ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ
ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ:
1ον Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΦΟΡΑΕΙ ΓΡΑΒΑΤΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
(ΤΟ ΣΕΒΕΤΑΙ),
2ον Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ(ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ
ΤΕΚΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ),
3ον Η ΓΙΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΤΑΜΕΝΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ
ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ,
4ον ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ
Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΕΡΒΙΡΕΙ (ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ
ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΕΙΝΟΥΝ),
5ον ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΨΑΡΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ!!!
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΤΕ, ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ
ΑΞΙΕΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ!!!
Επισης παρατήρησα πως δεν υπάρχει λέξη, με αμιγή ελληνική ετυμολογία,
Υπόσχομαι να εντοπίσω αυτόν που εικονογράφησε το
σ'αυτό και έχουν τεράστια ευθύνη....
τ'αναγνωστικά του δημοτικού
http://blogs.sch.gr/itsikalak/2010/10/17/%
και να σας ενημερώσω ότι την κειμενογράφηση των βιβλίων έκανε
ο δάσκαλος Επαμεινώνδας Γεραντώνης
και την
Κωνσταντίνος Γραμματόπουλος.
Επειδή δε, βλέπουμε τα πράγματα από όλες τις πλευρές, κοιτάξτε και εδώ, την έρευνα που έκανε η καθηγήτρια κ. Αννα Φραγκουδάκη, σχετικά με τη συμβολή των βιβλίων του δημοτικού σχολείου στη διαμόρφωση αξιών στις προσωπικότητες των παιδιών.
http://www.politeianet.gr/books/fragkoudaki-anna-themelio-ta-anagnostika-biblia-tou-dimotikou-scholeiou-25533