Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΕΣΣΕΡΑ!!!




Η  ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΜΑΣ ΠΙΚΡΑΙΝΕΙ.ΟΧΙ..ΟΧΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΑ..ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΆΥΤΗΝ...ΟΧΙ..ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..ΚΑΠΟΙΟΙ  ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ....ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΥΘΙΣΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ,ΠΟΥ ΕΞΑΘΛΙΩΣΑΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ,,ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΨΕΜΜΑΤΑ..ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ..ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗN  ΠΟΛΗ...

http://katesdeliciousbox.blogspot.gr/







Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας στην Ελλάδα
και σε ολόκληρο τον κόσμο που μας διαβάζετε.
Το πιο επάνω κείμενο της φίλης μας είναι πάντα
το moto του blog μας.
Για αυτό τον λόγο μόλις έλθει η ...ώρα της κάλπης
δυναμικά και όχι πίσω γυρίσματα.....
τα χέρια σας και προ πάντων τα μάτια σας δεκατέσσερα.
Μη σας εξαπατούν με διάφορα οι πολιτικοί τσαρλατάνοι
σε όποιο κόμμα υπάρχουν...και υπάρχουν πάρα πολύ.

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΕΣΣΕΡΑ!!!













Αναρτήθηκε από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg