Την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στο 9ο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας,
παρακολουθεί ο πρώην πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής.
Στο συνέδριο της ΝΔ δίνουν το "παρών", μεταξύ άλλων, ο πρώην
υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λυκουράντζος, ο Λευτέρης Ζαγορίτης,
ο νέος υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο κοινοβουλευτικός
εκπρόσωπος της ΝΔ Μάκης Βορίδης, ο υπουργός Προστασίας του
Πολίτη, Νίκος Δένδιας και ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης.
Διαβάστε σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

της Νου Δού έχω να πω το εξής…ο πρόεδρος της
λέει και κάνει ότι γουστάρει…γιατί αυτός είναι ο
μεγάαααααλος. αρχηγός και να απευθύνετε στο
μαντρί….κάτω στα….γίδια λέγοντας σε κάπα
στιγμή στην ομιλία του για το θέμα της ΕΡΤ ότι
σωστά αποφάσισαν και την κατήργησαν για να
την ξαναφτιάξουν από την αρχή ανεξάρτητη και
χωρίς ..πολιτικούς κηδεμόνες!!!
Απολογούμενος στα…..γίδια είπε ποιοι έφταιξαν
και έφεραν σ¨αυτό το χάλι την δημόσια Του-Βού;
οι κυβερνήσεις όλα αυτά τα χρόνια!!!
Και το εκπληκτικά αμίμητο ότι φταίμε και εμείς!!!!
που στα χρόνια που κυβερνήσαμε κάναμε
προσλήψεις….αλλά αριστερούς!!!!!!!!!
Και τα γίδια ..χαμογελαστά και περήφανα τον
χειροκροτούσαν….
Αντί τα δικά μας…μπλε (γίδια) παιδιά να τον πάρουν
με της πέτρες.…ζητώντας του εξηγήσεις για
τα λεγόμενα του.
Γίδια πολύ σοβαρό ψυχιατρικό περιστατικό..
Συνέλθετε από το κομματικό σας παραλήρημα διότι
Σε λίγο πλησιάζει ή οργή του λαού με την ψήφο του..
ΔΕΝ είναι ο Καραμανλής!
Ο Αμπντάλα από τη Νιγηρία είναι!