Καλησπέρα φιλαράκια μου!!καλή βδομάδα να έχουμε!!με γέλιο ξεκινάτε τη βδομάδα με βροχερό καιρό αλλά εσείς μας φέρατε το χαμόγελο στην μελαγχολική ατμόσφαιρα..απίστευτες οι φάρσες των...φίλων!!!μεγάλη φάση!!
καλά που υπάρχουν και τέτοιου ίδος φίλοι για να έχουμε τσίτα τα νεύρα με της φάρσες που σκαρώνουν!!! Και όταν μαθαίνουμε ποιος κρύβετε πίσω από αυτές....χαλαρώωωωωνουμεεε!!!
2 σχόλια:
Καλησπέρα φιλαράκια μου!!καλή βδομάδα να έχουμε!!με γέλιο ξεκινάτε τη βδομάδα με βροχερό καιρό αλλά εσείς μας φέρατε το χαμόγελο στην μελαγχολική ατμόσφαιρα..απίστευτες οι φάρσες των...φίλων!!!μεγάλη φάση!!
καλά που υπάρχουν και τέτοιου ίδος
φίλοι για να έχουμε τσίτα τα νεύρα
με της φάρσες που σκαρώνουν!!!
Και όταν μαθαίνουμε ποιος κρύβετε
πίσω από αυτές....χαλαρώωωωωνουμεεε!!!
Δημοσίευση σχολίου