αχμέτ Νταβούτογλου υποδεχόμενος στη Σμύρνη τον Αλέξη Τσίπρα.
Κάλεσε τον έλληνα πρωθυπουργό να προσφέρουν από κοινού κόκκινα τριαντάφυλλα σε γυναίκες δημοσιογράφους και μετά παρότρυνε τον κ. Τσίπρα να τον φωτογραφίσει ανάμεσα τους!
Ο πρωθυπουργός αν και λιγάκι αμήχανος «δεν του χάλασε χατίρι» μπήκε ανάμεσα στις νεαρές δημοσιογράφους και ο Αχμέτ Νταβούτογλου με μια κάμερα στο χέρι απαθανάτισε το ενσταντανέ!
Βόλτα και κουλούρι με σουσάμι στη Σμύρνη
Βραδυνή βόλτα στη Σμύρνη και σουσαμένιο κουλούρι για τους Νταβούτογλου και Τσίπρα.
Οριστικά κλειστά επ' αόριστον τα βόρεια σύνορα της χώρας
Ντόμινο μονομερών κινήσεων οδηγούν σε
οριστικό κλείσιμο του βαλκανικού διαδρόμου. Πάνω από 13 χιλιάδες
πρόσφυγες και μετανάστες είναι εγκλωβισμένοι στην Ειδομένη.
Ντόμινο μονομερών κινήσεων παρά τις αποφάσεις της συνόδου Κορυφής
ΕΕ-Τουρκίας οδηγούν σε οριστικό κλείσιμο του βαλκανικού διαδρόμου την
ώρα που πάνω από 13 χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες είναι εγκλωβισμένοι στην Ειδομένη ενώ
χιλιάδες άλλοι φτάνουν καθημερινά στα ελληνικά νησιά και από εκεί στο
λιμάνι του Πειραιά. Σλοβενία και Σερβία «σφράγισαν» από τα μεσάνυχτα της
Τρίτης τα σύνορά τους με την ΠΓΔΜ να αδράτει την ευκαιρία και να
ανακοινώνει το κλείσιμο των συνόρων για όλους.«Η ΠΓΔM θα ενεργήσει με βάση τις αποφάσεις που έλαβαν άλλες χώρες στον βαλκανικό διάδρομο» δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εσωτερικών της χώρας. Ηδη αξιωματούχοι της αστυνομίας ανακοίνωσαν , σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές που επικαλείται το Reuters, ότι κλείνει ερμητικά τα σύνορα της.
Ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ Νίκολα Πόποσκι είχε δηλώσει επανειλημμένα τις προηγούμενες ημέρες ότι η χώρα του θα εναρμονίσει τη θέση της σχετικά με τη διέλευση προσφύγων από τον αποκαλούμενο Βαλκανικό Διάδρομο, με τις αποφάσεις της Ε.Ε.
http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/oristika

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου