Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

2 σχόλια:

Kate'sCakeBox είπε...

Καλησπέρα φιλαράκια μου!!καλή βδομάδα να έχουμε!!με γέλιο ξεκινάτε τη βδομάδα με βροχερό καιρό αλλά εσείς μας φέρατε το χαμόγελο στην μελαγχολική ατμόσφαιρα..απίστευτες οι φάρσες των...φίλων!!!μεγάλη φάση!!

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

καλά που υπάρχουν και τέτοιου ίδος
φίλοι για να έχουμε τσίτα τα νεύρα
με της φάρσες που σκαρώνουν!!!
Και όταν μαθαίνουμε ποιος κρύβετε
πίσω από αυτές....χαλαρώωωωωνουμεεε!!!