Αγαπητοί μου φίλοι ένα χρόνο μετά και με μία ημέρα διαφορά
έγινε η κοπή της πίτας των εργαζομένων στον ΟΤΕ.
Ο Προϊστάμενος του Τεχν. Διαμερίσματος του ΟΤΕ προς
τιμή του στην εκδήλωση κάλεσε και τους πρόσφατα αποχωρούντες εργαζόμενους με εθελουσία.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκτός
του οικοδεσπότη και Προϊσταμένου του
Τεχν.Διαμερίσματος Ανατολ. Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής
κύριος Τσιλφίδης Ιωάννης.
Οι εργαζόμενοι στη Διοικητική Υποστήριξη.
Οι εργαζόμενοι στο Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου
του Διαμερίσματος.
O Πρόεδρος της Τ.Δ.Ε ΠΕΤ-ΟΤΕ Θεσσαλονίκης
Κυριάκος Σιδηρόπουλος
Ο Πρόεδρος της Πολιτιστικής Λέσχης εργαζομένων
ΟΤΕ Νομού Θεσσαλονίκης Κώστας Γρηγοριάδης
Οι προϊστάμενοι των Τμημάτων τεχνικών λειτουργιών
πεδίου Τούμπας-Καλαμαριάς
Και ο προϊστάμενος του τμήματος τεχνικών λειτουργιών
πεδίου Χαλκιδικής.
Ο Διευθυντής της Τεχνικής Περιφέρειας Βορείου Ελλάδος
Ο Προϊστάμενος του Τεχνικού Διαμερίσματος Δυτικής
Θεσσαλονίκης κύριος Καμπίτσης.
Και τέλος ο Προϊστάμενος στο Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου του Διαμερίσματος Κουτσουβέλης Κωνσταντίνος.
Ο πρώην Προϊστάμενος λόγο σύνταξης του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης του Διαμερίσματος Βρούβας Ευθύμιος.
Ευθύμη σε καλή μεριά και καλόφάγωτη με υγεία η σύνταξη.
Το ενδιαφέρον και την παράσταση έκλεψε το νέο και
πολυπληθή τεχνικό δυναμικό του ΟΤΕ και συγκεκριμένα
του Τμήματος τεχνικών λειτουργιών
πεδίου Τούμπας Θεσσαλονίκης.
Το φλουρί της πίτας έπεσε στο νεότερο ανανεωμένο
προσωπικό την δεσποινίδα Ελπίδα.
Χρόνια πολλά σε όλους και καλή επιτυχία στο δύσκολο
έργο που καλείστε να φέρετε σε πέρας με τον ανταγωνισμό
Από περσινό φωτογραφικό αρχείο
κοπή της πίτας...
Η κοπή βασιλόπιτας των εργαζομένων στο Τεχνικό Διαμέρισμα Ανατολικής Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής έγινε χθες το μεσημέρι παρουσία των εργαζομένων από Χαλκιδική και Ανατολική Θεσσαλονίκη.
έγινε η κοπή της πίτας των εργαζομένων στον ΟΤΕ.
Ο Προϊστάμενος του Τεχν. Διαμερίσματος του ΟΤΕ προς
τιμή του στην εκδήλωση κάλεσε και τους πρόσφατα αποχωρούντες εργαζόμενους με εθελουσία.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκτός
του οικοδεσπότη και Προϊσταμένου του
Τεχν.Διαμερίσματος Ανατολ. Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής
κύριος Τσιλφίδης Ιωάννης.
Οι εργαζόμενοι στη Διοικητική Υποστήριξη.
Οι εργαζόμενοι στο Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου
του Διαμερίσματος.
O Πρόεδρος της Τ.Δ.Ε ΠΕΤ-ΟΤΕ Θεσσαλονίκης
Κυριάκος Σιδηρόπουλος
Ο Πρόεδρος της Πολιτιστικής Λέσχης εργαζομένων
ΟΤΕ Νομού Θεσσαλονίκης Κώστας Γρηγοριάδης
Οι προϊστάμενοι των Τμημάτων τεχνικών λειτουργιών
πεδίου Τούμπας-Καλαμαριάς
Και ο προϊστάμενος του τμήματος τεχνικών λειτουργιών
πεδίου Χαλκιδικής.
Ο Διευθυντής της Τεχνικής Περιφέρειας Βορείου Ελλάδος
Γκοτζαμπουγιούκης Φώτιος που έκοψε και την βασιλόπιτα
και ο οποίος αναφέρθηκε στο νέο τεχνικό προσωπικό με
την ιδιαίτερη τεχνική κατάρτιση και τους ευχαρίστησε για
το απαράμιλλο ήθος και ύφος τους και φυσικά αναφέρθηκε
και στους εργαζόμενους που αποχώρησαν πρόσφατα, τους
ευχαρίστησε για της υπηρεσίες που πρόσφεραν με την σκληρή
και απαράμιλλη εργασία τους 35 χρόνια και κατάφεραν να
φέρουν τον ΟΤΕ στο υψηλό επίπεδο που βρίσκετε αυτή την
στιγμή στον Ελλαδικό και Ευρωπαϊκό
χώρο των τηλεπικοινωνιών.
και ο οποίος αναφέρθηκε στο νέο τεχνικό προσωπικό με
την ιδιαίτερη τεχνική κατάρτιση και τους ευχαρίστησε για
το απαράμιλλο ήθος και ύφος τους και φυσικά αναφέρθηκε
και στους εργαζόμενους που αποχώρησαν πρόσφατα, τους
ευχαρίστησε για της υπηρεσίες που πρόσφεραν με την σκληρή
και απαράμιλλη εργασία τους 35 χρόνια και κατάφεραν να
φέρουν τον ΟΤΕ στο υψηλό επίπεδο που βρίσκετε αυτή την
στιγμή στον Ελλαδικό και Ευρωπαϊκό
χώρο των τηλεπικοινωνιών.
Σύντομες ευχές στους εργαζόμενους ο
Ο Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Συντονισμού & Ελέγχου Τ.Π.Β.Ε Αμπραχαμιάν Χαρουτιούν.
Ο Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Συντονισμού & Ελέγχου Τ.Π.Β.Ε Αμπραχαμιάν Χαρουτιούν.
Και φυσικά ευχές στο προσωπικό ο
Ο Προϊστάμενος του Τεχνικού Διαμερίσματος Ανατολικής Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής Τσιλφίδης Ιωάννης.
Ο Προϊστάμενος του Τεχνικού Διαμερίσματος Ανατολικής Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής Τσιλφίδης Ιωάννης.
Ο Προϊστάμενος του Τεχνικού Διαμερίσματος Δυτικής
Θεσσαλονίκης κύριος Καμπίτσης.
Και τέλος ο Προϊστάμενος στο Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου του Διαμερίσματος Κουτσουβέλης Κωνσταντίνος.
Ο πρώην Προϊστάμενος λόγο σύνταξης του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης του Διαμερίσματος Βρούβας Ευθύμιος.
Ευθύμη σε καλή μεριά και καλόφάγωτη με υγεία η σύνταξη.
Το ενδιαφέρον και την παράσταση έκλεψε το νέο και
πολυπληθή τεχνικό δυναμικό του ΟΤΕ και συγκεκριμένα
του Τμήματος τεχνικών λειτουργιών
πεδίου Τούμπας Θεσσαλονίκης.
Το φλουρί της πίτας έπεσε στο νεότερο ανανεωμένο
προσωπικό την δεσποινίδα Ελπίδα.
Χρόνια πολλά σε όλους και καλή επιτυχία στο δύσκολο
έργο που καλείστε να φέρετε σε πέρας με τον ανταγωνισμό
Στιγμές από το ζωηρό και νεανικό
Τμήμα τεχνικών λειτουργιών
πεδίου Τούμπας
| ο Πρόεδρος της ΠΕΤ-ΟΤΕ Θεσσαλονίκης Κυριάκος Σιδηρόπουλος με τον καλό φίλο Χριστόδουλο Σταματιάδη |
| ....μην ανησυχείς Χριστόδουλε όλα θα πάνε καλά..... |
| ...πολλά τα λεφτά των σκανδάλων Ευθύμη μου....μη τα σκέφτεσαι!!!! ....για άλλους είναι τα...βραχιόλια!!!!! |
| πάντα ευπρόσδεκτη στην προσφορά και την εξυπηρέτηση των εργαζομένων του προσωπικού η κυρία Λίνα |
| και το κομμάτι για το blog μας.. |
| Ο Χριστόδουλος και Μάκης πάντα έχουν κάτι να πούνε.... |
Από περσινό φωτογραφικό αρχείο
κοπή της πίτας...
Η κοπή βασιλόπιτας των εργαζομένων στο Τεχνικό Διαμέρισμα Ανατολικής Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής έγινε χθες το μεσημέρι παρουσία των εργαζομένων από Χαλκιδική και Ανατολική Θεσσαλονίκη.
Εργαζόμενοι συνάδελφοι στη Διοικητική Υποστήριξη
Στο Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου του Διαμερίσματος.
Οι προϊστάμενοι των Τμημάτων τεχνικών λειτουργιών πεδίου
Τούμπας-Καλαμαριάς-Κεντρικού.
Τούμπας-Καλαμαριάς-Κεντρικού.
Και ο προϊστάμενος του τμήματος τεχνικών λειτουργιών πεδίου Χαλκιδικής.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους:
Ο Διευθυντής της Τεχνικής Περιφέρειας Βορείου Ελλάδος
Γκοτζαμπουγιούκης Φώτιος ο οποίος έκοψε και την πίτα μας.
Ο Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Συντονισμού & Ελέγχου Τ.Π.Β.Ε Αμπραχαμιάν Χαρουτιούν.
Ο Προϊστάμενος του Τεχνικού Διαμερίσματος Ανατολικής Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής Τσιλφίδης Ιωάννης.
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης του Διαμερίσματος Βρούβας Ευθύμιος.
Και τέλος ο Προϊστάμενος στο Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου του Διαμερίσματος Κουτσουβέλης Κωνσταντίνος.
Ο κύριος Κουτσουβέλης έτυχε και το φλουρί της πίτας.
Διακρίνουμε από αριστερά προς τα δεξιά τους συναδέλφους:
Φ. Γκοτζαμπουγιούκης , Ι.Τσιλφίδης, Ν.Ξηρός,Ι.Γεροθανάσης,
Β.Βαφείδης, Κ.Κουτσουβέλης, Ε.Βρούβας, Γ. Αληχανίδης,
Α.Αμπραχαμιάν, Σ. Περδίκη, Γερασ. Καββαδίας,
Α.Γιαννακόπουλος
Αριστερά στο τέλος ο Χριστόδουλος Σταματιάδης και στο κέντρο
η Ραχήλ Σταθεροπούλου
Χαμογελαστός στο φακό κ.Τσιλφίδης
Ο κ. Γκοτζαμπουγιούκης Φώτιος στον κ. Τσιλφίδη τον εύχεται και Διευθυντή
στην Τ.Π.Β.Ε. είναι πιθανό εφόσον έχει αρκετά χρόνια ακόμα.
Ο κ.Γκοτζαμπουγιούκης κάνει και τον σύντομο χαιρετισμό και απολογισμό
της Τ.Π.Β.Ε. της χρονιάς που μας πέρασε.
Παύλος ο καλός ο μαθητής…….
Το Blog εύχεται σε όλους τους εργαζόμενους του ΟΤΕ χρόνια πολλά με υγεία και κουράγιο στης δύσκολες και χειρότερες ημέρες που έρχονται για τους εργαζόμενους.
Για τους Διοικούντες την εταιρία ΟΤΕ Α.Ε όχι άλλες
μειώσεις στους μισθούς των εργαζομένων.
Για τους προσφάτως αποχωρούντες συναδέλφους καλή τύχη.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου