Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Όλη η αλήθεια σε μια φωτογραφία: Η οικογένεια στο τραπέζι.



ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ 

ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ: 

1ον Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΦΟΡΑΕΙ ΓΡΑΒΑΤΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

 (ΤΟ ΣΕΒΕΤΑΙ),

2ον Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ(ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ 

ΤΕΚΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ),

3ον Η ΓΙΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΤΑΜΕΝΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ

 ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ,

4ον ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ 

Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΕΡΒΙΡΕΙ (ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ 

ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΕΙΝΟΥΝ),

5ον ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΨΑΡΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ!!!

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΤΕ, ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ

 ΑΞΙΕΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ!!!


2 σχόλια:

  1. Πραγματικά πολύ ωραία εικόνα. Και εμείς στην οικογένειά μας κάνουμε 
    λίγο-πολύ τα ίδια (πλην προσευχής). Επίσης παρατηρώ πως η γιαγιά 
    και η μητέρα θα σεβιριστούν τελευταίες. Άντε η γιαγιά πάει και έρχεται, 
    η μητέρα τελευταία όμως; Επίσης έχει μόνο 2 ποτήρια και 
    δε βλέπω σαλάτα και μεζέ.


    Επισης παρατήρησα πως δεν υπάρχει λέξη, με αμιγή ελληνική ετυμολογία, 
    συνώνυμη της λέξης "σερβιρίζομαι".
    Απάντηση
  2. Πολύ ουσιαστικές οι παρατηρήσεις σου!
    Υπόσχομαι να εντοπίσω αυτόν που εικονογράφησε το 
    παλιό αναγνωστικό -από όπου λογικά προέρχεται- για να την αναθεωρήσει άμεσα. 
    Εξ άλλου, έρχεται και το "αντιρατσιστικό νομοσχέδιο" προσεχώς.


    πηγή:http://opaidagogos.blogspot.gr/2013/11/blog-post.html


    Σχόλιο:

    αγαπητοί φίλοι και φίλες διαθέστε λίγο χρόνο

    και σχολιάστε και εσείς την εικόνα του γνωστού

    βιβλίου πιστεύω όλων μας από τα παιδικά μας

    χρόνια....


    Γιατί πραγματικά έχουμε ξεφύγει από της 

    παραδόσεις της οικογενειακής...συνοχής!!!

    Που κάποιοι έχουν..βάλει το χεράκι τους

    σ'αυτό και έχουν τεράστια ευθύνη....


    Μπορείτε να δείτε εδώ περισσότερα για 

    τ'αναγνωστικά του δημοτικού 

    http://blogs.sch.gr/itsikalak/2010/10/17/%  



    και να σας ενημερώσω ότι την κειμενογράφηση των βιβλίων έκανε
     ο δάσκαλος Επαμεινώνδας Γεραντώνης

    και την 

    εικονογράφηση ο ζωγράφος και χαράκτης
    Κωνσταντίνος Γραμματόπουλος.


    Επειδή δε, βλέπουμε τα πράγματα από όλες τις πλευρές, κοιτάξτε και εδώ, την έρευνα που έκανε η καθηγήτρια κ. Αννα Φραγκουδάκη, σχετικά με τη συμβολή των βιβλίων του δημοτικού σχολείου στη διαμόρφωση αξιών στις προσωπικότητες των παιδιών. 
    http://www.politeianet.gr/books/fragkoudaki-anna-themelio-ta-anagnostika-biblia-tou-dimotikou-scholeiou-25533

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg