Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

...πολιτικό θέατρο:"ψιτ..καλέ..γύρνα να σε δω!!"





Απορρίφθηκε η πρόταση δυσπιστίας του ΣΥΡΙΖΑ – σκληρές κόντρες αρχηγών στη Βουλή

Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 294 βουλευτές, εκ των οποίων οι 153 έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης την κυβέρνηση. Σκληρή αντιπαράθεση Σαμαρά-Τσίπρα και Τσίπρα-Βενιζέλου για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 294 βουλευτές, εκ των οποίων οι 153 έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης την κυβέρνηση.

Διαρροή από το στρατόπεδο της συμπολίτευσης ήταν η βουλευτής ΠΑΣΟΚ Θεοδώρα Τζάκρη, η οποία και διαγράφηκε επί τόπου από την ΚΟ του κόμματος.

Στον αντίποδα, 124 βουλευτές ψήφισαν υπέρ της πρότασης μομφής που κατέθεσε η αξιωματική αντιπολίτευση.

«Παρών» ψήφισαν 17 βουλευτές.


Εκτός ΚΟ ΠΑΣΟΚ η Θεοδώρα Τζάκρη μετά το «ναι» στην πρόταση μομφής
Η Θεοδώρα Τζάκρη


Εκτός της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ τέθηκε το βράδυ της Κυριακής η Θεοδώρα Τζάκρη, αφότου ψήφισε υπέρ της πρότασης μομφής που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ κατά της κυβέρνησης.

Η εν λόγω εξέλιξη ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο της Βουλής, Βαγγέλη Μεϊμαράκη, έπειτα από σχετική επιστολή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου Βενιζέλου, προς το προεδρείο του σώματος,



Τζάκρη: Η τρόικα επιβάλλει περικοπές μέσω email στην κυβέρνηση

«Την ίδια στιγμή που ο ελληνικός λαός εξοντώνεται από συνεχείς περικοπές και τους φόρους και η δήθεν ανάπτυξη αναβάλλετε συνεχώς για το μέλλον, το μόνο σχέδιο της κυβέρνησης είναι να διαχειριστεί επικοινωνιακά τους νέους φόρους».


«Το μόνο σχέδιο της κυβέρνησης είναι να διαχειριστεί επικοινωνιακά τους νέους φόρους και τις νέες περικοπές που τις επιβάλλουν οι δανειστές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείο» ανέφερε σε σκληρή δήλωσή της η Θεοδώρα Τζάκρη μετά τη διαγραφή της από την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ επειδή υπερψήφισε την πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ.

«Εδώ και παρά πολύ καιρό η κ. Τζάκρη ήταν εκτός κυβερνητικής πλειοψηφίας. Πάντα καταψήφιζε. Η χθεσινή της αποχώρηση ήταν καθαρά τυπική» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης. 

Αναλυτικά η δήλωση Τζάκρη: 

«Η κυβέρνηση αυτή χαρακτηρίζεται από πλεόνασμα κοινωνικής αναλγησίας ανικανότητας, από έλλειμμα δημοκρατίας και σχεδίου για την έξοδο απ’ την κρίση.

»Την ίδια στιγμή που ο ελληνικός λαός εξοντώνεται από συνεχείς περικοπές και τους φόρους και η δήθεν ανάπτυξη αναβάλλετε συνεχώς για το μέλλον, το μόνο σχέδιο της κυβέρνησης είναι να διαχειριστεί επικοινωνιακά τους νέους φόρους και τις νέες περικοπές που τις επιβάλλουν οι δανειστές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

»Είναι προφανές ότι η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει ούτε το θάρρος ούτε το ηθικό κύρος να βγάλει την χώρα από την κρίση και τα μνημόνια.

»Η επόμενη μέρα πρέπει να χαραχθεί με γνώμονα την αντιμετώπιση του κοινωνικά διαλυτικού φαινομένου της ανεργίας την αποκατάσταση της κοινωνικής δικαιοσύνης, την υπεράσπιση των δημοσίων επιχειρήσεων και την ένταξη της σε ένα συνολικό σχέδιο δημοσίων επενδύσεων για την ανάταξη της οικονομίας την διάσωση του κράτους πρόνοιας και βέβαια την επαναφορά της ορθής δημοκρατικής λειτουργίας του κοινοβουλίου» .



Πηγή: http://www.skai.gr/news/politics/article/245649/aporrifthike-i-protasi-duspistias-tou-

Σχόλιο:
Εδώ γελάμε κυριολεκτικά!!!
Χθες βράδυ η...εθνική ανατριχίλα των
...300σίων ήταν για τα..πανηγύρια!!!
Πράγματι αυτοί είναι οι αρχηγοί που
ψήφισε ο Ελληνικός λαός;
Γιατί εργαζόμενε κατεβαίνεις στης
..απεργίες και στα πεζοδρόμια και
διαμαρτύρεσαι;
Χθες βράδυ δεν είδες τους αγαπημένους
σου..ταγούς των ονείρων σου; να παίζουν
την..κωμική παράσταση στη θεατρική σκηνή
του<<ναού της Δημοκρατίας>>






























Με τίτλο:

"ψιτ..καλέ..γύρνα να σε δω!!"


















Ναι..ντρεπόταν ο Άντονι να ρήξη μία
ματιά στο επίμονο <φλερτ> του Αλέξις!!!





Ο Μπένυ θύμωσε για το <φλερτ του Αλέξις
προς την...συμβία του <συγκυβέρνηση>
και είπε του Αλέξις της επόμενες ημέρες
σε καλό σε..ολική μονομαχία!!!
























Και ο σκληρός ο Άντρας ο ..σωστός του
είπε: Είμαι έτοιμος και έκανα το ταξίδι
στο Austin τουTexas για την μονομαχία
του σύγχρονου El Paso  


















Ναι φίλες και φίλοι αυτοί και άλλοι
τέτοιοι....<σκληροί..... διάλογοι> έκαναν
οι αρχηγοί που μας αξίζουν.
Η κυρία Τζάκρη μας περνά για κάφρους!!
πες και κανένα ευχαριστώ στον ΓΑΠ 
δεν θα σε ήξερε ούτε η γειτόνισά σου
βάζοντας σε στο ψηφοδέλτιο.
Μήπως να ξεχάσουμε τον Μάιο του 2010 και 
μέχρι σχεδόν τέλους του 2011 ψηφίζατε
το πρώτο μνημόνιο και τους απεχθείς
νόμους του....
Και μόλις είδατε ότι τον ΓΑΠ τον έφτυσε
η Ευρώπη και οι εδώ αγαπημένοι του
συναγωνιστές,που ήταν έτοιμοι να παραδώσουν
την αρχηγεία στον...λεβέντη Μπένυ τότε
που άρχισε το πράσινο σάπιο καράβι να
μπάζει από παντού τότε την κάνατε με
ελαφρά πηδηματάκια και με της διάφορες
ομιλίες σας στο <θέατρο των ονείρων>
Ο απλός τηλεθεατής νόμιζε ότι είστε
βουλευτής της νου δούλας!!!
Ε..τώρα με το χθεσινό σας <ΝΑΙ> 
είχατε και υποστηριχτή και έκανε
δηλώσεις υπεράσπισης σάς....
Καλέ ο Άδωνις!!!! 
που και αυτός έκανε ακριβώς τα
ίδια με εσάς!!!
Αυτά για σήμερα.
Πάσα ομοιότητα με τους αγαπημένους
ήρωες του...θεατρικού σκετς.
Είναι εντελώς συμπτωματική και
τυχαία!!!

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

4 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

το ζησαμε κ αυτο. χαχαχα

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Καλησπέρα Κική
Καλή εβδομάδα
και καλό μεσημέρι
Δυστυχώς τα ζούμε
καθημερινά και δεν αντιδρούμε
γιατί φαίνεται μας έχουν σίγουρους
και δεν ιδρώνει το αυτί τους..
γιατί είναι..κουφό!!!

Kate'sCakeBox είπε...

Πεθάναμε στο γέλιο βρε παιδιά!!!το θέατρο του παραλόγου ζούμε κάθε μέρα!!αχτύπητο δίδυμο ο γαμπρός με την νύφη!!!καλή βδομάδα να έχουμε!!

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

καλησπέρα Καίτη καλή εβδομάδα επίσης
Κάνω για να γράφω χιουμοριστικά σκετς; η όχι;