Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Ο Καραμανλής στο συνέδριο της ΝΔ.....


ΦΩΤΟ- Ο Καραμανλής στο συνέδριο της ΝΔ

 Την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στο 9ο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας,
 παρακολουθεί ο πρώην πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής.
Στο συνέδριο της ΝΔ δίνουν το "παρών", μεταξύ άλλων, ο πρώην 
υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λυκουράντζος, ο Λευτέρης Ζαγορίτης, 
ο νέος υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο κοινοβουλευτικός 
εκπρόσωπος της ΝΔ Μάκης Βορίδης, ο υπουργός Προστασίας του
 Πολίτη, Νίκος Δένδιας και ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης.

Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Γελούσαν όλοι με εμένα....σκοτώνομαι και εγώ στα γέλια!!!
Αυτό για τον εν λόγο κύριο αριστερά στη φώτο που πριν
λίγες ημέρες ήταν υπουργός Υγείας!!!!
Γι' αυτό σας το λέω...προσοχή οι άνθρωποι
είναι για ψυχιατρικά περιστατικά...
Το νου σας στης ΕΚΛΟΓΕΣ..



Διαβάστε σχόλια:
  • Παύλος ο καλός ο μαθητής.......Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013, 14:39
    σχόλιο
    Για τον Antoni και το συνέδριο
    της Νου Δού έχω να πω το εξής…ο πρόεδρος της
    λέει και κάνει ότι γουστάρει…γιατί αυτός είναι ο
    μεγάαααααλος. αρχηγός και να απευθύνετε στο
    μαντρί….κάτω στα….γίδια λέγοντας σε κάπα
    στιγμή στην ομιλία του για το θέμα της ΕΡΤ ότι
    σωστά αποφάσισαν και την κατήργησαν για να
    την ξαναφτιάξουν από την αρχή ανεξάρτητη και
    χωρίς ..πολιτικούς κηδεμόνες!!!
    Απολογούμενος στα…..γίδια είπε ποιοι έφταιξαν
    και έφεραν σ¨αυτό το χάλι την δημόσια Του-Βού;
    οι κυβερνήσεις όλα αυτά τα χρόνια!!!
    Και το εκπληκτικά αμίμητο ότι φταίμε και εμείς!!!!
    που στα χρόνια που κυβερνήσαμε κάναμε
    προσλήψεις….αλλά αριστερούς!!!!!!!!!
    Και τα γίδια ..χαμογελαστά και περήφανα τον
    χειροκροτούσαν….
    Αντί τα δικά μας…μπλε (γίδια) παιδιά να τον πάρουν
    με της πέτρες.…ζητώντας του εξηγήσεις για
    τα λεγόμενα του.
    Γίδια πολύ σοβαρό ψυχιατρικό περιστατικό..
    Συνέλθετε από το κομματικό σας παραλήρημα διότι
    Σε λίγο πλησιάζει ή οργή του λαού με την ψήφο του.
    .
  • dakanΣάββατο 29 Ιουνίου 2013, 01:20
    ΓΕΜΙΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ! ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΠΟΥ 
    ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΛΕΒΟΥΝ, ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΩΖΟΝΤΑΣ ΤΑ 
    ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ.
  • ΒιολέταΠαρασκευή 28 Ιουνίου 2013, 23:24
    Χα χα τους κορόιδεψαν!!!
    ΔΕΝ είναι ο Καραμανλής!
    Ο Αμπντάλα από τη Νιγηρία είναι!

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg