Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Η....λαοπρόβλητη συγκυβέρνηση α.ε.
έχει φροντίσει και γι'αυτό το πρόβλημα
να το..λύση πέρνοντας εντολές από τους
ξένους και φυσικά και για τούς
πληστηριασμούς των σπιτιών.
Ίσως με αυτόν τον τρόπο...ηλιοθεραπίας
να εμποδίσουμε της εξώσεις; !!!!
Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου